Microsoft Telefoni Gründere

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Generisk nettstruktur inklusive CT-iq Offentlig Nett (ON) Bedriftsinternt Nett (BiN) CTI(opsjon)CT-iq Bedrifts LAN IN lev. LAN InnringerINleverandør(IN)Mobiloperatør(MO)
Advertisements

Outlook, Mobile løsninger – status Agenda: 1.Abonnement for mobile løsninger 2.Mobiltelefoner som er testet og er ferdig konfigurert 3.Outlook integrasjon.
Prosjekt samordnet kommunikasjon
Progress Software AS.NET-strategi Bjørn Haugen Account Manager PUG møte 27.mars 2003.
SALG AV EL-FORRETNINGEN Statoil selger El-forretningen til LOS AS (Agder Energi) Classification:Status:
Velkommen til SMB-dagen 2004!
Velkommen til Fortel.
ProjectHelp vs. TimeEase
Business Intelligence og Big Data i FINN.no
Det er ikke lenger størrelsen det kommer an på!
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
VI VET HVA DU TRENGER I MORGEN.
Forretningsideer & Markedsanalyser
Strategi -og system workshop HiL Tor Holmen, Gunnar Bøe HiL,
Kapittel 3: Effekter av merkeverdi for bedriftene
Del 2: Hvordan utnytte eksisterende kundeportefølje bedre
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Ny organisering av IT-tjenesten på HIL infrastruktur.
Systemintegrasjon og strategi bak valgene hos UiA
Oppsumering Avayasamling 9. og 10 februar 2011 Roald Torbergsen
Samordnet kommunikasjon (UC) i HiNT Vårt valg basert på: Brukerbehov Totalkost (Langsiktig) Krystallkula – Hvordan utvikler verden seg…. Strategi: Ønsker.
Agenda 1.Alta Kraftlag SA – Modell 2.Ishavslink AS – Modell 3.Erfaringer.
Fra strategi til prosjekt – og prosjekt til innovasjon
© 2010 KPMG AS, a Norwegian member firm of KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International, a Swiss cooperative. All rights.
PARLAY/OSA Referanser: Referanser Foredraget er i all hovedsak basert på to artikler. Disse kan finnes på:
Uni Micro AS Uni Micro AS Etablert i 1986 Hovedkontor i Modalen kommune Avdelingskontor i Haugesund, Bergen og Oslo Over 50 ansatte.
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
Workshop 5: Mobilt Ole Kristian Måge Marit Dalseg.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
*BEST Coaching Strategi – Organisasjonsutvikling – Executive Search - Coaching 1.
KONFIDENSIELT. Distribusjon bare til partnere i henhold til avtalen om taushetsplikt. Microsoft gir ingen uttrykte eller underforståtte garantier. © 2012.
Samarbeide for å overleve? Mulighetene er der…og MÅ tas 5 September 2014 Grafisk bransjeforenings landsmøte 2014.
Interkommunalt samarbeid Lokale kartdager Finnmark Ingunn Limstrand Norkart Nord.
ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.
Vibeke Lund, Kjedeleder Officer AS Gulltasten Quality Hotel Expo Bedriftsmarkedet er et fieldgame.
Fra IP telefoni til IT telefoni…
Hurtigreferanse for © 2013 Microsoft Corporation. Med enerett. Startskjermen i Lync Startskjermen i Lync inneholder fliser i huben til venstre, som du.
Den beste lokale it-partneren for små og mellomstore bedrifter Kåret til årets Microsoft SMB partner 2013 og 2014 AGS dinitavdeling.com.
© 2012 Microsoft Corporation. Med enerett. Legge til en kontakt Din kontaktliste forenkler kommunikasjonen, og du ser tilstedeværelses- og kontaktinformasjon.
Telenors satsing på fri programvare Paul Skrede - GoOpen 2009.
X10 webservices/IM -> mobilklient. Oppdragsgiver:
Hva er gevinsten av dette?
Bachelorprosjekt - Våren 2008 Office SharePoint Server 2007 Gruppe 36 Vegard Ofstad Ernestina Osei-Assibey.
PKI – Norge Gruppe 3  Thorstein  Rune  Kjersti  Rasmus.
1 Kap. 57 – Cloud Computing How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
UiO Programkiosk: Ny portal og tilgang fra Mac og Linux
Oss Smarter Things AS har utspring fra Sørensen Elektronikk AS Utvikle og selge sensorplattformer for deteksjon av menneskelige hendelser, aktiviteter.
Damgaard og bransjeløsninger BIT- konferansen 28. oktober.
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
PRO ISP PRO ISP PRODUKTER Produktveileder Bruker veilederen under for å finne frem til de produktene du behøver. Ta kontakt med.
Bedriftenes teleleverandør BUSINESS CLASS TELECOM.
”Deres forretning – vår lidenskap”. Skill AS | | Opp fra bakken – inn i skya + Microsoft CRM 2011 Online SkillOpen 2011.
Målgruppe Kjetil Aukland - BI Kristiansand. Kjetil Aukland Faglig leder BI Kristiansand PhD stipendiat Aalborg Universitet –Merkevare og Opplevelsesøkonomi.
Tips og råd Til hva dere bør tenke på når dere setter samme et business case (basert på innspill fra seminar )
Dette er Altibox.
Digital bestillingsprosess for Armering, direkte fra modell
SmartSwap.
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
...et helt nytt konsept for deg som bruker telefoni
Hva er det gode liv for universitetet eller høgskolen?
Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Fra 0 til 100 Km/t på 2,4 sekunder
Enkle brukergrensesnitt
“Datatal – din stemme” Copyright © 2011 Datatal AB. All rights reserved.
TBS-prosess.
Dynamisk DNS registrering for Windows 10
Utskrift av presentasjonen:

Microsoft Telefoni Gründere Jon Sjølie Jan Andre Solvang Microsoft Telefoni Gründere $ @ #

01 02 03 04 Today´s Agenda Intro Salg Aktivering Outlook med Telefoni Introduksjon til markedet og selskapet Intro 01 Selg og lever Skype for Business til dine kunder nå! Salg 02 Forhandler etablering Teleaktører Kunde aktivering. Aktivering 03 Salg og aktivering av Skype for Business i det norske markedet Spørsmål 04

Microsoft Office investering Vi bygger på din Eksisterende Microsoft Office investering BizSkype Umiddelbar verdi Hvem er CloudX Services as! Uavhengig aktør Tjenestedistributør Microsoft Office 365 forhandlere Multiple Telepartnere

MODELL Unik markedsposisjon Abonnement Bruker pr måned Delt margin modell Telecom operatører Microsoft forhandlere Europeiske selskaper med 5 – 250 ansatte

CloudX Services fakta Effektiviser din Kundeoppfølging ved å aktivere Skype4B Din eksisterende Office løsning! Selskapet eier en Skype for business rigg som er plassert i hjertet av Europa Nederland. Organisasjonen består av 4 personer, Kjøper løpende admintjenester, drift/support tjenester og utviklingstjenester. Hovedkontoret er i Moss og siden Mai mnd 2015 har vi et etablert kontor i Nederland. Vi kan berike brukeren der brukeren er! Det handler om vi er en serviceprovider som enkelt gir deg verdiøkende funksjoner tilknyttet dine forretnings prosesser og applikasjoner! Du har allerede O365 installert! Du har gjort et riktig valg! Du kan nå ta nye verdier ut av beslutning som du har allerede tatt et standpunkt på. Tygghets vinklink! Se nærmere på dette!

BizSkype - en Skype for business tjeneste Teleaktivering av din kundes Microsoft Office desktop samler endelig all kundekommunikasjon i en enhetlig løsning Volum på Office 365 E4 felles målsetning Aktiverings fokusert Tilgjengelig for alle Microsoft 365 forhandlere! Din kundes teleoperatør er sannsynligvis et valg i vår «dropdown» liste Hello, Phonero, Ventelo, ICE, Mobitalk, Telenor og Netcom er i prosess.

BizSkype en kvalitets tjeneste VOLUM PÅ OFFICE 365! OPPGRADERING TIL E4 – FELLES MÅLSETNING AKTIVERE - ikke analysere, rådgi, konsultere og konfigurere/installere AKTIVERE! Vår BizSkype tjeneste er tilgjengelig for alle Microsoft 365 forhandlere! Det er nevnt ett tall på 900 forhandlere, vi vil kunne bistå alle 95% av Norges bedriftskunder har en SIPtrunk for sin eksisterende Teleoperatør koblet til tjenesten SIPtrunk koblinger er på plass i BizSkype leveransekonseptet, nå handler det om å gi kunden et enkelt salgsbudskap Din teleleverandør er tilgjengelig i Office 365 Hello, Phonero, Ventelo, ICE Norge, Mobitalk, Telenor og Netcom i prosess.

