Kommunikasjon mot Handelsbanken

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
Advertisements

Keyforce SMS Mobile Link
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet nov 2011.
Visma AutoPay via Guide for utfylling av avtaleskjema DNB
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet nov Verktøyene Disse verktøyene blir brukt på Diakonhjemmet •Epost •PPS •Studentweb •Its learning.
Implementerings- prosessen i Nets
1 Valg av system •Hadde et elektronisk ”hjemmelaget system” med en del begrensninger. •Overbevise ledelse om behov for nytt system. •Opprettet en prosjektgruppe.
Egiro innbetaling/CREMUL
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
e20 - Det papirløse energiselskap
Informasjon om tolkeformidlingen. På formidlingen jobber:  2 formidlere i 100 % stilling  1 formidler i 80 % stilling  1 formidler i 50 % stilling.
Intelle Service Kontrakt
FUNNKe Teknisk.
Service Requests. 2 Service Requests - Henvendelser •I modulen Service Requests kan du registrere henvendelser og følge med på status på eksisterende.
eFakturaportal Brukerveiledning Logg på eFaktura B2B Tilgang til eFaktura-løsningen finner du på
Grunnkurs gesisPLAN - Del 8
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet nov Verktøyene Disse verktøyene blir brukt på Diakonhjemmet •E-post •PPS •NEL •Studentweb •Its learning.
: Elektronisk post Hva er elektronisk post
Stavanger offshore tekniske skole Kalhammarvn. 54, 4007 Stavanger
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet nov 2008 (Klikk for å komme til neste side)
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet nov Verktøyene Disse verktøyene blir brukt på Diakonhjemmet Epost PPS NEL Studentweb Its learning.
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet august Verktøyene Disse verktøyene blir brukt på ditt studium Epost Studentweb Its learning.
Malverk intern produktopplæring
Integrasjon Microsoft CRM Microsoft AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
SuperOffice CRM Visma Business
Uni Micro AS Uni Micro AS Etablert i 1986 Hovedkontor i Modalen kommune Avdelingskontor i Haugesund, Bergen og Oslo Over 50 ansatte.
Brukerseminar NAV, Side 2 Brukerseminar 25. oktober 2007  Informasjon fra NAV / Tolketjenesten  Tolk på arbeidsplass v/ tolkene på ASVO.
Relansering av eFaktura B2B. Nord Europas ledende meldingsformidler Itella leverer elektroniske informasjons- løsninger og -tjenester i ti nordeuropeiske.
Microsoft CRM Visma Business
Informasjon om bestilling av rom til avtalepris hos
SuperOffice CRM UniMicro
1 Registrere deg med brukerkonto (engangsjobb) Skal du få tilgang til kurs, må du først etablere en brukerkonto. Klikk på ”Registrer deg”
Pakkekontroll Mål: Kontrollere at kunder har mottatt pakker vi har sendt i posten.
Fagprøven Før fagprøven Får oppmelding, vi tar hensyn til ønske om dato. Sender en mail med bekreftelse til veileder. Ny mail om informasjon.
1 Veiledning for bestilling av lisenser fra Crayon (Hovedsakelig Adobe og Microsoft programvare) UiBs elektroniske bestillingssystem – BaswarePM Oppdatert.
Seniornett Norge. Digital Arv.
Politiattest Alvdal Idrettslag Elektronisk søknad.
SKAL BIDRA TIL Å ØKE KVALITET OG AKTIVITETEN I KLUBBENE I TRØNDELAG FOTBALLKRETS.
NMLF LOG-konf 2016 Norsk Militært Logistikkforum innbyr til NMLF LOGISTIKKONFERANSE 2016 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport 31. oktober og.
Regnskap og regnskapsrutiner
Kommunikasjon mot Handelsbanken
Kapittel 2 Regnskapet Etter å ha arbeidet med dette kapitlet skal du kunne følgende læreplanmål: Føre regnskap, fakturere og beregne lønnskostnader * Avslutte.
Søknad: Årets Leanprosjekt
VELKOMMEN TIL FAGDAG I ØKONOMI
2016 VISMA Arbeidsfordeling i praksis
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Bruk av selskapets informasjon
Hvem er partnerne våre? Hvilke leverandører har vi?
Installatør oppretter ny melding!
INMA Performance Awards
SAK 6: Oppdatering av bilag 3 til Samarbeidsavtalen Krav til tjeneste
Rotary Club Central og medlemsnett
FDV-prosjektet – lansering for brukerne 2. mai Arbeidsmiljøutvalget 23
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Vi vil – og vi får det faktisk til!
PC-ordningen og Skolestart.mrfylke.no
Kundeforholdet Etablering av oppdrag
Visma Bizweb – Brukerveiledning BizSelect
Revidert reglement for elektronisk kommunikasjon
INMA Performance Awards
Formål: Selskapets virksomhet er å eie og forvalte fast eiendom
Brukerveiledning for timeregistrering med DFØ-appen
Enkel brukerveiledning
Utskrift av presentasjonen:

Kommunikasjon mot Handelsbanken Rutiner for implementering av ny kunde

Henvendelse til Handelsbanken Henvendelse om oppkobling mot ProCountors filkommunikasjonsløsning mot Handelsbanken kan komme fra Accountor Finago AS, regnskapsfører eller kunden selv. Henvendelsen om oppkobling sendes på mail til cmsales@handelsbanken.no. Emne: Ny oppkobling ProCountors filkommunikasjons løsning Følgende informasjon må legges ved: Navn på selskapet Organisasjonsnummer Kontoer som ønskes meldt inn (vær oppmerksom på at bankene kan ta en kostnad pr konto for opprettelse av kopling mot Procountor løsningen, i tilfelle det er mange kontoer i bedriften) Navn, e-post og telefon til økonomi ansvarlig i selskapet /regnskapsfører Navn, e-post og telefon til teknisk ansvarlig i selskapet Adressat, kontaktperson og postadresse som bankens avtaler skal sendes til. Dato for ønsket oppstart

Produksjon og avtaler og avtaleinngåelse Mottatt informasjon benyttes til å registrere følgende avtaler: Third Party Confirmation (Appendix 5 i File Transfer Agreement) Power of attorney GlobalOn-Line (Fullmakt fra kunde til ProCountor Norge) Delivery Specification Account information (Swift MT940X avtale) Cremul bestilling fra Evry Nevnte avtaler sendes i post til oppgitt adresse samt en bekreftelse på e-post om mottatt henvendelse om oppkobling til Accountor Finago AS (kundeservice@finago.com) Kunden leverer avtalene til sin lokale Handelsbank kontor. Det lokale Handelsbank kontoret sender så avtalene til bankens tekniske support som legger opp rapportering av kontoinformasjon samt de nødvendig fullmakter. Elektronisk bekreftelse på oppstartsdato til kunde, regnskapsfører og Accountor Finago AS