Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertSolveig Abrahamsen Endret for 9 år siden
1
NCE Tourism følger opp med verktøykasse Kaia Finne 7. Februar 2011
2
Fire satsingsområder Outdoor Adventure VandringKulturSki / Vinter
3
Tre hovedarbeidsområder Produkt- og Konseptutvikling Teknologi og Nye Medier Kunnskap og Nettverk 1 2 3
4
Hva jobber vi med akkurat nå? Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon 1 2 3 4
5
Konseptualisering står i fokus! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon 1 2 3 4
6
Vandring
7
Segmentering
8
Konsepter til markedet HIKE FJORD NORWAY En organisert innsats for å forsterke STAY AND HIKERECOMMENDED HIKESGUIDED HIKES
9
Kunnskap er makt! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon 1 2 3 4
10
Om våre egne produkt Om markedet sine behov Om hvordan vi kan bli bedre 1 2 3
11
Markedsanalyse (uke 6 – 12) Individuelle markedet Gruppe markedet Eksisterende markedsdata
12
Produktutvikling! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon 1 2 3 4
14
Kommunikasjonsstrategi! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon 1 2 3 4
16
Nye landingssider på nett
19
Maler for print…
24
Organisering i året som kommer Sentralt – Ann Margret Hauknes: hovedprosjektleder – Marcel Niederhauser: teknologi og nye media – + 1 Lokalt – Kaia Finne: koordinator (10%) Rogaland: Børre Jacobsen (kultur) Hordaland: Anne Grete Bakke (adventure) Sogn og Fjordane: Ann-Helen Blakset (vandring) Møre og Romsdal: Ida Marie Skiri (ski)
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.