Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertVibeke Mortensen Endret for 9 år siden
1
EM HÅNDBALL 05. – 15. desember 2002
2
TV-sponsorene er blitt eksponert 116 ganger, de 10 dagene EM 2002 gikk av stabelen! Dette inkluderer også et fåtall repriser. I målgruppen 12 år+ har 79,2 % av Norges befolkning sett vignetten sponsorene én gang eller flere, dette tilsvarer 2.866.000 unike seere! Hver av de ca 2,866 mill. personene, har sett sponsorvignetten i gjennomsnitt 15 ganger hver. Menn har vært noe mer tilstede enn kvinner, og personer over 30 år. Dette er tall fra Norsk Gallup / TV-meter panelet, TV 2 universet. Effekt sponsoreksponering TV 2 EM 2002
3
Norske kamper og finaler EM 2002 Seertall i 1000, blant personer over 12 år
4
Oversikt seertall: Norges kampersnitt 773.000 seere / 21% rating / 57% mark.and. Andre kampersnitt 274.000 seere / 8% rating / 33% mark.and. EM-studiosnitt 465.000 seere / 13% rating / 38% mark.and. SportsXtra snitt 622.000 seere / 17% rating / 59% mark.and. TV 2 fortsetter med meget gode seertall på håndball mesterskap! Kilde: Norsk Gallup/ TV-meter panel, TV 2 universet, 12 år+
5
Seerprofil 12 år+: menn 52% kvinner 48% Markedsandeler menn 55% kvinner 55% Norske kamper og finaler EM 2002
6
Seerprofil 12 år+: menn 53% kvinner 47% Markedsandeler menn 39% kvinner 37% Studio og SportsXtra i pauser EM 2002
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.