BTI-illustrasjoner Redigerbare.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Samarbeid mellom barnehage og barneverntjeneste
Advertisements

Veiledning i gevinstrealisering ved innføring av elektronisk handel
Læring på arbeidsplassen
Styringsrapport Prosjekt:. <Sett inn> Dato:
Birkenes kommune Tidlig intervensjon.
Geometrioppgave for 4.klasse
Tverrfaglig samarbeid Skien kommune
Antidopingarbeid utenfor idretten. Antidoping Norge Treningssentre.
Barns språkutvikling og språkarbeid i barnehagene
Barns språkutvikling og språkarbeid i barnehagene
ERISK på 1, 2, 3… Risikovurdering for å redusere omfang av byggefeil i elektriske og tekniske installasjonsleveranser mot boligmarkedet
Alternative reaksjoner for mindre alvorlige narkotikalovbrudd - intervensjonsprogram og motivasjonssamtale Arbeidsgrupperapport skrevet etter oppdrag.
Sør-Odal kommune Prosjekt barn og unge
Start lysbildefremvisning for å se veilederen
Prosjekt Barn som pårørende SI somatikk 2014
Barnevernet – Kommunenes stolthet Tidlig innsats og samordning av tjenester til utsatte barn og unge Generalsekretær Randi Talseth.
Tidlig innsats og samordning av tjenester til utsatte barn og unge Mette Smedstad KS, Innovasjon og utvikling.
Sikrer kommunene barneverntjenestens arbeid med undersøkelser?
Guri Kaurstad, Kari Bachmann, helge Bremnes, Gøril groven
Samarbeidsrutiner vedrørende elever man er bekymret for.
Samarbeid mellom NAV Nord-Trøndelag og Nord-Trøndelag fylkeskommune (NTFK) om opplæring for l ærekandidater og lærlinger med behov for tilrettelegging,
Stafettloggen Handlingsveileder. Generelt: Loggen følger barnet fra opprettelse og ut grunnskole. Loggen kan avsluttes. Det tas PDF utskrift hvert år,
BTI- Stord kommune. FORELDREROLLA BTI BTI-modellen 22.9.sept.2015.
Prosjekt STIEN Lavterskeltilbud, kartlegging og tilrettelegging for minoritetsspråklige.
USEtool – Trinn 4 – Workshop – støtteverktøy 4aSINTEF / NTNU Workshop - Hva fant vi? - Hvordan skal vi forstå funnene? - Hva betyr dette i forhold til.
Stafettloggen - handlingsrettleiar
Stafettloggen Handlingsveileder
T I M S - teamet Informasjon om Handlingssirkel
Stafettloggen i BYN Handlingsveileder.
Samhandling mellom kriminalomsorgen, NAV og kommune
NTNUs system for kvalitetssikring av utdanning
Stafettloggen i BYN Handlingsveileder.
Stafettloggen i BYN Handlingsveileder.
Programvareprosessen styrer utviklingen
Handlingsveileder Stafettloggen i BYN
BTI-handlingsveileder skole
BTI-handlingsveileder barnehage
Stafettloggen i BYN Handlingsveileder.
Erfaringer fra Pilotprosjektet, Follo
Stafettloggen - handlingsrettleiar
Stafettloggen i BYN Handlingsveileder.
BTI- Stord kommune.
Stafettloggen i BYN Handlingsveileder.
BTI-illustrasjoner Redigerbare.
Stafettloggen i BYN Handlingsveileder.
T I M S - teamet Informasjon om Handlingssirkel
NTNUs system for kvalitetssikring av utdanning
Stafettloggen i BYN Handlingsveileder.
Introduksjon til prosjektpresentasjon
Jeg vet Voldsforebyggende opplæring
Voldsforebyggende opplæring
Oppstart i barnehagen.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Stafettloggen i BYN Handlingsveileder.
Morten H. Abrahamsen BI Stavanger,
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Disse permryggene er ca 18,7cm • 5cm. Det kommer litt an på utskriftsinnstillingene du bruker (om du velger fyll siden/tilpass, original størrelse)
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Jeg vet Voldsforebyggende opplæring
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt, slette dem eller kopiere dem hvis du.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Voldsforebyggende opplæring
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Utskrift av presentasjonen:

