Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

DET VANSKELEGE SAMSPELET

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "DET VANSKELEGE SAMSPELET"— Utskrift av presentasjonen:

1 DET VANSKELEGE SAMSPELET
Kva pedagogen må kunne for å ivareta barn med ADHD etter Kirsten Skram Stadped Vest, Molde 25,10.07

2 SOSIAL KOMPETANSE Empati. ADHD-barn kan ha empati, vanskar med å handle rett Sjølvhevding Samarbeid Sjølvkontroll, vanskeleg for ADHD-barn Humor Ofte vanskeleg å komme inn i leik/aktivitet Problem med å vite korleis ein skal oppføre seg i ulike settingar: kyrkje, diskotek mm Må lære inn ferdigheiter

3 Problem å tolke sosial setting
Skule – SFO – Gymsal, ulik bruk Opptatt av rettferdigheit, be i bursdag t.d Vaksne må arrangere «vennskap». Mål: ha ein venn Lærar ha tydeleg kommunikasjon Ikkje bruk IRONI i klassen! Ver tydeleg, ikkje dobbelkommuniser! Nei-smil!

4 Friminutt/frileik – vanskeleg.
Inspeksjon eller aktiv deltaking? Andre elevar ofte gjort avtale for neste friminutt før timen startar «Friminutta er som eit skuespel der alle har fått tildelt rollene sine»


Laste ned ppt "DET VANSKELEGE SAMSPELET"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google