Teleaktør spørsmål/utfordringer? SMB salgsbudskap Skype4B Velg din egen vei til en “Modern Workplace“ start reisen ved å aktivere din MS Office tjeneste! SMB markedet slik vi opplever aktørene Teleaktørene og Microsoft forhandlerne Microsoft forhandlerens viktigste oppgave Mersalg til egen kundebase Blokkere utfordrerne Definere egen rolle Vær din kundens førstelinje support Teleaktør spørsmål/utfordringer? 69006300

Salgsbudskapet - Office med Telefoni Markedet slik vi opplever SMB markedet Teleaktører selger teleprodukter og er fornøyd med det Microsoft forhandler apparatet har en teknologiorientert tilnærming til tjenesten, eller velger å avstå fra Telekompleksiteten som tjenesten medfører Microsoft Office 365 forhandlers viktigste oppgave Telefoni er integrert i Office i 2015, det er nå på tide å aktivere egenskapen hos enhver Microsoft Office kunde. Apple, Google, spesialiserte teleaktører og dedikerte skype for business IT løsningsaktører ønsker å levere tjenesten til dine kunder Skype for Business supporteres effektivt som en naturlig del av Office plattformen og BizSkype tjenesten har en vel fungerende andre og tredje linje support. Teleavklaringer med din kunde bistår BizSkype teamet på Skype4B/69006300. Enkle maler utarbeides for alle teleaktør for forenkling av salgsprosess BizSkape teamet er forberedt på å bistå med teleavklaringer med kunde

Office 365 med Telefoni 2 enkle spørsmål Er Microsoft Office deres valgte business desktop? Bruker dine ansatte telefon? Answer yes and your business in a position to be more productive with our Office with Telephony service

- Umiddelbar produktivitet Office 365 med Telefoni Din Office desktop er klar Ta besluttningen: -enkel aktivering - Umiddelbar produktivitet Kunde tilfredshet Kvalitet Effektivitet A Modern Workplace We add value to your installed Microsoft Office desktop The only obstacle to accessing the dormant value is your business decision The activation of our service is simple and efficient In 2015 the Microsoft Office desktop will provide the productivity Reward: Improved Customer satisfaction is instant when Telephony becomes an integrated part of your IT business communication Your use of telephony changes instantly as it becomes a natural integrated part of your Microsoft Office Desktop workplace. Once you have tried a Office with Telephony desktop there is not an option to turn back to traditional Telephony! Delivered by your - Microsoft O365 partner

Office med telefoni skaper umiddelbart verdi når den aktiveres. Business produktivitet - 2015 Forbedret kundeoppfølging One business, tilgjengelig uavhengig av lokasjon Styrket forretningsprosess støtte Øker verdien av din MS Office investering 2015 Telephony integrated into Office – All telephony activity is instantly added to Microsoft Office when the service is added, and you now have the ability to find all communication statistics and history inside the Office desktop environment Grow efficiently – use technology to reduce costs and be a real enabler of your business growth Safeguard your business – keep your data protected and be prepared for the unexpected, so you know your business never misses a beat. Do business anywhere – get the benefits of a mobile, productive team that can work together wherever they are. Connect with customers – get the competitive advantage or really understanding your customers and making meaningful connections to build long-term relationships.

Demo Det er verdien av Telefoni som en integrert del av Microsoft Office som er hoved driver i vår salgsargumentasjon. Derfor: Fokus på Outlook som umiddelbart har de største forbedringene Ringe fra Word Ringe fra Excel Ethvert telefonnummer på din desktop - Show the value of automagic registration off all Telephony activity Presence information is always available Key demonstration is when you show the business productivity perspective for the users based on their day to day use of Outlook view, CRM or similar. Our experience is that you only need 1 feature to convince any user, as long as the feature appears in their day to day view.

What you need: Sip Trunk Provider Office 365 with Lync/Skype for Business BizSkype Headset With the BizSkype Cloud Service the employees can start working in a more effective way. The users can within Outlook: Se chat and call history directly in the inbox and Conversation history Start calls directly from the contacts registered with phone numbers Set up Lync calendar invites with fixed/mobile dial in capabilities to a conference number Call from email signatures just by marking the number and press F8 The user can within CRM/ERP systems: Setup calls directly from within the system not having to type in the number The user can setup a call from any web page

