Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
DET VANSKELEGE SAMSPELET
Kva pedagogen må kunne for å ivareta barn med ADHD etter Kirsten Skram Stadped Vest, Molde 25,10.07
2
SOSIAL KOMPETANSE Empati. ADHD-barn kan ha empati, vanskar med å handle rett Sjølvhevding Samarbeid Sjølvkontroll, vanskeleg for ADHD-barn Humor Ofte vanskeleg å komme inn i leik/aktivitet Problem med å vite korleis ein skal oppføre seg i ulike settingar: kyrkje, diskotek mm Må lære inn ferdigheiter
3
Problem å tolke sosial setting
Skule – SFO – Gymsal, ulik bruk Opptatt av rettferdigheit, be i bursdag t.d Vaksne må arrangere «vennskap». Mål: ha ein venn Lærar ha tydeleg kommunikasjon Ikkje bruk IRONI i klassen! Ver tydeleg, ikkje dobbelkommuniser! Nei-smil!
4
Friminutt/frileik – vanskeleg.
Inspeksjon eller aktiv deltaking? Andre elevar ofte gjort avtale for neste friminutt før timen startar «Friminutta er som eit skuespel der alle har fått tildelt rollene sine»
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.