Visit Trondheim (Trondheim Aktivum) Tilreisende –Turister –Forretningsreisende –Weekend-shoppere Idrettsklubber CITY CARD.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Velkommen til Forever 1. Velkommen til Forever Living Products forretningspresentasjon (Taleren presenterer seg)
Advertisements

EN LØNNSOM FORRETNINGSMULIGHET EUROPEISK Kompensasjonsplan 2005.
Til England FORELDREMØTE
GRAVSET SKIANLEGG – 1999 : Rydding av 2 km, 3km, 5 km og 8 km. Dugnad: 500 t.
ASKER SKIKLUBB VOLLEYBALL Treningsavgift/dugnad våren 2014
Litt mer om PRIMTALL.
KITING SOM EN DEL AV NSF. BÅT OG SAMFUNN: NSF arbeider mot myndighetene for å sikre områder/vannspeil å seile i. På lik linje vil vi kunne jobbe for områdene.
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
Du har $ 350,- Hva skal du bruke dem på? Dine valg er i dette tilfellet: Bank til 2 % rente Aksjer til 25 % rente Eller på Banners Broker.
”Et felles løft for breddeidretten i Stavanger”
Beslutningsrelevante kostnader
Salg av toalettpapir og tørkeruller
Husk Statoilkoppen med 2011-lokk
•MXI, Xocai, sunne sjokoladeprodukter •Eier og grunnlegger. Diabetes 2, før og etter sjokoladen…. •Bivirkning: komme i balanse.
Arild Frøseth, Daglig Leder Finans Partner AS
Velkommen til Forever 1. Velkommen til Forever Living Products forretningspresentasjon (Taleren presenterer seg)
Aktivitetsdagen for ditt nærområde
Husleie nivå  Husleien opp med ca 100% på 10 år.  Inntektene har hatt en lavere utvikling.  Det begynner å bli ”normalt” med over 40% bo.
Trysil Erfaringen og utfordringer som Syklist velkommen Destinasjon.
Produktkalkulasjon Læringsmål i kapitlet:
Kundens kundelønnsomhet Espen Ellingsen Espen Ellingsen
Velkommen til Butikkråd. Bakgrunn •Bakgrunnen for at Coop har valgt å opprette Butikkråd er for å bidra til å øke butikkens lokale konkurransekraft og.
Go`Supervisor 2010.
SMS * MLM * FORRETNING SMSKLUBBEN Viktig før vi går i gang med presentasjonen. Bruk kun denne koden når du skal melde deg inn Skriv mld mxm send.
• Ungdom, arbeid, skatt • Svart økonomi
Markeder med asymmetrisk informasjon
Prosent og forhold - repetisjon
FJELLREGIONEN SOM REISELIVSARENA
American Express – Ny medlemsfordel i YS
Folkehøyskolene temabilag 17. februar Fakta En ny skreddersydd utgivelse dedikert de Norske Folkehøyskolene. Aftenposten temautgivelser skriver,
Strindheim Fotball Yngres avdeling Infomøte
Orientering om NFFs budsjett for 2009 relatert til 1. divisjon kvinner.
K Promotion AS Postadresse: Bernhard Herres vei 48 c OSLO Telefon:
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Kom, bli med på en annerledes dugnad!. Skedsmo Fotball er med på Norges raskeste idrettsdugnad! Bli med du også – be om et uforpliktende forsikringstilbud.
Kick-off Sør Afrika Næringslivets bistandskonferanse 10. februar 2010
Sentrale markedselementer
Julemøte i Norsk fjernvarmeforening 2013 Anleggsbidrag i fjernvarmen Fredrik Dahl-Paulsen Markedssjef Akershus Energi Varme Tilknytningsavgift.
Bønder støtter bønder! Bondelaget samarbeider med Utviklingsfondet om landbruksprosjekt i Malawi Du og ditt lokallag kan bidra med viktig støtte til.
MSDR : Microsoft Direct Respons. Hva er MSDR? Mulighet for kunde å kjøpe CPC kampanjer på usolgt varelager Passer godt for buskap som triggger til handling.
1 Kommunal selskapsstatistikk Kilde Brønnøysund, september 2009 Bedriftsstyret Marianne B. Skou.
E.C. Dahls Eiendom AS ble etablert i 1986, og eier helt eller delvis et 50-talls eiendommer i Trondheim sentrum. Selskapet er en langsiktig eiendomsaktør.
Distrikt DTTS Rotaryåret Prioriterte arbeidsoppgaver i kommende rotaryår: Aktive klubber Medlemsutvikling Støtte Rotary Foundation.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Oktober 2010
Salgsutviklingen av kameramarkedet 2011 samt prognoser 2012 Oslo Plaza, 7. Februar 2012 Bjørn Mangset Styreformann Fotorådet.
Norges ressurssnettverk innen informasjonssikkerhet – NISNet Kick-off-møte Universitetet i Bergen 10. oktober 2007.
LR-Akademi Grunnlag markedsføringsplan LR-Akademi LRs forretningsmodell.
Kapittel 12 – Noen begreper
 Blestølen og Omegn Tursti Forening Årsberetning 2012  Blestølen og Omegn Tursti Forening har igjen hatt et veldig aktivt år.  Vi startet lørdag 11.
Foreldremøte Firebirds
Tre satsningsområder – Næringslivets potensiale Bygge og selge flere hytter Å få hyttefolket til å bruke hyttene sine mer –
Økonomi og pengestrømmer i idretten
Startet 1 mai 2008 Norge i et nøtteskall rundtur med valgfrie aktiviteter Kjøper aktiviteter hos lokale leverandører.
Konkurranse BRANSJEPERSPEKTIVET Trygve G. Blix - 07 Moss AS.
Kampanje tilbehør juni/juli Sommeren er vår viktigste tid for tilbehørsalg. Vi ligger litt bak budsjett, men det endrer seg nå Det er laget 3 bundler.
Kampanje februar 2014 Kampanjeprodukter mobil Kampanjeprodukter MBB
1 SKAL DU HJELPE KFUK-KFUM NÅR VI SLUTTER?. 2 VI FIKK SÅ MYE GLEDE I KFUK-KFUM I Y’S MEN FORTSATTE DET.
28. april 2007 Tillitsmannskonferansen 2007 Utfordringer knyttet til medlemsøkning, inntekter og ”faste kostnader”
Trondheim City Guide En lokasjonsbasert applikasjon for Windows Phone 8-plattformen Bacheloroppgave 9E, av Rolf Hammervik.
Zell am see Korpstur fom 19.juni tom 23.juni. Avreise gruppe 1 40 stk Fra Trondheim kl Mellomlander i Oslo og København Lander i Munchen kl
Kjente brukersteder med høye rabatter Fordelsguide i høy kvalitet, med kort og lommeguide Lang gyldighet på alle fordelene (1. november 2010)
5.4 Markedsstrategi- del 2 Velge markedsføringstiltak Velge tiltak som øker salget. Vi bruker de fem P’ene – Pris – Produkt – Plass (distribusjon) – Påvirkning.
Økonomiske systemer En markedsøkonomi er en økonomi der bedriftene bestemmer hva de vil produsere, produksjonen selges til forbrukerne, og forbrukerne.
Utfordringer Madla FK er en klubb i sterk vekst, og trenger NYE inntektskilder som setter oss i stand til å bli den ledende klubben i området. I Madlaområdet.
Stjørdal Næringsforum Finansiering av næringsforeninger Dina Elverum Aune.
Monopol og markedsmakt
Merverdiavgift. Hva er merverdiavgift? Merverdiavgift er en avgift (penger) man betaler til staten ved salg av varer og tjenester Beregnes som % av salgspris.
Støtt Idretten i Stavanger og samtidig støtt deg selv!
Flere lesere, flere muligheter
Utskrift av presentasjonen:

Visit Trondheim (Trondheim Aktivum) Tilreisende –Turister –Forretningsreisende –Weekend-shoppere Idrettsklubber CITY CARD

Salg av fordelsguide i meget høy kvalitet Svært attraktivt innhold Lettsolgt produkt Salgsmateriell Høy fortjeneste per solgte enhet Ingen risiko: – Ingen utlegg i forkant av salg – Full returrett på usolgte guider HVA KAN VI TILBY?

Et utvalg av noen av aktørene i 2009-guiden ENJOY TRONDHEIM CITY CARD

SHOPPING (-20%)

AKTIVITETER (-20-50%)

VERTSHUSET FESTNINGEN RESTAURANTER (-25%, 1-2 PERS.) Tavern på Sverresborg

Kjente brukersteder med høye rabatter Fordelsguide og kort i høy kvalitet Lang gyldighet på alle fordelene (31.desember 2009) Pris: kr. 200,- ENJOY TRONDHEIM

Foreningen tjener kr 85,- pr. solgte enhet: stk: 8 500, stk: , stk: , stk:42 500,- INNTEKT TIL KLUBBEN

HVORDAN SELGE? Salg gjennom foreningens medlemmer: –Venner og familie –Kollegaene på jobben –Nærmeste nabo –Mammas ”symøte” –Gi den bort i gave –Anbefalt salg per medlem: 2-5 stk.

Høy fortjeneste til foreningen Ingen risiko: –Ingen utlegg i forkant av salg –Full returrett på usolgte guiden Kunden får mye igjen selv –Støtter ikke bare foreningen VINN-VINN-SITUASJON

Informasjonsbrev til alle som skal selge Deltagelse i foreldremøter / kick-off Regneeksempel (hva sparer man ved bruk) Lister til ansvarlig SALGSHJELP