JON ut JAN inn $ @ #

Hvorfor velger bedrifter BizSkype Finans selskap endret holdning fra «kjekt å ha» til «dette må vi ha» når de forsto at de kunne være i kundekortet i CRM systemet og ringe direkte derfra. Gjennomgående telefoni funksjonalitet med Office 365/Outlook Hun som følger opp fakturering fra ERP systemet blir satt opp slik at hun kan ringe direkte fra kundebildet og er overlykkelig over hvordan det forenkler hverdagen Video konferanse startet på Skype4b på Mobil da brukeren måtte gå fra kontoret. Det var ingen brudd i konferansen selv om bruker flyttet seg ut av trådløst og over på 3G. Dårlig mobil signal på kontoret gjør at selskap begynner å bruke BizSkype for telefoni via kablet nett og trådløs. Tilgjengelighet og kvalitet på samtaler øker. Internasjonalt selskap sparer penger ved å bruke BizSkype til å ringe fra mobil klienten når de er i utlandet. Samtaler til hjemlandet har da lokaltakst. Oppgradering av egen Lync 2010 til Skype for Business var et dyrt prosjekt og selskapet ønsket derfor å abonnere på en Skype for business skytjeneste isteden. Bedrift med en salgsstyrke som er på veien konstant hadde behov for å gjennomføre salgsmøte hver mandag med deling av informasjon og presentasjoner. Daglig leder kunne redusere reisekostnader og tidsbruk samtidig som samhandling og beslutningsprosesser ble forbedret i bedriften. Bruk av lynmeldinger basert på status som viser når kontakter er ledig reduserer bedriftens epost-bruk betraktelig og øker effektiviteten. Bedrift som skulle flytte inn i nye lokaler ønsket ikke det dyre prosjektet med å ta med seg datasenter løsningen sin og byttet til å abonnere på Office 365 og BizSkype.

Mark the signature phone number and press F8 to set up BizSkype call

Search in inbox for call/IM/email history

Find all your calls/IM in conversation history

Local dial in numbers for conferencing

Press number call directly from contact list

Mark the phone number in the contract and press F8 to set up BizSkype call

Press F8 to call directly from Excel calling list

Mark the phone number in the browser and press F8 to set up BizSkype call

Løsningen SLA 99,9% 24/7 S4B functionality Telco connectivity SMB+ 5-500  BYOD S4B functionality Telco connectivity

BizSkype avtale, dokumentasjon, trening og support Forhandleravtale, med marginstruktur og volum-incentiv Prisliste Markedsinformasjon Salgsstøtte i kundemøter og tilbudsprosess Teknisk trening og support ved onboarding Teknisk dokumentasjon oppsett DNS, Firewall, Sertifikat 2 og 3 linje support

Prosess for onboarding

Hvordan provisjonere en kunde Forhandler-Portal Hvordan provisjonere en kunde

Forhandlernivå

Legge til en ny bedriftskunde, «Create company» prosess * Mandatory fields

Admin Details * Mandatory fields

Customer Services Mandatory fields

User Services Mandatory fields

Finish

Legge til brukere, Add new user

BizSkype Enkelt å Selge ( og mer office 365!) Enkelt å Sette opp For forhandleren Enkelt å Selge ( og mer office 365!) Enkelt å Sette opp Enkelt å lage sin egen verdikjede For kunden Enkelt å aktivere telefoni Enkelt å øke produktivitet

Microsoft leder an I SMB UC markedet S4B er en del av min Telefoni løsning? S4B er en del av min IT løsning? 40% 60% Denne realiteten gjør at det er et maktskifte hvor Microsoft Partneren tar over kontrollen på IP telefoni løsningen til kunden!

Og NÅ spør kundene etter løsningen

BizSkype De enkle første steg for å få dine kunder til å velge denne løsningene: 1. Finn ut hvem av dine kunder som har en av disse mobil leverandørene: Telenor, Ice.net, Phonero, Hello eller Mobitalk (vi håper Netcom kommer i løpet av høsten) 2. Book møter hvor dere tar med en fra Cloudx Services 3. Vi bistår med informasjon og tilbud 4. Signer opp kunden

Takk for oss  @bizskype For further information: www.bizskype.com

Enkelt salgsbudskap OFFICE 365 med Telefoni Telefoni er en naturlig del av arbeidshverdagen, la oss aktivere den som en naturlig del av Microsoft Office. Teleselskapet kan selge inn en oppgradering av eksisterende abonnements! Ringe med ditt mobilabonnement fra Office 365! MARKEDSFØRING ENKELT BUDSKAP NASJONALT

The value of Telephony is there 2015 and your Office desktop is ready When you want to call one of your customers the option appears If you se a registered phone number one click will set up the call Telephony has become a natural part off all MS Office business users desktops. It is available as a service

Telephony is part of MS Office We simply activate the telephony connection You get all customer communication in one single solution It enhances the value of your MS Office investment Improves Business processing and execution