Dialogkonferanse 24. mars 2015 Betalingsløsninger og tilstøtende tjenester Ruters kundesenter, Jernbanetorget Christian Fjær - Ansvarlig nye salgskanaler.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Dialogkonferanse spesialtransport 2014
Advertisements

Klimagassregnskap for utbyggingsprosjekter. Klimaproblemet: Vekst i velferd og vekst i utslipp?
Kjøpte produkter - Rabatter - Budsjett 3 moduler som er integrert i SuperOffice Påfølgende bilder vil vise en enkel forklaring og noen skjermdumper om.
Plan for markedssatsing: <sett inn navn på markedssatsing>
Klimabegrep I markedsføringen Klimabegrep I markedsføringen Jørgen Randers Professor Senter for klimastrategi Handelshøyskolen BI Forbrukerombudet Oslo,
Tema SaksbehandlerDato Skyggerapportering til FN-komiteen for rettighetene til mennesker med nedsatt funksjonsevne Liv Arum, Generalsekretær i FFO.
Kontraktsoppfølging mv.
BankID i Vital Forsikring ASA
Velferdsteknologi Velferdsteknologi åpner for at pleietrengende kan bo lenger hjemme under trygge og gode forhold Johan Ivarson Adm dir Telenor Objects.
Betaling i alle kanaler: kundecase Elkjøp Nordic
Teknisk brukerstøtte system For Noroff Instituttet Avdeling Bergen Oppgave 49E av Gisle Johannessen, HiST V2007.
”Åpen innleggelse” – Konsekvenser og utfordringer for samarbeid
Truls Heiberg Kristoffersen
Den ideelle kommunesammenslåing
Flere reiser med Ruter God trafikkvekst og økt markedsandel :
Betalingsløsninger - integrert med Uni Eiendom Hans S. Rohde, Uni Pluss
Copyright Nord Europas største møteplass for innkjøpere og leverandører ! Oslo,17. desember 2007 Side 1.
Hvordan ta i bruk Office 365
Brukerforum SSP, 28. mai Status Test & godkjenningsordningen 2008 Av Magnus Alsaker.
Gruppeundervisning / Innleveringer Obligatoriske innleveringer: –Leveres til gruppeleder. Innlevering 1: Uke 10 ( ) –Markedsanalyse.
Systemforvaltning Faglærere: Bjørn Klefstad og Knut Arne Strand
Prosjekt 45e - WebConcret
USHT Hordaland Velferdsteknologi
StartsideFaktaOmråderHva gjør viHistorieMiljøEtikkOrganisasjonSamarbeidUtstillingerDagens tema MTFs symposium 11. og 12. mars 2008 Losby gods Sentralisering.
Kundens opplevelse av reisen - Kjelsås and Grorudalen
Ruter og Trafikanten websammenslåing Christopher Warren.
Dialogkonferanse billettkontroll, samt vektertjenester for nattilbudet
Ruter 11.mars Kjerstin Winther-Jacobsen
Muntlig eksamen realfag: Retningslinjene for lokalt gitt eksamen i Oppland fylkeskommune: Realfag 7.april 2008.
PAKNINGSVEDLEGG FOR BLINDE OG SVAKSYNTE
Marked / vekst Jørn Skjærlund Gjensidige Forsikring
Internkontroll etter alkoholloven Møte med bransjen
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
KUNNSKAPSBASERT PRAKSIS
ETABLERING AV LOKALT SN-FORUM/GRUPPE. Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening Mål for første møte Bli enig om: Å sammen ta initiativ til lokal SN-forum.
Informasjon om bestilling av rom til avtalepris hos
Varige forbedringsresultater ”Sustainability - Bærekraft” Utfordringen er ikke å komme i gang, men å fortsette etter at den første entusiasmen har lagt.
Bacheloroppgave gruppe 19E 2008 Windows server med Sharepoint og Exchange server installasjon hos AS Gjerde Kontormiljø, Vadsø Prosjektgruppe: Åge-Owe.
Vibeke Lund, Kjedeleder Officer AS Gulltasten Quality Hotel Expo Bedriftsmarkedet er et fieldgame.
Elektronisk håndtering av anskaffelsesprosessen
Pakker I Microflex. Pakke Hva mener vi med en pakke? Abonnement (fungere som en serie) Kobling av enkeltforestillinger.
M OBILE T ICKET - EN ENKLERE MÅTE Å BETALE PARKERING PÅ Christian Rudfoss Vegard Aasen Lavdim Ahmeti.
Gruppeundervisning /
Innspill til anbud Follo og Østensjø
To view drawing guides: 1.Right-click outside slide and select ’Grid and Guides...’ 2.Check ’Display drawing guides on screen’ 3.Select ’OK’ Presentasjon.
Gruppeundervisning / Innleveringer Obligatoriske innleveringer: –Leveres til gruppeleder. Innlevering 1: Uke 10 ( ) –Markedsanalyse.
Reisen starter med et.
Ruter – Smart kundepleie med mobilkuponger Dialogkonferanse betalingsløsninger og tilstøtende tjenester.
Nordea Bank Norge - kortinnløsning
Dialogkonferanse 24. Mars 2015.
Digital eksamen på UiA Status.
1 Ruter As - Dialogkonferanse om betalingsløsninger og tilstøtende tjenester Tirsdag Enkle kundereiser Kontinuerlig innovasjon Realiseringsevne.
PRO ISP PRO ISP PRODUKTER Produktveileder Bruker veilederen under for å finne frem til de produktene du behøver. Ta kontakt med.
”Deres forretning – vår lidenskap”. Skill AS | | Opp fra bakken – inn i skya + Microsoft CRM 2011 Online SkillOpen 2011.
Øk sannsynligheten for at flere FINN-brukere ser din annonse på FINN.no Øverst i resultatlisten – 7 dager.
Gjennomgang av anbudsprosess for innkjøp av ny mottakssentral for trygghetsalarm i Kristiansund kommune P rosess og vurderinger Atle Betten, Rådgiver/Prosjektleder.
Brukerveiledning HentMeg. Last ned app HentMEG er tilgjengelig i App Store og Google Play.
Velkommen til Fagnettverk
Allmøte EFA 03. Mars 2016.
…sett fra Rokkansenterets side
Fase 0 Fase 1 Fase 2 Fase 3 Førkommersiell anskaffelse (PCP)
Digikort Gyldendal Akademisk
Costs and the changes at firms over time
Gruppe 51E Inger Torp, Edvard Andrè Nilsen, & Janne KB Pedersen
Norges raskest voksende økonomisystem
Gruppe 59E Jan Erik Digernes Kjell Breimo
Utskrift av presentasjonen:

