Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertLauritz Ødegård Endret for 8 år siden
1
Konferanse om kunnskapsløftet og ny rammeplan for barnehagen Loen, 23.og 24. mars 2006 Tverrfagleg drøfting
2
Syn på læring i ny rammeplan for barnehagen Kva syn på læring finn ein i den nye planen? Kva får fokus etter den nye planen? Formell læring Tradisjonelt syn på læring Barnehagen som skuleførebuande Temahefte som ’lærebok’ i barnehagen Heilskapleg læring Barns medverknad Kulturperspektiv på læring Utfordring: Bevisstgjering av formelle og uformelle læringssituasjonar Leik. Omsorg. Formidling
3
Syn på læring ( forts) Mål: Å utvikle syntese mellom innhald og kunnskap på den eine sida og sosiale prosessar på den andre sida; eit balansert syn på læring i barnehagen
4
Endringskompetanse / kontinuitetskompetanse Utgangspunkt: Den profesjonelle og autonome førskulelærar Kva signal sender ein til studentane om å skulle nedfelle alt nytt? Kor nytt er eigentleg det ’nye’? Mål for endringskompetanse: Utvikle evne til å kunne stille grunnleggjande analysar av og spørsmål til nye planar Ha eigen fagleg plattform i møte med det nye Nytte kunnskapane ein har til implementering av nye planar
5
Drøftingsspørsmål Kva kunnskap treng studentar for å ha kontinuitetskompetanse og utvikle endringskompetanse? Korleis motvirke instrumentell praksis?
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.