SPONSORPROGRAM Hovedelementer Jevnlige treffpunkter for sponsorene Sponsorligaer i curling og Fotball ”Blå bok” – nettverksoversikt Frokostmøter med.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Slik bruker du vår nettbutikk!
Advertisements

SANDAR IL Sponsorprogram for 2009.
Sponsordugnad Sandar IL – mars Våre utfordringer •Vanskelige økonomiske situasjon •Dugnadsbasert klubb fra 2009 •Cupene krever mye ressurser •Forventer.
1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE.
EPONA RYTTERSENTER Epona Ryttersenter ligger i Sørlandsparken like øst for Sørlandets Travpark med innkjørsel mellom Travparken og Sørlandshallen. Infrastrukturen.
Utvikling av Idrettsforeningen ØTI – Meningsfull fritid for alle
Snowball Rjukan 26. oktober 2010 Ove Gjesdal og Stein B Olsen.
Årsmøte RBK 28.februar 2005 Hva har skjedd de siste årene ? Regnskap 2004 – konsern og datterselskaper Fremtidige utfordringer.
Sponsorpresentasjon Fleksible og individuelle løsninger for sponsorer som vil bidra langsiktig. Mulighet for individuell særavtale og tilpasninger ….
Presentasjon Kolstad Håndball
KOMMUNIKASJONS- STRATEGI
Kvinne Fotballen Klepp Elite Utarbeidet av: 2008 Klubblisensen: -Ett godt verktøy -Stiller krav -Setter press på klubb -Gir muligheter for utvikling -Generer.
Ndla.no - versjon 2.0Nasjonal digital læringsarenaNorwegian digital learning arena Eksempel: Hudens oppbygningHudens oppbygning Eksempel: Hudens oppbygningHudens.
Historien om Lebara • Etablert 2001 • Ledende på mobilsamtaler til utlandet, selger mobiltelefoni og telekort • Sterk vekst – betydelig kundebase • Bred.
Arrangementserfaringer Etter en sesong med flere store arrangement, hva er viktig å få inn i planleggingen for å få en god arrangementsavvikling?
m arkedsføringshuset HalvBirken 1 Evaluering HalvBirken 2010.
Enkel forklaring av hvordan bygge nettverk i euroSMART!
Sponsorpresentasjon for Fossum Langrenn/ Skiskyting
13. – 15. oktober Hva er RYLA? RYLA (Rotary Youth Leadership Award) er et seminar om ledelse. RYLA arrangeres av Rotary og er et tilbud til unge.
Jenter og Data – I møtet mellom prosjekt og sponsor Gruppe 2.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 4 1 Merkevare God profilering vil gi dere –Mer godvilje fra omgivelsene –Større toleranse fra omgivelsene.
Ungdomsutveksling. "Rotary International mener dette arbeidet er av stor betydning og oppfordrer Rotaryklubbene sterkt til å engasjere seg i ungdomsutveksling".
Hvordan skape idrettsglede for ungdom?
Insentivperiode 1, 2012 Startet 26. mars Avsluttes 15. juni Krav for å delta: Fra hver bedrift skal 10 brukere samkjøre 4 ganger.
Strategiplan
HØSTSAMLING FOR HELE ALLSPORTGRUPPEN
”Frivillig engasjement, kultur og idrett”. Idrett og noen fakta: 56 idrettslag i Hamar Herav også hovedlag (HIL største) –Totalt med undergrupper: Ca.
VISJONER OG MÅL På Skoppum er det alltid gøy og trivelig å spille fotball! VISJON.
Regler Konkurranseperiode 25.september-22.oktober Alle øvingsdager med minst 10 minutter teller Samspill teller som øvingsdag Individuelle timer teller.
Ull/Kisa En positiv klubb for alle Fotball – Friidrett - Håndball – Idrettsskole VisjonVerdigrunnlag.
Variabel, Bokstavuttrykk
Mulighet for Sponsorer -Klubben med Miljø- Reistad IL trenger inntekter for å ha et best mulig tilbud til dine barn. Hallreklame reduserer behovet for.
GIL IDRETTSSFO - En investering i framtida -
Langhus håndball Leder Nestleder Økonomi KassererDugnader/loddUllmax Informasjon Sekretær WEB-ansvarlig Event/arrangement JulecupArrangementEvent SPTKMarkedInnkjøp’matrialforvalter.
VEDLEGG 1 til Virksomhetsplan for Hobøl IL - Handlingsplan årsmøteperioden 2015 Organisasjon og ledelse. Delmål: Gjøre organisasjon og aktivitetene synlig.
Stavanger Turnforening Hvorfor samarbeide med STF i merkevarebyggingen? Stavangers desidert største idrettslag –Pr. dato medlemmer. Disponerer.
Bergen Golfklubb -byens grønne lunge. Klubb & Bane.
Regler Konkurranseperiode 29.januar-12.mars Alle øvingsdager med minst 10 minutter teller Samspill teller som øvingsdag Individuelle timer teller som øvingsdag.
FORSLAG TIL VERDIGRUNNLAG IL HOLEVÆRINGEN (utdrag av versjon 3 med innspill fra undergruppene) ÅRSMØTE ILH SVENDSRUD 01 MAR 10.
FRILUFTSLIV FRA Naturopplevelser for livet.
Er du ung, har langvarige helseutfordringer og har lyst til å møte andre unge i liknende situasjon? I Helt sjef! kan du møte andre unge i liknende situasjon.
ALTATURNERINGEN NORD-NORGES STØRSTE IDRETTSARRANGEMENT Altaturneringen har i over 30 år vært en kulturell og idrettslig begivenhet uten sidestykke.
Hva har vært vårt fokus i 2007?. –Kvalitet på arrangementene slik at det gir økt opplevelse av verdi for deltakere og slik at det blir attraktivt å være.
KLUBBEN FOR ALLE. VÅR VISJON FL Fart – «klubben for alle på og utenfor banen» Fart jobber bevisst med holdningsskapende arbeid, og tenker Fair Play på.
Løvenstad Fotballklubb. Hvem er vi? Sted: Sandbekkbanen Startet: 1972 Leder: Terje Rustad Antall medlemmer: ca. 500 Løvenstad Fotballklubb -Lagånd -Fotballglede.
Foreldremøte for J/G 2010, 27. august Plan for foreldremøtet J/G Info om klubben -hjemmesidene -sportsplan -medlemskap -lagene J/G lagsoppgaver.
HVEM ER VI? Buskerud musikkråd Buskerud musikkråd (BMR) er paraplyorganisasjon og fellesorgan for all organisert og uorganisert musikkvirksomhet i Buskerud.
Gode venner som hjelper andre
Bli samarbeidspartner med Charlottenlund sportsklubb Junior
Vi har trivelige lokaler i 4. etasje i Ankerskogen svømmehall
ÅRETS TENNISKLUBB 2007 SPONSORKONSEPT 2009 VBTK.
Klubben for alle.
Profileringsmuligheter på Oslo Design Fair
Fredager kl Jærhallen/Aarbakkebanen
Dialogkonferanse Nittedalsanbudet.
Bragdmerker og æresmedlemsskap i Vang Fotballag
Nettpress er et effektivt verktøy for å få oppmerksomhet rundt pressemeldinger og presseinformasjon
Årets Sponsor.
Kvalifiseringsprogrammet
Tele 2 Arena Globen Stockholm
Profileringsmuligheter på Oslo Design Fair
Karate seksjonen Visjon: Verdier: Vi skaper vinnere/mestring!
Bli samarbeidspartner med Charlottenlund sportsklubb Junior
Spørrebibliotek Hvordan står det til med…
Invitasjon til Helt sjef!
Profileringsmuligheter på Oslo Design Fair
Velkommen til Haga - i hjertet av Bærum. …
Innspill til presentasjonen
under- og undredag! Kom og bli med på Undring Jesu under Natursti
MÅNEDS-/ INFOBREV FOR TYRIHANS august 2018
Utskrift av presentasjonen:

SPONSORPROGRAM

Hovedelementer

Jevnlige treffpunkter for sponsorene Sponsorligaer i curling og Fotball ”Blå bok” – nettverksoversikt Frokostmøter med aktuelle tema hvert kvartal Nyhetsbrev gjennom hele året Forhåndssalg til events i hallene Tilbud om sponsorturer

Spennende profileringsflater med tydelig eksponering for Folkehallenes brukere. Storskjerm i alle 3 haller for interaktivt innhold ”Sponsor av idrettsglede” – positiv kobling Se prisliste

Trening med kolleger Teambuilding Aktivitetsdager for familie Kundearrangement Folkekortet for ansatte – fri bruk av aktivitetstilbudet i alle 3 haller

SPONSORNIVÅER

NIVÅ1 - Idrettssupporter NETTVERK Invitasjon til 4 frokostmøter årlig Forkjøpsrett ved arrangementer Oversikt og kontaktinfo til alle øvrige sponsorer. Jevnlige nyhetsbrev Invitasjon til sponsorturer PROFILERING Skiltprofilering i valgfri hall Logo på storskjerm Logo på Folkehallenes hjemmeside Navn lagt ned i stein ved inngang Sørmarka Arena AKTIVITETER Mulighet for rabattert firmatrening. Invitasjon til å bli med i Folkehallenes sponsorligaer i Curling og Fotball NOK per år NOK per år

NIVÅ 2 - Bronse Verdi NOK PRIS NOK per år Verdi NOK PRIS NOK per år Alle elementer fra nivå1 Valgfri profilering for 25000,- Valgfri aktiviteter for 5000,-

NIVÅ 3 - Sølv Verdi NOK PRIS NOK per år Verdi NOK PRIS NOK per år Alle elementer fra nivå1 Valgfri profilering for NOK Valgfri aktiviteter for NOK

NIVÅ 4 - Gull Verdi NOK PRIS NOK per år Verdi NOK PRIS NOK per år Alle elementer fra nivå1 Valgfri profilering for NOK Valgfri aktiviteter for NOK

NIVÅ 4 - Platinum Verdi NOK PRIS NOK per år Verdi NOK PRIS NOK per år Alle elementer fra nivå1 Valgfri profilering for NOK Valgfri aktiviteter for NOK

Prisliste profilering