BTI-illustrasjoner Redigerbare

BTI-modellen (s5-0) - Original

BTI-modellen (s5-1) - Original

BTI-modellen (s5-2) - Original

BTI-modellen (s5-3) - Original

BTI-modellen (s5-4) - Original

BTI-modellen (s5-0) - Redigerbar Avslutt Avklar om innsatsen skal endres, videreføres eller avsluttes Avklar om innsatsen(e) skal endres, videreføres eller avsluttes Avklar om innsatsen(e) skal endres, videreføres eller avsluttes Avklar undring / bekymring Evaluer innsatsen Evaluer innsatsen(e) Evaluer innsatsen(e) Del undring/ bekymring Gjennomfør innsatsen Gjennomfør innsatsen(e) Koordiner og gjennomfør innsatsen(e) Konkretiser undring / bekymring Beskriv målet og innsatsen Planlegg gjennomføring og evaluering av innsatsen(e) Tverrfaglig møte Undring / bekymring Møte med foreldre / den unge Etabler kontakt med annen tjeneste Etabler kontakt mellom relevante tjenester

BTI-modellen (s8) - Original

BTI-modellen (s8) - Redigerbar Undring / bekymring Konkretiser undring / bekymring Del undring/ bekymring Avklar undring / bekymring Avslutt Møte med foreldre / den unge Beskriv målet og innsatsen Gjennomfør innsatsen Evaluer innsatsen Avklar om innsatsen skal endres, videreføres eller avsluttes Etabler kontakt med annen tjeneste Planlegg gjennomføring og evaluering av innsatsen(e) Gjennomfør innsatsen(e) Evaluer innsatsen(e) Avklar om innsatsen(e) skal endres, videreføres eller avsluttes Etabler kontakt mellom relevante tjenester Tverrfaglig møte Koordiner og gjennomfør innsatsen(e) Evaluer innsatsen(e) Avklar om innsatsen(e) skal endres, videreføres eller avsluttes

BTI-modellen (s5b) - Original

BTI-modellen (s5b) – Redigerbar TRINN NIVÅER For å unngå dobbeltarbeid med tekst, kopier figuren på slide 3 [BTI-modellen (s5) – Redigerbar] når du er ferdig redigert, lim inn som bilde her, og tilpass størrelsen.

BTI-modellen (s9) - Original

BTI-modellen (s9) - Redigerbar Beslutnings-trinn Evaluerings-trinn Tiltaks-trinn Planleggings-trinn Oppstarts-trinn For å unngå dobbeltarbeid med tekst, kopier figuren på slide 5 [BTI-modellen (s8) – Redigerbar] når du er ferdig redigert, lim inn som bilde her, og tilpass størrelsen.

Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Ved mistanke om vold/overgrep/alvorlig omsorgssvikt skal saken meldes direkte til barneverntjenesten, eventuelt også politiet.

Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Ved mistanke om vold/overgrep/alvorlig omsorgssvikt skal saken meldes direkte til barneverntjenesten, eventuelt også politiet.

Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Ved mistanke om vold/overgrep/alvorlig omsorgssvikt skal saken meldes direkte til barneverntjenesten, eventuelt også politiet.

Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Hva: Fyll inn tekst her Hvordan: Fyll inn tekst her Hvem: Fyll inn tekst her Verktøy: Fyll inn tekst her Ved mistanke om vold/overgrep/alvorlig omsorgssvikt skal saken meldes direkte til barneverntjenesten, eventuelt også politiet.

Original

BTI ER ET HANDLIGSFORLØP PÅ FIRE NIVÅER Redigerbar BTI ER ET HANDLIGSFORLØP PÅ FIRE NIVÅER Avklar undring / bekymring Intern innsats Samarbeid mellom to tjenester Samarbeid mellom flere tjenester

Original

MÅLGRUPPER OG MÅL Redigerbar MÅL MÅL-GRUPPE Avklar om det skal følges opp med ekstra innsats Hensiktsmessig utvikling for barnet Hensiktsmessig utvikling for barnet Hensiktsmessig utvikling for barnet MÅL Barn, unge, foreldre vi undrer / bekymrer oss over Barn, unge, foreldre med behov for oppfølging fra en tjeneste Barn, unge, foreldre med behov for oppfølging fra to tjenester Barn, unge, foreldre med samordnet innsats fra flere tjenester MÅL-GRUPPE

Original

TVERRFAGLIG SAMARBEID Redigerbar MÅLGRUPPER OG MÅL Avklar om det skal følges opp med ekstra innsats Hensiktsmessig utvikling for barnet Hensiktsmessig utvikling for barnet Hensiktsmessig utvikling for barnet MÅL Barn, unge, foreldre vi undrer / bekymrer oss over Barn, unge, foreldre med behov for oppfølging fra en tjeneste Barn, unge, foreldre med behov for oppfølging fra to tjenester Barn, unge, foreldre med samordnet innsats fra flere tjenester MÅL-GRUPPE NIVÅ 0: Avklar undring NIVÅ 1: Intern innsats NIVÅ 2: Samarbeid to NIVÅ 3: Samarbeid flere TIDLIG INNSATS TVERRFAGLIG SAMARBEID