© 2016 Rolls-Royce plc The information in this document is the property of Rolls-Royce plc and may not be copied or communicated to a third party, or used.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Régis Laurent Director of Operations, Global Knowledge Competencies include: Gold Learning Silver System Management Touch, flip and fold Håvard Haukeberg.
Advertisements

Håp 17. September 2012 Steinar Juel sjeføkonom «Muddling through»
© Synovate Ltd. All rights reserved. The concepts and ideas submitted to you herein are the intellectual property of Synovate Ltd. They are strictly.
Serviceordrestyring (frittstående) SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Salgsmulighetsstyring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Serienummerstyring SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Slank kampanjestyring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Salgskvantumsprognose SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Ekstern anskaffelse av ressurser fra fra tredjepart SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
Kreditorreskontro SAP Best Practices Baseline Package
Aktivitetsstyring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Adhoc-konsulenttjenester med fastprisfakturering SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
Gratis levering SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
E-tjenester: Reklamasjons- og returbehandling SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
UTFORDRINGER I TVERRFAGLIGE ENDRINGSPROSESSER Dagny Stuedahl stipendiat InterMedia.
Sett fra et survey-perspektiv
Trondheim 6. mars 2014 Mørke skyer i horisonten?.
Fondsfinans Research, 20 July, 2014 Sparebanken Vest Traust, tradisjonell sparebank - Foran et veiskille?
Budsjettering av priser for innkjøpte materialer SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Bygg og miljø 1 Sanntidsinformasjon for synshemmede i kollektivtrafikken - ett skritt nærmere universell utforming? Foto: Thomas Barstad.
Hva gjør de med “pengebingen”?
Kunde- og kontaktadministrasjon SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Reklamasjons- og returbehandling SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Internt prosjekt SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
Økonomiske utsikter - med lavere oljepris
SAP Best Practices for CRM Nyheter. © SAP 2010 / Side 2 SAP Best Practices for Customer Relationship Management omfatter forhåndskonfigurerte forretningsscenarioer.
Etterbehandling (lagerprodusert material) SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Modellering og diagrammer Jesper Tørresø DAB1 E september 2007.
Tidsregistrering SAP Best Practices Baseline package
Modell- og simuleringskalkulasjon SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Reiseadministrasjon SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
This presentation is solely for the use of Lindorff Group and companies associated with Lindorff Group. No part of it may be circulated, quoted or reproduced.
Pipeline Performance Management SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
INTERNASJONAL PRIVATRETT Lovvalg i kontrakt – uten partenes valg Professor dr. juris Giuditta Cordero Moss.
Interaction Center-markedsføring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Geografiske informasjonssystemer (GIS) SGO1910 & SGO4930 Vår 2004 Foreleser: Karen O’Brien Seminarleder: Gunnar Berglund
INTERNASJONAL PRIVATRETT Lovvalg i kontrakt Professor dr. juris Giuditta Cordero Moss.
Trondheim 19. juni 2015 Norges Bank og økonomiske utsikter.
The Thompson Schools Improvement Project Process Improvement Training Slides (Current State Slides Only) October 2009.
Primary French Presentation 10 Colours L.I. C’est de quelle couleur?
Lave oljepriser kan bremse utvinningen på norsk sokkel Thina Margrethe Saltvedt, Sjefanalytiker Makro/Olje (Ph. D.) Mars
Trusted to deliver excellence Omstilling og nedbemanning Erfaringer fra Rolls-Royce Marine AS Ingebjørg Rønning, Head of HR Business Support – Norway Arnt.
Revisjon i Skolen.  Each Party shall ensure that:  1. the training and assessment of seafarers, as required under the Convention, are administered,
Revisjonsutvalget Temalunsj 12. februar PwC Bakgrunn EU vedtok den 16. april 2014 en ny forordning og endringer i direktivet om revisjon og revisorer.
© 2016 Deloitte AS Stein Bjørnstad, 30. mars Dialogkonferanse om mobilitet Ruter.
L20/22 B-E En helt ny serie med små gå- bak gulvvaskemaskiner Spesielt beregnet for vedlikeholds vask av arealer opp til m 2.
© 2015 Ipsos. All rights reserved. Contains Ipsos' Confidential and Proprietary information and may not be disclosed or reproduced without the prior written.
INTERNASJONAL PRIVATRETT Partsautonomiens rekkevidde Professor dr. juris Giuditta Cordero Moss.
Digital bestillingsprosess for Armering, direkte fra modell
Meta-analyser og systematiske oversikter
SmartSwap.
Eksempel fra Nevrologisk avdeling
Hvordan ta ut læring etter granskede hendelser?
Endringer, læring og robusthet
Relevant questions for the Reference Group
Økonomiske forutsetninger
Skattemessig eierskap til uregistrerte immaterielle eiendeler ved anvendelse av skatteavtalebestemmelser basert på art 9 i OECDs Mønsterskatteavtale Bergen,
Skipskontroll og klassifikasjon
Project Honolulu - An Island or a new way to manage servers ????????
Hva er det gode liv for universitetet eller høgskolen?
Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen
Kick-off Good morning everybody. Nice to see so many well known faces on a big day like this. My name is Audun Pettersen and I`m Head of Tourism.
Myndighetene - en viktig lagspiller når ny teknologi skal tas i bruk
Statsbygg/Scandiaconsult AS
National Academies Northstar Summer Institute
Responsibility The purpose of the tutor reflections are to
MEDLEMSKAP OG KLUBBUTVIKLING
Innebygget personvern
Vaccine Delivery in Developing Countries
Immunitet fra straffansvar
Utskrift av presentasjonen:

© 2016 Rolls-Royce plc The information in this document is the property of Rolls-Royce plc and may not be copied or communicated to a third party, or used for any purpose other than that for which it is supplied without the express written consent of Rolls-Royce plc. This information is given in good faith based upon the latest information available to Rolls-Royce plc, no warranty or representation is given concerning such information, which must not be taken as establishing any contractual or other commitment binding upon Rolls-Royce plc or any of its subsidiary or associated companies. Trusted to deliver excellence R&T Centre – Ulsteinvik LæringsArena UlsteinLæringsArena Ulstein Samarbeid kommune og næringslivSamarbeid kommune og næringsliv Leif Rune Solås

Rolls-Royce Data – Strictly Private R&T Centre – Ulsteinvik Research & Technology 23 MSc/PhD Hydrodynamikk, mekanisk design, analyse og stordata

Rolls-Royce Data – Strictly Private R&T Centre – Ulsteinvik Bakteppet for LæringsArena Ulstein 3 Arena Ulstein under bygging Oljekrise Næringsliv i omstilling Kompetansekrava i industrien endrar seg! Industri 4.0 StordataIoT3D PrintSkydataRobot

Rolls-Royce Data – Strictly Private R&T Centre – Ulsteinvik LæringsArena Ulstein – prosjektgruppe (Ulstein Group, Rolls-Royce, Kleven, Island Offshore, Ulstein Kommune, HiVolda, IKT-Norge) 4 Medlemmane i prosjektgruppa bidreg med: Innspel til utforminga og bruk av biblioteksdelen i Arena Ulstein Søknadsarbeid Workshop Vere tilgjengeleg for prosjektet –Nytenking, skaparkraft, møteplass, bulyst, realfag

Rolls-Royce Data – Strictly Private R&T Centre – Ulsteinvik Rolls-Royce sin strategi PåvirkeDeltaRekruttere Foto: vikebladet.no

Rolls-Royce Data – Strictly Private R&T Centre – Ulsteinvik Framtidas kompetanse 6 Vi vil trenge høg digital kompetanse Auka innovasjontakt Utforskarglede –Resultatet frå LæringsArena Ulstein kjem om år

Rolls-Royce Data – Strictly Private R&T Centre – Ulsteinvik Samarbeid som fungerer Tradisjon for samarbeid Eit sterkt næringsliv/industri Invitere og invitere seg sjølv Engasjement Dyrke gode relasjonar Klare mål Foto: vikebladet.no

Rolls-Royce Data – Strictly Private R&T Centre – Ulsteinvik Teknologiskulen Foto: vikebladet.no

Rolls-Royce Data – Strictly Private R&T Centre – Ulsteinvik 9 Sett klare målDyrk eldsjelene Inviter næringslivet Inviter dykk sjølve ut til bedriftene NettverksbyggingGode alliansar