Dialogkonferanse 24. mars 2015 Betalingsløsninger og tilstøtende tjenester Ruters kundesenter, Jernbanetorget Christian Fjær - Ansvarlig nye salgskanaler og betalingsløsninger

Hva har vi av betalingsløsninger i dag  RuterBillett Mobilbetaling (Visa / MC) via PayEx  Billettautomater TVM og valideringslesere fra Thales via Teller  Førersalgsmaskiner og valideringslesere fra Vix via Teller  top-up av reisekort via PayEx  Salg fra egne kundesenter og service punkter via Teller  Fakturaløsning for bedrifter via PayEx  Kommisjonærsalg 2

Hva har vi av billettkonsepter i dag  Reisekort  Tidsbegrensede billetter: 365 dager, 30 dager, 7 dager, 24 timer, enkeltbillett 1 time – enkeltbillett 1 time kjøpt ombord  Gruppe billetter, Rabattbilletter, Tilleggsbilletter, Avtalebilletter  Reisepenger  Mobilbilletter RuterBillett  Tidsbegrensede billetter: 30 dager, 7 dager, 24 timer, enkeltbillett 1 time  Rabattbilletter, Tilleggsbilletter  Impulskort  Tidsbegrensede billetter: 24 timer, enkeltbillett 1 time – enkeltbillett 1 time kjøpt ombord 3

Fremgangsmåte for informasjonsutveksling og retningslinjer for prosess ved anbud  Dialogkonferanse for å bli kjent med leverandører og mulige løsninger  Oppfølgende skriftlig orientering om løsninger – oppsummering og evt spørsmål  Én ‐ til ‐ én møter med Ruter  Definering av problemstillinger vi ønsker å løse, og prioritering ift til budsjett og ressurser for implementering  Formulering av spesifikk RFI for å sikre lik mulighet for alle tilgjengelige leverandører og påfølgende anbudskonkurranse.  RFP og endelig valg av leverandør 4

Perspektiv og utviklingsbehov for betalingsløsninger  Aktuelle tema kort sikt – 1 til 3 år  Fokus på ytterligere vekst for RuterBillett App – ny funksjonallitet  Kjøp for andre via App og web –  Bedre bedriftsløsning – mobil billett og oversikt for bedriften  Kontantfri direktedistribusjon  Integrerte billettsalgssystemer  Lengre perspektiv  Account-based billettløsning  Automatisert validering  Neste generasjon billettautomater 5