Duplikatvarsel kunde og leverandør EVRY tilleggsløsninger for Agresso.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Visma Contracting/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
Advertisements

Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
Ebus Management Center En liten bruksanvisning for de enkleste funksjonene.
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
Are you ready to take control?. Hvorfor oppgavehåndtering?  Kvalitet på utført arbeid  finne rett ansatt for oppgaven  Spare tid på oppfølging  Varslingsfunksjon.
Intelle Synkronisering støtter mange systemer. Denne presentasjonen er et eksempel mellom SuperOffice Visma Business.
NN/dag/mnd/år - © Fiskeriforskning - Kan kopieres/videreformidles når kilde oppgis Filetforum Tromsø Kvalitet på superkjølte torskeloins Leif.
Visma Contracting/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
Rapport Senter ERP – CRM - HRM. Bruker: Hvilken bruker er pålogget. Hvilken tilgangsrettigheter har bruker. Hvilken rapporter har bruker tilgang til.
Visma AutoPay via Guide for utfylling av avtaleskjema DNB
Virksomhetssertifikater i kommunene Erfaringer og utfordringer
Utlandsprosessen Studiestøtteonferansen i Stockholm 1. – 3. juni 2014.
Vortex Ny rettighetsmodell og ny funksjonalitet. Rettigheter i dag •Les: Brukere eller grupper som kan lese ressursen •Skriv: Brukere eller grupper som.
Problem Solution Key Metrics Unfair advantage Problem for bruker: • Ting er for dyrt(for meg) • Jager tilbud • Får ikke info om når produkt er på tilbud.
BRUKERVEILEDNING - AquaLog 05. MARS Brukerveiledning - AquaLog  Denne presentasjonen skal gi brukeren en innføring i bruken av vedlikeholdsprogrammet.
Visma KGV (Konkurranse Gjennomføring Verktøy)
Agresso Leverandørreskontro
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
Økende behov for markedsinput i produktutviklingsprosessen
24-timers bytte-service for Norge. Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus.
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Microsoft Dynamics AX Alle versjoner av SuperOffice og AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
Ephorte. Status pr. DD Svært ustabilt – IIS 6.0 Tryner – App pooler tryner – Diverse.net feil Antar at vi må regne med nedetid i snitt 1 gang pr. bruker.
OPP2011 Agresso 5.5 tirsdag Kl. 09:00-11:00 Oslo kommune
Midt-Norsk Helsenett Informasjon Kommunikasjon Samhandling.
Geir Klaussen PLO-meldinger PROSJEKT FUNNKe
Unio Min side Oppdatering av e-post og mobil
HMS-modulen Oktober 2013 | Kurs HMS-modulen i HR-systemet for UDE | EVRY.
Kundedatabase Finanspartner DA Asta Elinor Rødtang Hovedprosjekt 24E 2000 Kundedatabase utarbeidet ved hjelp av Access og VBA.
Kommentarer til enkelte spørsmål i THEMAs rapport Tilknytningsplikt og prisregulering Fjernvarmedagene – 29. oktober 2013 – Frode Støle.
Releasedokumentasjon versjon 6.1 – Vedlegg –Begrenset tilgang til brukere uten sertifikat Hvis følgende innstillinger er satt for leverandøren:
Skarv – hva er viktig for å bli leverandør 5. juni Sandnessjøen.
STORFORM RADAR ”vi har brikken du mangler”
SINTEF Energi AS 1 Jørn Heggset SINTEF Energi AS Nytt i FASIT kravspesifikasjon v og forslag til endringer i v
Nytt kursadministrasjonsverktøy. Internettsidene for potensiell deltager.
Tilvekstlister/Nyhetssøk 2. november 2007 Øystein Reiersen.
Kartlegging og dokumentasjon
MarinePack - FOU- program for sjømatemballasje Emballasjeoptimering i henhold til CEN-standardene (EN ) for produkter fra Domstein Et caseprosjekt.
Integrasjon Microsoft CRM Microsoft AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Business Alle versjoner av SuperOffice og Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som.
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
SuperOffice CRM Visma Business
Utvinningsrettigheter som klimapolitikk Bård Harstad.
KVALITET I INNKJØPSPROSESSEN
Problemstyring Problem Management
Oppgradering fra Agresso 5.4 til Agresso 5.5
SuperOffice CRM Visma Global
Nytt vedr. Ankomstregistrering i AP - Oracle 11i Signe Marie Bjordal / Januar 2003.
Kvalitetskrav fra brukerperspektiv Innlegg på seminar om nye kvalitetskrav i fødselsomsorgen 18/12/2009 Ingeborg Altern Vedal, Liv laga og Nasjonalt råd.
SKOLEARENA Foreldremøte, den 24. september 2014 Kristin Holten.
Brukerkurs Gudbrand Eggen
Microsoft CRM Visma Business
Easy answer Hovedprosjekt nr 56 våren 2001: ”web  interface  MobilSvar” - grensesnitt for innlegging av personlig velkomstmelding.
SuperOffice CRM UniMicro
SuperOffice CRM MultiCase
Pakkekontroll Mål: Kontrollere at kunder har mottatt pakker vi har sendt i posten.
1 Ruter As - Dialogkonferanse om betalingsløsninger og tilstøtende tjenester Tirsdag Enkle kundereiser Kontinuerlig innovasjon Realiseringsevne.
Introduksjon.  ITIL står for Information Technology Infrastructure Library.  Det er mye snakk om ITIL i næringslivet for tiden, og veldig mange bedrifter.
Betalingsmodulen i FS 25. november 2015 Geir Vangen og Kathy Foss Haugen, FSAT.
Tips og Triks i Agresso Ingar Slette, UNIT4 Agresso AS.
Student-IT høsten 2011 Av: Monica Stamnes (mpp av Bård Jakobsen ) Gruppe for drift av grunntjenester Seksjon for system- og applikasjonsdrift USIT.
Totalleverandør av juridiske tjenester. Forbrukerkjøp Frokostmøte HRNF
Industriell veiing ?kg ?kg ?kg ?kg
Nesøya Idrettslag Tittel Ridder Flemmingsvei 41, 1397 Nesøya.
Milepælsplan eksempel 5
Nytt i HiOAs prosjektmodell: Mal for gevinstplan v2_0 - september 2017 Gevinstplanlegging og -styring handler om å få noe igjen for strevet.
Læringsmål Når du har studert dette kapitlet, skal du kunne
Plan for forbedring av kundetilfredshet FORBEDRE KUNDE-TILFREDSHETEN
Aktivitetsappen Utvidelser :45 1.
Utskrift av presentasjonen:

Duplikatvarsel kunde og leverandør EVRY tilleggsløsninger for Agresso

Duplikatvarsel kunde og leverandør Har dere mange duplikater i kunde- og leverandørregisteret? Er det mange brukere som registrerer kunder og leverandører? Ønsker dere en kontroll/varsel hvis samme fødsels/org.nr allerede er registrert fra før på et annet kundenummer? Er dere sikret mot feiltasting av fødsels/org.nr? EVRY tilleggsløsninger for Agresso

Duplikatvarsel kunde og leverandør Duplikatvarsel leverandører o Kontroll på at org nr er gyldig (moduluskontroll) o Sperrer for lagring dersom org.nr og bankkontonr allerede finnes på et annet lev.nr. Duplikatvarsel kunder o Advarsel dersom org.nr finnes på et annet kundenr. o Kontroll om at fødselsnr/org.nr er gyldig (moduluskontroll) o Varsel eller sperre for lagring dersom org.nr ikke er fylt ut, eller ved duplikat o Kontrollen kan avgrenses til kun å gjelde innenfor visse kundegrupper eller kundenummerserier Løsningsbeskrivelse EVRY tilleggsløsninger for Agresso

Duplikatvarsel kunde og leverandør Forbedrer kvalitet på kunde og leverandørregister Unngår duplikater i kunde- og leverandørregisteret Unngår reskontrooppfølging på flere kunde- /leverandørnummer Kundeverdi EVRY tilleggsløsninger for Agresso