Hah! Lett! (lettare, lettast). Adjektiv: Adjektivet beskriv personar og ting, og seier noko om eigenskapar ved substantivet. Eksempel: ‐Ein sint mann.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
EL ADVERBIO- ADVERB DEL AV EN SETNING SOM KOMPLEMENTERER VERBENE, ET ADJEKTIV OG ET ANNET ADVERB. MENS ADJEKTIVET BESKRIVER EN PERSON ELLER GJENSTAND,
Advertisements

L'adjectif Hva er et adjektiv?.
Ordklasser i norsk Oversikt Leksjon II.
Kursmøte 3 På-vei-mot f(x) setninger.
Kapittel 48 Elina møter en mann på fjellet.
44 Hector om skikk og bruk I Norge
Kapittel 21 Transportsystemet i Oslo
L'adjectif Hva er et adjektiv?.
Grammatikk- oppgaver til ”Høyere enn himmelen”
Adjektiv – språkets krydder
Onsdag 20. juni 2012.
Kapittel 39 Samlivsformer.
Si adjektivene og substantivene i bestemt form. 
Kapittel 6 c Sett inn substantivene og adjektivene i riktig form
1 Ett skritt foran 4 © Iréne Johansson Kursmøte 4Adjektiv Adjektiv.
Kursmøte 1-2 Hvor er barnet på vei? – mot 3- 4åringens språklige nivå.
Hvem er eldst? Petra er eldre enn Else Petra er 83 år gammel
Oppgave 12 side 117 – 121 i arbeidsboken
Kommunereformen - ei løypemelding v/ Astrid Aarhus Byrknes.
10 tips for (betre) bruk av Fronter Terje Mølster Lynkursdag
Kapittel 43 Emilio forteller om tradisjoner
Kapittel 15 På litteraturgruppe
Vanlege nynorskfeil.
Oppfriskningskurs i norsk, : Nynorsk
Vasshushaldning og osmose
Nærmiljø og samfunn Ein barnehagekvardag med mangfald Med vekt på det fleirkulturelle i barnehagen og vindauge mot verda Kultur på tvers UBUNTU- ”min identitet.
Språket i kommunane Innleiing ved Nils Ulvund og Jan Magne Dahle.
Hvem er jeg? 1.
Kap 4 og 5 i Eva Maagerø: Språket som mening
ADJEKTIV.
ADJEKTIV.
Nynorskkurs - Substantiv.
MON PETIT MONDE -bruke grunnleggende språklige strukturer : 1) - adjektiv og 2) adjektivets plassering, -Forstå og bruke et ordforråd som dekker dagligdagse.
Åmot ungdomsskole Nynorsk grammatikk. BØYING AV SUBSTANTIV Hankjønn Hovudregel: Hankjønnsorda får endingane –ar og –ane i fleirtal EINTALFLEIRTAL UBESTEMT.
Uke Norsk: Jeg kan fortelle med et klart og tydelig budskap, både skriftlig og muntlig. Matte: Jeg kan sette opp og regne divisjonsstykker.
Uke Norsk: Jeg kan fortelle fakta om Asbjørnsen og Moe. Jeg kan skrive eventyr og ha med de viktigste eventyrkjennetegn. Matte: Jeg forstår.
Ordbank i høve demografi: Frå førre time: Demografi Naturleg tilvekst Fødselsoverskot Fødselsrate Dødsrate Samla folketal Fruktbar(fertil) alder Nytt:
Proporsjonale storleikar -finne og utnytte eigenskapane til proposjonale, omvendt proposjonale, lineære og kvadratiske funksjonar og gje døme på praktiske.
Substantiv Substantiv er namn på noko eller nokon: F.eks: Ein bil, ei seng, eit hus, Petter, Trondheim, osv. Substantiv har tre kjønn: Hankjønn:Ein bil.
| Formelle tekstar. Formelt språk ver sakleg og presis du skal ikkje bruke ein personleg tone kutt ut uformelle ord som slang, banning, forkortingar og.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
Bokmelding. Som ein artikkel Typisk i aviser, nettet, m.m. Hugs på to ting: Skrive om boka Vurdere boka.
| Formelle tekstar. Formelt språk vær sakleg og presis du skal ikkje bruke ein personleg tone kutt ut uformelle ord som slang, banning, forkortingar og.
Uke Norsk: Jeg er en god eventyrforteller. Jeg kan kjennetegnene på et eventyr og vet hva som er undereventyr og dyreeventyr. Matte: Jeg.
ADVERB - ADVERBS. Adverbet er knyttet til verbet. Adverbet sier noe om verbet. Det kan si noe om hvilket sted og på hvilken måte verbhandlingen foregår.
Panorama Vg1 Kapittel 12 Grammatiske særtrekk ved norsk språk Læreplanmål: Mål for undervisningen er at elevene skal kunne -forklare grammatiske særtrekk.
100 høgfrekvente ord nynorsk 2 sekunder1 sekundBlink Pål Monstad, Pedagogisk senter Haugesund oktober
Sokrates.
Mon petit monde bruke grunnleggende språklige strukturer : 1) - adjektiv og 2) adjektivets plassering, Forstå og bruke et ordforråd som dekker dagligdagse.
Grammatikkurs Engelsk 9. trinn
Nynorsk grammatikk Åmot ungdomsskole.
Økt 2 Analyser ei lampe.
Grammatikk.
Metall Læremål: Kva er metall?
Spegle geometriske figurar ved hjelp av koordinatsystem
Metall og ikkje-metall
Dramatiske sjangrar Skodespel og film
SUBSTANTIV Nynorsk grammatikk.
Kapittel 25 Othilie i barnehagen
Nynorsk grammatikk Åmot ungdomsskole.
Norsk Grammatikk .
Komparasjon av adjektiv og adverb
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Kapittel 6 oppgave b Sett inn riktig form av adjektivene, med artikkel hvis nødvendig.
Emilios jobb som assistent
Punkt og linjer Panorama Vg3 Heltar i litteraturen Læreplanmål
Mål: Kunne forklare kva eit substantiv er. Kunne bøyge substantiv
Sokrates.
Sett inn substantivene og adjektivene i riktig form
Sjølvbilete og sjølvtillit
Utskrift av presentasjonen:

Hah! Lett! (lettare, lettast)

Adjektiv: Adjektivet beskriv personar og ting, og seier noko om eigenskapar ved substantivet. Eksempel: ‐Ein sint mann. ‐Ei lett oppgåve. ‐Eit brunt eple.

Gradbøying av adjektiv: Adjektiv på nynorsk får –are og –ast i komparativ og superlativ. Ver merksam på: Nokon adjektiv endrar form PositivKomparativSuperlativ SterkSterkareSterkast FarlegFarlegareFarlegast GodBetreBest TungTyngretyngst

Gradbøying med meir og mest: PositivKomparativSuperlativ LevandeMeir levandeMest levande InteressantMeir interessantMest interessant Nokon adjektiv bøyer vi ved å bruke meir og mest:

Oppgåve Gradbøy desse adjektiva: PositivKomparativSuperlativ Sint Brei Mørk Interessant Spennande Ung God Svolten Vondt Underhaldande Nøgd