Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Festsalen Kurs- og konferanse

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Festsalen Kurs- og konferanse"— Utskrift av presentasjonen:

1 Festsalen Kurs- og konferanse
Booking av festsalen Revidert 21. oktober 2012

2 Bruk av Festsalen til konferanse/undervisning:
Salen har ingen skillevegger og derfor ikke mulighet til å deles inn i flere deler Det er plass til 150 mennesker hvis det er satt opp bord og stoler og rundt 250 hvis det ikke er møblert. Revidert 21. oktober 2012

3 Bruk av Festsalen til sosiale arrangement
Det er ikke lov å nyte alkohol i Festsalen! Alle arrangement i Festsalen skal avsluttes innen kl Revidert 16. august 2012

4 Tegninger av Festsalen
Revidert 21.oktober 2012

5 Festsalen er selvbetjent
Det gjøres oppmerksom på at dette i utgangspunktet kun er møterom, ikke et konferansesenter med verter. Du som leier her, må selv bestille kaffe, lunsj og annet som du ønsker. Om du ønsker hjelp i forbindelse med møtene, må dette avklares i god tid i forveien, når møterom bookes. Revidert 21. oktober 2012

6 Catering Bestilling av kaffe, frukt, lunsj og lignende gjøres direkte til kjøkkenet. Se lenke til Intranett: Kjøkkenet kan tilby en kursvert som ordner med mat og drikke. Dette må avtales direkte med kjøkkenet. Revidert 21. oktober 2012

7 Teknisk utstyr -lyd og bilde utstyr -projektor -mikrofonanlegg -overhead Revidert 21. oktober 2012

8 Teknisk bistand/hjelp
Trenger du hjelp – kan du ta kontakt med: Håvard Sørensen tlf Revidert 21. oktober 2012

9 Praktisk informasjon Nøkler til hoveddør hentes i resepsjonen, hovedinngangen på Åsgård, og kvitteres for. Lånetaker må fremvise legitimasjon. Revidert 21. oktober 2012

10 Parkering Kursholdere bes informere om følgende på forhånd:
Alle må ha gyldig P-kort/billett. Ansatte med P-kort bruker det på samme måte som i Breivika. Ved kjøp av billett må p-automat ved Fyrhuset benyttes. Følg skilting til parkering i Lars Eriksens vei ved hybelhus. Revidert 21. oktober 2012

11 Forts. Parkering Ikke-ansatte bruker p-automaten ved hovedinngangen til sykehuset. Følg skilting for gjesteparkering. Revidert 21. oktober 2012

12 Rigging av sal Konferansedelen av salen står fast opprigget med klasseromsoppsett. Ellers så må du som leier, rigge bord og stoler selv. Og rydder tilbake slik det var når du kom. Følg plantegning på døra. Forlat lokalet slik du ville ønsket at det var når du selv kom. Revidert 21. oktober 2012

13 Bruk av kjøkkenet Dersom du bruker noe av utstyret på kjøkkenet, må dette vaskes i oppvaskmaskinen og settes på plass i skapene. Det er bruksanvisning på oppvaskmaskinen. Kaffekanner må skylles og settes i skap. Ikke sett igjen rester i kjøleskapet. Revidert 21. oktober 2012

14 Søppel All søppel legge i svarte søppelsekker, som knytes godt igjen
Sekkene kastes i søppelrom nede i gangen ved siden av Alderpsykiatrisk avd. Rommet er merket søppelrom Revidert 21. oktober 2012

15 Huskeliste Ikke la utstyr/ting som ikke tilhører Festsalen stå igjen.
Alt utstyr som er hentet i kantina på Åsgård, skal leveres tilbake dit. Er det stengt, settes det utenfor døra til kantina. Slå av alt teknisk utstyr. Revidert 21. oktober 2012

16 Forts. Huskeliste Kaffetrakter og vaskemaskin må slås av.
Slå av alle lys. Lukk alle vinduer og dører. Lås alle dører når du forlater lokalet. Lever nøkkel i resepsjonen. Revidert 21. oktober 2012

17 Gebyrer Dersom nøkkel forsvinner – kr 500,-.
Lokalene forlates i uorden – kr 800,-. Lokalene forlates uten at dører er låst og vinduer lukket – kr 1.000,- Revidert 21. oktober 2012

18 Lykke til! Vi ønsker dere lykke til og håper dere får en fin opplevelse i Festsalen. Takk for at du vil låne Festsalen, og velkommen igjen  Revidert 21. oktober 2012


Laste ned ppt "Festsalen Kurs- og konferanse"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google