Audio exercises – lytteøvelser Oppgave 1.  Gjenta– Repeat ♬ 21.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Vert bleu noir blanc rouge orange rose noir orange bleu rouge jaune vert rouge blanc rose bleu noir blanc vert rouge rose jaune noir rouge orange Say the.
Advertisements

Bygg web på Opplæring Presentasjon Idium AS Bygg web på Opplæring.
18. En tyv på besøk Illustrasjoner: Ingrid Brennhagen 1Basiskunnskap 2012.
Strømmen 3. januar 2013 Beate Børresen Høgskolen i Oslo og Akershus
Tekster til kapittel 2.
Kursmøte 3 På-vei-mot f(x) setninger.
POWER EVANGELISM Healing On The Streets – Oslo * Vitnesbyrd fra HOTS
Gitte Holten Ingerslev - DPU Tekst Forskerens og didaktikerens blik på mødet mellem tekst og læser.
Det er ganske underlig med disse sentrale salmene. Selv om du ikke er religiøs burde du lese dette.
Hvordan skrive en effektiv kravspesifikasjon gsfc. nasa
FORMATIV VURDERING.
Jæger: Robuste og sikre systemer INF150 Programmering torsdag 31.8 Kapittel 3: Grunnlag for programmering i Visual Basic.
Å skrive for nettet Anne Bjørklund Leikny Øgrim. Bjørklund og Øgrim, Å skrive for nettet, mai 2007 TIMSIS Teacher In-service Traning Material Concerning.
Ytre miljø Q4 CAKE. Information for OIM/section leaders; The presentation is to be presented in the General safety meeting together with the film on the.
Smaksprøver på språkforskning Kristine Eide, Universitetet i Oslo
Oppgaveformatet. Oversikt XML-format, spesifisert gjennom et XML Schema. Består av et sett lovlige elementer og attributter og hvordan de kan ordnes i.
Problem set 2 By Thomas and Lars PS: Choose the environment, choose many pages per sheet. Problem set 2 Exercise 11/29 Laget av: Thomas Aanensen og Lars.
Termbaser Lars Nygaard. Termbaser Database over begreper Innhold –Definisjoner –Oversettelser –Leksikalske relasjoner –Eksempler.
1-7 trappa et engelskverktøy
A PROJECT WEEK 45: INTRO+ RESEARCH AND PLANNING WEEK 46: RESEARCH AND WIKI WRITING WEEK 47: NO ENGLISH WEEK 48: FINISHING TOUCHES WEEK 49: ORAL PRESENTATIONS.
What is a good text? And how do we get pupils to write them?
Section 5.4 Sum and Difference Formulas These formulas will be given to you on the test.
What is Signed English (SE)? Patricia Pritchard cand polit Audiopedagog Statped vest.
Primary French Presentation 10 Colours L.I. C’est de quelle couleur?
# 49. (Sin T + Cos T)^2 + (Sint - Cos T)^2  (Sin T + Cos T)^2 + (Sint - Cos T)^2  (Sin T + Cos T) (Sin T + Cos T) + (Sint - Cos T) (Sint - Cos T)
Kidsmonitor tutorials for mobil. Innhold S. 3 Endre tidspunkt for hjemsending S. 10 Endre fast tidspunkt for hjemsending S. 17 Sende melding S. 20 Sjekke.
Uke – Norsk: Jeg kan slå opp i ordlista og forstå hva ordlisteteksten betyr. Jeg kan lage spørsmål og intervjue en person. Matte: Jeg kan.
Copyright © Customer Carewords Ltd. October 16, 2012 Kystverket Intranett.
Lekseplan for 5.trinn uke 40 Mandag 28.september – fredag 2. oktober.
Lekseplan for 5.trinn uke 38 Mandag 16.september – fredag 18.september.
Plan for 1.klasse Uke mai Verdiord for mai: Hensynsfull.
Important to remember - Some grammar. The Noen steder har norsk bestemt artikkel mens engelsk ikke har the: – Abstrakte ord med generell betydning (love,
Studieteknikk Bison.
Workshop Engelsk eksamen
Lekseplan for 5.trinn uke 36 Mandag 31. august – fredag 4.september
Inviterer til foreldrekurs i CD-ORD
Oppfriskning av engelskferdigheter
Chapitre 2 Mål : Læreplanmål: Å kunne bruke grunnleggende språklige strukturer og former for tekstbinding Å kunne de bestemte artiklene Å kunne oversette.
Title: «How to use different tools and/or machines in the workshop»
Citation and reference tools for your master thesis
Ulike måtar for bruken av pronomen
Frigjørende evangelium Rom 8 og Gal. 2 Lov eller evangelium Krav eller løfte Noe du skal oppfylle eller noe som er blitt oppfylt for deg Dåp Bekymringer.
Citation and reference tools for your master thesis
sporing av barn med klokke
Nanomaterialer.
Audio exercises – lytteøvelser Oppgave 1.
Forestilling halv gruppe.
Lekseplan for 5.trinn uke 35 Mandag 24. august – fredag 28. august
Visning 2) Sett inn 3) Sett inn BILDE Bruk verktøylinja og gå til:
CAMPAIGNING From vision to action.
Aim: What is the trig limit?
Using nursery rhymes and songs
Navn Tittel Responsverksted Navn Tittel
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Fredag 22. Desember: I GÅR, I DAG OG I MORGEN….
Citation and reference tools for your master thesis
- presentere nokre viktige filosofar og diskutere deira idear.
Welcome to an ALLIN (ALLEMED) workshop!
Godt grep – presentasjon
Kapittel 1: Hei!.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Jeg syns.
Fra idé til forskningsprosjekt Hilde Afdal & Odd Tore Kaufmann
Program: 0800 – 0810 Arild Disruptive Innovation i Kundereisen 0810 – 0820 Håvard Best of marketing 0820 – 0830 Rune Kreativitet virker 0830 – 0840.
Enkle brukergrensesnitt
Responsibility The purpose of the tutor reflections are to
V Tilpass dette banneret med din egen melding. Merk bokstaven og legg til egen tekst. Bruk ett tegn per lysbilde.
Lyrikk og poetisk språk
våre barn forandrer verden
våre barn forandrer verden
A sentence is a complete thought.
Utskrift av presentasjonen:

Audio exercises – lytteøvelser Oppgave 1.  Gjenta– Repeat ♬ 21

Oppgave 2.  Gjenta – repeat ♬ 22

Oppgave 3.  Gjenta ord og setninger – repeat words and sentences. ♬ 23

Oppgave 4.  Svar med NEI og IKKE – Answer with NEI and IKKE ♬ 24

Oppgave 5.  Sett inn IKKE – Put in IKKE. ♬ 25

Oppgave 6.  Lyttøvelse – audio exercise ♬ 26

Oppgave 7.  Diktat. Skriv setningene. – Dictate. Write sentences. ♬ 27

Oppgave 8.  Nå er du Haifa. Svar Ola. – Now you are Haifa. Answer to Ola. ♬ 28

Oppgave 9.  Hør på teksten. Skriv inn: De, Ronaldo, Ana, spansk, portugisisk, Brasil, Brasilia, Rio. ♬ 29

Oppgave 10.  Hør på teksten og kryss av. - Listen to the text and mark correct answers. ♬ 30

Oppgave 11.  Gjenta ordene – Repeat the words. ♬ 31

Oppgave 12.  Gjenta ordene og setningene – Repeat the words and sentences. ♬ 32

Oppgave 13.  Skriv inn verb – Write a verb. ♬ 33

Oppgave 14.  Hør på telefonsamtale.Hva gjør de?  Listen to a telephone conversation. What are they doing? ♬ 34 Lisa Omar Irma Jon