Problemet Hvilket problemer løser din app? Hva vil den gi av merverdi for brukeren. TEAMNAVN.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Brukermedvirkning satt i system
Advertisements

Status selvvalg i NorgesGruppens kjeder
Plan for markedssatsing: <sett inn navn på markedssatsing>
Felles rutiner for institusjonene?. Hvorfor? •Kvalitetssikring •Enhetlig rapportering •Mobilitet 3.
Strategi og behov for nettstedet bibin.no - bibliotekene i Østfold Høsten 2011.
Konseptualisering - bakgrunn
Språkpraksis Hvor har du språkpraksis?
Undervisningsvideoer. + Sette læreren på pause Gå frem i eget tempo Få det forklart så mange ganger som nødvendig Hoppe tilbake til det som trenger repetisjon.
HVOR/ HVEM ER VI ? HVOR SKAL VI ? HVORDAN KOMME DIT ?
Markedsføring kommunikasjon. Markedsføring  Markedsføring – muligheten og nødvendigheten til muligheten og nødvendigheten til suksess. suksess.
Kundesenteret – en gullgruve for brukerinnsikt. Bruk kundesenteret for å lage en bedre tjeneste! 1.Kundesenteret kjenner brukerne best, utfordring å formidle.
Bring videre Bring videre er ett hovedprosjekt om mulighetenes marked for Bring Express Østfold. Vi har kartlagt interessante næringer og personlig intervju.
Teknologiledelse 1 Hvordan utvikle produkter med høy designfokus Kristine Holbø SINTEF Teknologiledelse.
Breathe Easy Gruppe 4 Kåre Ydsti Kristian Aaslund Peter Dew Øystein Fjellheim.
Prosjektet er støttet av Norges forskningsråd og NFK gjennom programmet Virkemidler for regional FoU og innovasjon – VRI VRI: Nullpunktanalyse Innovasjonsundersøkelse.
Eksamensoppgave i Design og innovasjon
Forretningsideer & Markedsanalyser
Hvem er vi? Vi er 3 personer som produserer Interaktiv Underholdning/Spill. • Amit Ginni Patpatia (Daglig Leder) • Finn Ragnar Knibestøl (3D Designer)
SelgerAkademiet finnes nå også i mobilversjon for iPhone Klikk på ”Gå til iPhone versjon” på: Du finner også programvare for andre.
SPIR Idélab Bodø.
Teknologi-camp for jenter
Figur 1.5: Kapitaleierne står i en særstilling som interessent i et selskap Leverandører Ansatte Alle interessentene har sikret sin “betaling” gjennom.
Hvordan spre budskapet gjennom PR?
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Innovasjon Innleveringsfrist 15. august.
2007 Forretningsplanen – En Oversikt En beskrivelse av hva du ønsker å oppnå med din idé og hvordan.
Oppgave Se på 3BI eksamen V-1999 Gå igjennom punktene og plasser dem i gruppe etter ”produkt”, ”prosess”, ”samfunnsinstitusjon” Er det noen av spørsmålene.
Øving 2 – Elektronisk papir Ny teknologi (se ) Elektronisk blekk Bedre egenskaper enn dagens.
E-VERD Økt samvær, økt livsglede! Gruppe 9. Ingrid, Åse, Anna, Veronica, Jacquline og Silje.
Forretningskonsept og forretningsplaner
NCE Tourism følger opp med verktøykasse Kaia Finne 7. Februar 2011.
Empiriske metoder Oppgaveanalyse, observasjon
Lederen som coach Jeg kan ikke lære noen noe,
SiO-Læringsmiljøs lederkurs - Modul 5 Roller, krav og ansvar 1 Lederstil - situasjonen avgjør.
Ung i verden Verden er stor, men mindre enn noensinne. Hvordan påvirker det deg? Ung i Verden Verden er stor, men mindre enn noensinne. Hvordan påvirker.
© 2006 IBM Corporation Global åpenhet og samarbeid er framtidens business Morten Andreas Meyer – IBM.
Hva er TIP for meg og hvorfor har jeg noe å bidra med.
Forretningsplan.
Forretningsplanen – En Oversikt
Navn på FIRMa eller produkt HER SNAKKER DERE LITT OM DERE SELV. PKT 1 I LISTEN.
BUCS Utfordringer og valg av fokus Tor Stålhane. Rammebetingelser Første spørreundersøkelse viser at det vi gjør må kunne: Brukes sammen med UML Passe.
Forretningsutvikling i team Hvorfor kan studenter utvikle verdens beste forretningidéer? Sveinung Susort.
Vis hvordan dere har tenkt. Dette er viktigere enn selve faktaene… Forside.
Bacheloroppgave Fremtidens front-end teknologi (Analyse for Telenor)
Øving 1 - Forretningsideen
Gruppeundervisning / Innleveringer Obligatoriske innleveringer: –Leveres til gruppeleder. Innlevering 1: Uke 10 ( ) –Markedsanalyse.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
ENT4000i – Balder Onarheim – 1 av 7 Øvelse “Frust” Presenteres samling 2.
ENT4000i – Balder Onarheim – 1 av 7 Øvelse “Frust” Presenteres samling 2 Fredag.
2008 Forretningsplanen – En Oversikt En beskrivelse av hva du ønsker å oppnå med din idé og hvordan.
Gruppeundervisning / Innleveringer Obligatoriske innleveringer: –Leveres til gruppeleder. Innlevering 1: Uke 10 ( ) –Markedsanalyse.
Øving 2 – Markedsplanen I
Hvorfor skal vi lage den og hva skal den inneholde?
Bakgrunn RISKBA prosjektet i Bydel Ullern
Forretningsplan Oppbygging - Hensikt
Kunst og håndverk 10. trinn
Selge en idé eller et produkt. Målsetting Oppgi ønsket målsetting Bruk flere punkt om nødvendig.
2. SEPTEMBER 2008 MAL FOR SYRETEST ØYSTEIN WIDDING 1 NTNUs Entreprenørskole.
10 – Foiler Minutter Font PRESENTASJONER.
Presentasjon av forretningsplan
Sett inn bilde av produktet her
Team X-lence Hva står vi for?.
Zmartech Aleksander Røe strømshoved Andreas nyborg hansen
SAK Ny struktur i ny Altinnorganisasjon
Sett inn bilde av produktet her
Fakta om MobilePay   Etablert i Danmark i 2013 Lansert i Finland i 2014 Lansert i Norge i 2015 Nordens ledende mobilbetalingstjeneste med Tilstedeværelse.
PRESENTASJONER Minutter Foiler Font 10 –
ADR & SCANNERKORT.
Topp Tre Snekkerverksted as
Kjøpsatferd - bedriftsmarkedet
Bedriftspresentasjon.
Utskrift av presentasjonen:

Problemet Hvilket problemer løser din app? Hva vil den gi av merverdi for brukeren. TEAMNAVN

1.En kort beskrivelse av din/deres idé. 2.Legg ved visualiseringer av koseptet dersom dette er tilgjengelig. Produkt og konsept

Team & motivasjon 1.Kontaktdetaljer på alle teammedlemmer 2. Hvorfor skal akkurat dere få plass på applab? NavnTelefon StudieretningKompteanse mht apputvikling

Kunden 1.Hvem er kunden? 2.Hva er størrelse på markedet? 3.Hvordan løser kunden problemet i dag?

Konkurransen 1.Hvilke apper eksisterer innenfor det samme bruksområdet i dag? 2.Hvorfor løser ikke de problemet?

Barrierene 1.Hva står mellom dere og en ferdigutviklet app? 2.Hvilke utfordringer ser dere at deres idé står ovenfor?