Studentforberedte innlegg uke 5

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
H. Aschehoug & Co. På eksamensdagen H. Aschehoug & Co.
Advertisements

Pedagogikk 102 Våren 2008 Arbeidskrav og vurdering.
Muntlig eksamen i historie Del 2 – fagsamtalen
Kompetanseplan bydel Frogner
Muntlig eksamen i Historie og filosofi Del 2 – fagsamtalen
Informasjon om undervisningsopplegg om «språk og læring»
Fagtekst i pedagogikk Arbeidskrav
Lærerutdanning som fjernundervisning
VEIEN VIDERE FOR DIGITAL KOMPETANSE? 1.Kultur for læring 2. Forutsetninger for endring 3. Hva er oppnådd?
KKS Andre samling Pauser - kjøretid - døgnhvil KKS 103.
Foreldremøte Apalløkka skole høsten 2014
©Byrådsavdeling for oppvekst
Målsetting med kurset: Presentasjon av, og trening på, verktøy og metoder til bruk for praktisk etikkarbeid og etisk refleksjon i kommunen. Målgruppe:
Systemutvikling, organisasjonsutvikling og regelverksutvikling Dag Wiese Schartum, AFIN.
1 Odd Godal Seniorrådgiver Norske kommuner og fylkeskommuner som internasjonale aktører – har det noen betydning.
Vurdering for læring Camilla Wiig, uke 43 og
Ulike perspektiv på læring, «Hverdagspedagogikk»
Eksamen i Pel. GLU Mattias Øhra og Camilla Wiig.
Vurdering for læring Camilla Wiig, uke 43 og
Praksis for GLU 5-10, 2010 Camilla Wiig, HIVE. Agenda Individuelt arbeid med skjema for vurdering av praksisopplæringen 2. studieår Oppsummering Informasjon.
Vurdering for læring Camilla Wiig, 3.nov.2011.HIVE.
Fagintegreringsdag GLU Camilla Wiig. Agenda – 11.30Informasjon og status Refleksjoner fra praksis Praksisbesøk Eksamen i pel –
YRKESORGANISASJONENES SENTRALFORBUND Tariffkonferanse YS-Spekter januar 2008 Clarion Hotel Gardermoen.
En uke. Det er 7 dager i en uke Det er syv dager i en uke.
Sosiokulturelle perspektiv på læring Camilla Wiig, onsdag 26. januar 2011.
Sosiokulturellt perspektiv på læring Camilla Wiig, uke
Sosiokulturelle perspektiv på læring Camilla Wiig, torsdag 27. januar 2011.
Line Wittek og Camilla Wiig, uke 13 og
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
SEPTEMBER UKE: MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG FRUKT
MÅNEDSPLAN MÅLTROSTEN FEBRUAR TEMA: Is og snø / Skinnvotten UKE MANDAG
Månedsplan for mai Tema: 17-mai og vår MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG
Naturfag
Månedsplan Juni 2016 Uke Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Tema:
Kvalitative forskningstradisjoner Plan for forelesning 23. august 2012
Velkommen til foreldresamtale 
Desember Tema: Jul MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG
Kunstutstilling FEBRUAR Presentasjon torsdag 2/2 kl 12:00
Timeplan Spinning høsten-2012
Månedsplan April 2016 Barnehagen er stengt Barnehagen er stengt Uke
Månedsplan for April Tema: Troll og vår MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG
Timeplan Spinning høsten-2013 Flere muligheter!
Månedsplan for Dåbben - Mai
Månedsplan for mars UKE MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG
Timeplan Spinning høsten-2012
SFO-PLAN JANUAR 2017 Godt nytt år!
Tema: småkryp og sommer
«mester i eget liv» Månedsplan Oktober Ulv Tema: høst, FN UKE MANDAG
Kunstutstilling JANUAR Presentasjon tirsdag 3. jan. kl 12:00
KALENDER MINSTEN UKE Levi blir 2år Bhg er 25 år! HØSTFERIE
Månedsplan for desember
Prisnedtrapping på slaktegris før jul
Motorisk aktivitet dag
Kunstutstilling JANUAR Presentasjon tirsdag 3. jan. kl 12:00
Line Wittek og Camilla Wiig, uke 13 og
Velkommen til SKUP erfaringssamling 28. februar 2018!
Ulike perspektiv på læring
Fysisk aktivitet i gymsalen.
Ulike perspektiv på læring
Kristendommen Hvem, hva, hvor?.
Samarbeid om fremmedspråk i Kong Oscars gate
Line Wittek og Camilla Wiig, uke 13 og
MARS Uke / frukt Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag
Kunstutstilling JANUAR Presentasjon torsdag 4. jan. kl 12:00
Presentasjon tirsdag 2. april kl 13:00
Kunstprosjekt i Vangan barnehage 2010
Kunstutstilling JANUAR Presentasjon fredag 4. jan. kl 13:30
Som medlem i UiT BIL kan du: - være med på mange ulike treninger hver uke - du kan få dekket deltakeravgift til forskjellige konkurranser (ski, sykkel,
PERIODEPLAN FOR FEBRUAR 2019
FRA OBSERVASJON TIL MOTIVASJON Hvordan endre foreldres mobilbruk
Utskrift av presentasjonen:

Studentforberedte innlegg uke 5 Line Wittek og Camilla Wiig, januar 2011

Rammer for studentfremlegg Fremlegget skal gå i dybden og presentere temaet med utgangspunkt i pensumlitteraturen Varighet: 10 min. presentasjon 15 min. diskusjon Line Wittek og Camilla Wiig 2011

Storgruppe 1 Gruppe 1: Valbona Gjonbalaj Anne-Sofie Gislesen Mari Grøv Gruppe 2: Aleksander Sandvik Elmira Yamansarova Pål Twist Johanne Bjørge Gruppe 3: Kristine Bråten Camilla Lindseth Astrid Jonsen Karl S. Roberg Gruppe 4: Carmina Jensen Anna Olerud Christian Berg Vidar Syrtveit Gruppe 5: Simen Buskerud Sofie Bastiansen Silje Stokke Line Wittek og Camilla Wiig 2011

Kontekstuell betydning for læring Wittek: kap. 4 Säljö: flere Gruppe Tema Litteratur Gruppe 1 (tirsdag) Menneske og kultur Wittek: kap. 3 Säljö: kap. 2 Gruppe 2 (onsdag) Kontekstuell betydning for læring Wittek: kap. 4 Säljö: flere Gruppe 3 (onsdag) Mediering og artefakter Wittek: kap 3 Säljö: kap. 2 og 4 Gruppe 4 (torsdag) Hverdagsbegreper og faglige begreper Wittek: kap 4 Gruppe 5 (torsdag) Læringsfellesskap – praksisfellesskap Wittek: kap 7 Line Wittek og Camilla Wiig 2011