Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Kiosk og arrangement i regi av OI. Hver gruppe må ha min. en ansvarlig for kiosk og arrangement. Så langt det går skal vi samle innkjøpene. Benytt OI skjema.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Kiosk og arrangement i regi av OI. Hver gruppe må ha min. en ansvarlig for kiosk og arrangement. Så langt det går skal vi samle innkjøpene. Benytt OI skjema."— Utskrift av presentasjonen:

1 Kiosk og arrangement i regi av OI. Hver gruppe må ha min. en ansvarlig for kiosk og arrangement. Så langt det går skal vi samle innkjøpene. Benytt OI skjema for rapportering og oppgjør. Hva kan adm. hjelpe til med ? Felles utstyr Hva med varer som er igjen ?

2 Hver gruppe må ha min. en ansvarlig for kiosk og arrangement For å sikre at rutiner blir fulgt Enklere informasjonsflyt Enhetlig profil Økomoni

3 Så langt det går skal vi samle innkjøpene Vi har pr i dag ingen kontrakter som binder oss til en leverandør. Vi har en fleksibel avtale med Konsumgruppen som gir oss rabatter når vi bestiller varer hos ASKO. Kan nevne, Coca Cola, Diplomis, Gilde og Stabburet bl.a. StorCach kort, rabatter på StorCash på Brobekk. Kredittkort på Meny og Kiwi.

4 Bestilling av varer fra ASKO netthandel Gå inn på : Velg ASKO netthandel Kundenr og passord får dere av Hege Bestilling innen søndag kl Utkjøring tirsdager. Egen utkjøringsdag kan bestilles mot frakt tillegg. Ring og spør etter Helga, for x-tra tilbud.

5 Benytt OI skjema for rapportering og oppgjør. Oppgjørsskjema Telleskjema Arrangementsskjema Ved salg av inngangsbiletter, bruk nummererte billetter slik at antallet kommer på oppgjøsskjema. Frukt innkjøpes på egen kvittering, dagl.leder attesterer og sender til BAMA for refusjon, 60%.

6 Hva kan adm. hjelpe til med ? Felles utstyr Bruk hjemmesiden; - For tillitsvalgte, hjelp jeg skal arrangere,

7 Hva med varer som er igjen ? Varer som kan brukes av andre meldes inn til Hege og legges på lager i kjelleren, i fryser eller kjøleskap Før innkjøp hør med Hege om hav som finnes av rester fra andre. Årlig oppgjør mellom gruppene ut fra inn og uttak av disse varene

8 Kiosk i hallen; Avtales med Håndball i perioden 1 aug. til 1 mai. I perioden 1 mai til 31 juli er det Hege som skal kontaktes. Alle skal rydde opp etter seg og vaske gulv og benker, evt. komfyr om den har vært brukt. Kaste søppel fra alle søppelkasser ute i kontainer Hovedlaget og håndball skal ha hovedrengjøring hver sommer.


Laste ned ppt "Kiosk og arrangement i regi av OI. Hver gruppe må ha min. en ansvarlig for kiosk og arrangement. Så langt det går skal vi samle innkjøpene. Benytt OI skjema."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google