Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

NCE Tourism følger opp med verktøykasse Kaia Finne 7. Februar 2011.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "NCE Tourism følger opp med verktøykasse Kaia Finne 7. Februar 2011."— Utskrift av presentasjonen:

1 NCE Tourism følger opp med verktøykasse Kaia Finne 7. Februar 2011

2 Fire satsingsområder Outdoor Adventure VandringKulturSki / Vinter

3 Tre hovedarbeidsområder Produkt- og Konseptutvikling Teknologi og Nye Medier Kunnskap og Nettverk 1 2 3

4 Hva jobber vi med akkurat nå? Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon 1 2 3 4

5 Konseptualisering står i fokus! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon 1 2 3 4

6 Vandring

7 Segmentering

8 Konsepter til markedet HIKE FJORD NORWAY En organisert innsats for å forsterke STAY AND HIKERECOMMENDED HIKESGUIDED HIKES

9 Kunnskap er makt! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon 1 2 3 4

10 Om våre egne produkt Om markedet sine behov Om hvordan vi kan bli bedre 1 2 3

11 Markedsanalyse (uke 6 – 12) Individuelle markedet Gruppe markedet Eksisterende markedsdata

12 Produktutvikling! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon 1 2 3 4

13

14 Kommunikasjonsstrategi! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon 1 2 3 4

15

16 Nye landingssider på nett

17

18

19 Maler for print…

20

21

22

23

24 Organisering i året som kommer Sentralt – Ann Margret Hauknes: hovedprosjektleder – Marcel Niederhauser: teknologi og nye media – + 1 Lokalt – Kaia Finne: koordinator (10%) Rogaland: Børre Jacobsen (kultur) Hordaland: Anne Grete Bakke (adventure) Sogn og Fjordane: Ann-Helen Blakset (vandring) Møre og Romsdal: Ida Marie Skiri (ski)


Laste ned ppt "NCE Tourism følger opp med verktøykasse Kaia Finne 7. Februar 2011."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google