LEGGERUTINER PETTER 1. JEG SETTER MEG I SENGA 2. MOR LESER BOK FOR MEG

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Dyrene og sex i tegneserie
Advertisements

18. En tyv på besøk Illustrasjoner: Ingrid Brennhagen 1Basiskunnskap 2012.
Litterære virkemidler
Flersidet øyepeketavle
HVERDAGSAKTIVITETER & ENERGIØKONOMISERING
Et sjeldent kurs for mennesker med en sjelden sykdom
FRITID.
Kapittel 5 oppgave a) Fra presens til preteritum 
Kjøkkenet er et koselig sted, ikke sant?
Leiligheten til Melissa og Petter
GOD MORGEN !.
Kapittel 6 oppgave a) Fra presens til 2. kondisjonalis
Kapittel 5 oppgave g Sett inn å sette (seg,) å sitte, å legge (seg), å
Kapittel mai hos Reza og Heidi.
Jæger: Robuste og sikre systemer INF150 Programmering torsdag 5.10 MER OM: Lesing fra fil Unntakshåndtering Kap 8.
Gjør om fra direkte til indirekte tale. Han sier … 
Kapittel 2 oppgave a) Sett inn substantivene i riktig form
Kapittel 19 Hva er klokka? Vet du hvor mye klokka er? Har du klokke?
KONTORADMINSTRASJON DINE DAGLIGE RUTINER INTERVJU - RUTINER
Min hobby.
Kulturforståelse i klinisk arbeid med samisk befolkning
Les og svar: Kirre er en gul katt. Hun liker fisk. Kirre sover mye. Da drømmer hun. Ofte drømmer Kirre at hun spiser fisk. En gang drømte hun at en fisk.
Besøk på Beracah barnehjem som ligger i Kerala i India
6 e Fra direkte til indirekte tale. Heidi sier …
Skole/hjem samarbeid.
Kapittel 6 Kveldsmat hos familien Dalilah.
Kapittel 43 Emilio forteller om tradisjoner
UKEPLAN 7.KLASSE Uke 16: MÅL:
Kapittel 4 oppgave f. Sett inn riktig form av eiendomspronomenene.
Kapittel 6 Kveldsmat hos familien Dalilah.
Kapittel 4: En normal ettermiddag og kveld
O PPGAVE 3 Ei/en bok boka/boken bøker bøkene. O PPGAVE 3 en bok boken – bøker – bøkene en bonde bonden – bønder – bøndene en bror broren – brødre – brødrene.
Uke mai. TILTIL TIRSDAGTIRSDAG Norsk: Matte: Engelsk: ONSDAGONSDAG Norsk: Les s.130-(132) i Leseboka. Øv på øveordene. Matte: Gjør en side.
Foreldremøte for foreldre som har 5-åringer i barnehagen
Lesing er en språklig prosess. Faktorer som har betydning for leseferdigheten.
Foreldre; viktig ressurs til barnets læring! Hvordan kan jeg hjelpe barnet mitt til å bli en rask og trygg leser? Ann Kristin Møgster.
DAGSREISEN Barn fra Zambia og Norge viser med bilder tatt med engangskameraer, hvordan deres hverdag er.
Kapittel 35 Hans forteller om jobben som sosionom Hans ønsker å hjelpe andre mennesker.
Hverdagsaktiviteter ved revmatisk sykdom
Hvordan støtte barnet i leseutviklingen
Hvilke aktiviteter kan vi velge mellom? Klatreskogen – Grand Park LazarTag Boblefotball Teambuildings aktiviteter Vannballer, hoppepølser, vannsykler,
Hurtigles!.
Spørsmål til diskusjon Leselyst- en bok for alle
Hvor vil du bo? a: i byen b: på landet c: på fjellet d: ved sjøen.
HVERDAGSREHABILITERING Gir hverdagsmestringmål
Lite hus med en dør så blå, skal vi gå å hilse på?
Dette er en presentasjon av skolen Cristiania i Lima, Peru.
Tjo-og-hei, jeg heter Astrid Tjo-og-hei - hva heter du?
Klær.
Julekalender 2014 En meningsfull julekalender
Foreldremøte i Eikehauge Side. Foreldremøte i Eikehauge Side.
Bindeord og tidsutrykk
1 Egenomsorg og helse.
Hvordan støtte barnet i leseutviklingen
2. Melissa, Petter og Cindy
Gode venner som hjelper andre
Kapittel 4 En normal ettermiddag og kveld.
Kapittel 9 Å spise sunt og riktig.
Kapittel 9 Å spise sunt og riktig.
Gjør om fra presens til s-passiv. 
Kapittel 16 På fotballtrening.
Leiligheten til Melissa og Petter
Begge deler eller begge to?
MÅNEDSPLAN SEPTEMBER 2018 UKE MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG 3.
Foreldremøte Laksevåg barnehage « Gode voksne for barn»
6 f Fra direkte til indirekte tale. Heidi sier …
Oppgave 6 a) Fra presens til 2. kondisjonalis
Lyrikk og poetisk språk
Behandling av søvnvansker hos barn og unge.
Tannhelseundervisning for innvandrere
Utskrift av presentasjonen:

LEGGERUTINER PETTER 1. JEG SETTER MEG I SENGA 2. MOR LESER BOK FOR MEG 3. MOR SIER GOD NATT 4. JEG LEGGER MEG NED

KVELDSRUTINER 1. KLE AV MEG 5. TA PÅ PYSJ 6. LEGGE SKITNE KLÆR 2. PUSSE TENNER 6. LEGGE SKITNE KLÆR TIL VASK 3. GÅ PÅ DO 7. FINNE FRAM KLÆR TIL NESTE DAG 4. VASKE MEG

PETTERS KVELDSRUTINER PÅ BADET 1. KLE AV MEG 5. TA PÅ NATT-TØY 2. PUSSE TENNER 6. LEGGE SKITNE KLÆR TIL VASK 3. GÅ PÅ DO 7. FINNE FRAM KLÆR TIL NESTE DAG 4. VASKE MEG

KVELDSRUTINER 1. KLE AV MEG 5. TA PÅ PYSJ 6. LEGGE SKITNE KLÆR 2. PUSSE TENNER 6. LEGGE SKITNE KLÆR TIL VASK 3. GÅ PÅ DO 7. FINNE FRAM KLÆR TIL NESTE DAG 4. VASKE MEG

KVELDSRUTINER PETTERS KL.20.00 GÅ I DUSJEN Kl.20.45 PUSSE TENNER OG GÅ PÅ DO Kl.20.15 TA PÅ PYSJ Kl.21.00 GÅ OG LEGGE MEG lesing Kl.20.30 SPISE KVELDSMAT 21.30 LEGGE MEG NED FOR Å SOVE

ANNEs KVELDSRUTINER 1 1 2 3 2 1 2 1 1