Building the One to One Enterprise - Personalizing products for developing customer communities’ Relationships between customer loyalty and interactive.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
- spennende og engasjerende læring. Nyhetene 1830/2100 Dokumentarer God M. Norge TV 2 Hjelper deg NyhetskanalenTabloid Barnetrinnet TV 2 NYHETSAVDELINGEN.
Advertisements

RFF årskonferansen 2012 Henvisningen av nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk for livslang læring (NKR) til det europeiske kvalifikasjonsrammeverket EQF.
ProjectHelp vs. TimeEase
Régis Laurent Director of Operations, Global Knowledge Competencies include: Gold Learning Silver System Management Touch, flip and fold Håvard Haukeberg.
Organisasjon. Hva er SAP ? Arne Kjetil Nilsen Gruppeleder for Virksomhetssystemer i Allianse solutions AS.
Mesteparten av ketsjupen er fremdeles i flasken Geir Amsjø agile42.
POINT OF INTERACTION E-RETAIL 2013, PÅL ANDRÈ FREDRIKSEN.
Informasjonssikkerhet – en forutsetning for elektronisk forretningsdrift “Sikkerhet i programvareindustrien” Guttorm Nielsen Utviklingsdirektør SuperOffice.
Corporate social responsibility - moteord eller realitet? •CSR; hva er det? •CSR i DNV –DNVs egen CSR-satsning –CSR tjenesteutvikling •NRF og DNV –Felles.
Oppsummering Randi Lunnan Strategi
Men hva mener de som har klart det? Børge Haugset (NTNU&SINTEF)
Når ble pragmatisk slukt av Smidig ? Joachim Haagen Skeie, Smidig 2011.
Hva har Karl Marx, Henry Ford og Smidig til felles?
Hvordan forsterke merkevaren?
Hva gjør en forskningsbibliotekar
Produkeierrollen i Scrum
© 2010 KPMG AS, a Norwegian member firm of KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International, a Swiss cooperative. All rights.
RM – Online Thon Hotels Director of Revenue Management - Jorunn Svidal
Institutt for informatikk Universitetet i Bergen Presentasjon på Kick-off-møte i NISNet 10. oktober 2007.
Markedsplanen At presenteres 30.01
Online symbolske tjenester Pensum: Olsen, kap. 19 og 20 ”Case studier”
Johan From Professor Handelshøyskolen BI
«It’s in the face of a mother / As she takes the force of a blow / And it’s in the hands of the father / As he works his fingers to the bone». This = Love.
Modellering og diagrammer Jesper Tørresø DAB1 E september 2007.
Gruppeøving 8.mars Agenda Presentasjon av hjemmeoppgaver Endelig gruppeinndeling Elevator pitch Neste hjemmeoppgave.
Presentasjon til NFR’s konferanse: CSR in the Petroleum Industry
New New Economic History Tirsdag Kritikk av nyklassisk teori Teknologi hos nyklassisk teori: –Behandlet som eksogen faktor: ikke del av modellen.
INTERNASJONALT KARRIERESENTER ICC Ann-Mari Haram 1.
GLOBAL OUTREACH DAY ONE DAY ONE WORLD ONE MESSAGE.
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
The Thompson Schools Improvement Project Process Improvement Training Slides (Current State Slides Only) October 2009.
Primary French Presentation 10 Colours L.I. C’est de quelle couleur?
Forelesning 1 Hva er historie?. Om historien som fag og historien som forestillingsverden.
Welcome. THE FACULTIES Faculty of Bioscience and Aquaculture Faculty of Professional Studies Faculty of Social Sciences Bodø Graduate School of Business.
Markedsføring – nødvendig kompetanse for bibliotekarer? Forum for økonomibibliotekarer av Arve Pettersen.
Engelsk mal: Startside Alternativ 1 Norwegian Ministry of Local Government and Modernisation Ms Grete Ellingsen, Deputy Minister Ministry of Local Government.
Næringslivets lokaliseringsmønster og arealbruksutvikling
Kapittel 8: Merkeevalueringer
Digital bestillingsprosess for Armering, direkte fra modell
GNP per Capita in 1971 Index USA = 100
Vipps matching the speed of startups
Viktoria Stensrud / Nasjonalparken Næringshage
Group theory I dette kapitlet skal vi se på utvidelse av lister som vi behandlet generelt i kap 04. Vi skal nå benytte klassehierarkiet som vi utviklet.
Visning 2) Sett inn 3) Sett inn BILDE Bruk verktøylinja og gå til:
Ole Kristoffer Dybvik Apeland Nkom
Begrepet ”Disruptive Technology”
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Course PEF3006 Process Control Fall 2017 Plant-wide control
The Scoutmaster guides the boy in the spirit of another brother.
The Gains from International Trade
Chapter 13: Corporate Strategy, FDI and Political Risk
The Gains from International Trade
SS-generasjonen HL-senteret,
Hva er det gode liv for universitetet eller høgskolen?
Skadedata og risikoanalyser
Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen
Trends in the norwegian energy sector:
FNs organisasjon for utdanning, vitenskap, kultur og kommunikasjon
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
When all decision makers agree to discuss based on the best available knowledge, will a rational decision be made? Enter evolutionary psychology (“EP”):
Kick-off Good morning everybody. Nice to see so many well known faces on a big day like this. My name is Audun Pettersen and I`m Head of Tourism.
The future of Unik Property Management software
Bachelor i Internasjonal Markedsføring Morten H
Responsibility The purpose of the tutor reflections are to
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
A review of exploration activity and results on the NCS
Vaccine Delivery in Developing Countries
Course PEF3006 Process Control Fall 2018 Plant-wide control
Norway. A unique student experience
Utskrift av presentasjonen:

Building the One to One Enterprise - Personalizing products for developing customer communities’ Relationships between customer loyalty and interactive communication A final thesis in the Master’s Degree in Marketing Management - The Norwegian School of Management - School of Marketing

En ny forretningsplattform Internett som kritisk forretningsplattform –Business to business –Business to consumer –Elektronisk handel –Elektroniske transaksjoner Endringer i forretningsstrukturer –Industrier og bransjer –Forbruker- og kjøpsadferd

Tema ”Every customer is different, and a good one-to-one marketer not only recognizes this fact, but welcomes it. At the heart of every successful one-to-one marketing campaign lies a very simple principle; to compete in the interactive Age, a business must be willing and able to treat different customers differently” Don Peppers & Martha Rogers Økt kunnskap om kundene ;  Danner et klarere bilde av kundenes preferanser og har apparatet til å benytte denne informasjonen i all kommunikasjon.

En ny konkurransesituasjon Organisasjoner må benytte teknologi for å oppnå konkurransefortrinn ; –integrere bruken av kundedatabaser –integrere interaktiviteten –integrere massetilpasning

Vårt Studie Fokus på hver enkelt kundes verdier Fokus på hver enkelt kundes behov Generere gjenkjøp