Kristine Helander Marketing Manager Internet Nordic

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Velkommen til Forever 1. Velkommen til Forever Living Products forretningspresentasjon (Taleren presenterer seg)
Advertisements

IKT 1 Elementer av kundeveiledning  Informasjon om rettigheter o.l.  Oppfølging etter kjøp  Produktinformasjon  Hjelp til å bruke produkt  Hjelp til.
Presentasjon av NorSIKT NordFoU – seminar
Fra segment til individuell markedsføring Fra multikanal til Omnikanal
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
EnergiForvaltning+ •Et produkt for Deg som –ønsker stabile, forutsigbare og lave elpriser –syns spotpris og fastpris er altfor risikabelt –ønsker å bruke.
Velkommen til Bevola Bevola har markedets bredeste produktplattform til oppbygging av lastebiler, hengere og trailere. Våre løsninger skapes gjennom egne.
Molde Trondheim Fredrikstad Ålesund Bodø Namsos Tromsø Dokka Oslo
Aksjehandel på Internett En introduksjon til aksjemarkedet og aksjehandel på Internett Finansgruppa, Høgskolen i Vestfold 29.september 2005.
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
HOVEDOPPGAVE HIØ Tom Dan Odd-Harald.
Velkommen til Forever 1. Velkommen til Forever Living Products forretningspresentasjon (Taleren presenterer seg)
1 REGNSKAP 1. HALVÅR 2000 PRESENTERT AV ADM.DIR. ARE SKINDLO 16. August 2000.
Det norske øko-markedet
Copyright Mercell AS 1 Oslo,13. April 2007 Bergen,13. April 2007 Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører !
Eiet av familien Cappelen. Etablert i 1729
Betaling i alle kanaler: kundecase Elkjøp Nordic
MyPack Hent der du handler
Elektroniske gavekort
Stiftelsen Elektronikkbransjen. • Store husholdningsapparater øker mest, med hhv 11 prosent vekst i volum og 14 prosent i verdi. • Innbygging utgjør.
NVU-konferansen 2005 Kommersielle faktorer ved utvikling av et e-læringsprodukt eks GPS Learning.
FJELLREGIONEN SOM REISELIVSARENA
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Velkommen ALEPH brukermøte 2. og 3. desember. Hvem er vi alle sammen? 25 representanter fra bibliotekene  19 bibliotek 8 representanter fra Bibits 
Tradebroker reiseseminar okt
”Tilgjengelighet for alle”
Truls Heiberg Kristoffersen
Kjøpsprosessen - forbrukermarkedet
Copyright Nord Europas største møteplass for innkjøpere og leverandører ! Oslo,17. desember 2007 Side 1.
Bank-Norge i endring Ola Sundt Ravnestad Konsernsjef Terra Gruppen AS
Copyright Mercell AS 1 Oslo,24. Oktober 2006 Bergen,25. Oktober 2006 Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører !
Prosjekt 58 Instant Product Disc Prosjekt 58 Instant Product Disc (Elektronisk produktkatalog) Thomas Juvik, 3DSU Kristin Strøm, 3DSU Christian Walsø,
IKEA for de mange mennesker
Heller gjeldsforhandlinger enn konkurs ! Administrerende direktør John G. Bernander, NHO.
MARKEDSUTVIKLING FOR KRABBER Ove Johansen Norges Sjømatråd.
Sortimentutvidelse Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe ØKO.
RM – Online Thon Hotels Director of Revenue Management - Jorunn Svidal
Copyright Mercell AS 1 Oslo,30. August 2006 Bergen,31. August 2006 Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører !
Copyright Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører ! Oslo,30. august 2007 Bergen,30. august 2007 Side 1.
Nettbutikk for proffer gir mer!. MAXBO PROFF har pr. i dag 43 utsalg. Sisteleddsomsetning på 1,6 mrd profesjonelle kunder. Nærhet og tilgjengelighet.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
Markedsføringsloven - telemarketing.
IKT 1 Prosjektet ”E-handel gir mer!” (Kundebehov og læring i elektronisk varehandel) 2005 – Rolf Kenneth Rolfsen SINTEF IKT 2006.
Svensker i Norge - Kampanje.
Nettbutikk Nettbutikk Ny nettbutikk med varer! Innen 3 uker kan du få din egen nettbutikk, med din profil. I nettbutikken ser kunden hele.
Grenland Arena, 26. februar 2015 Virkemidler for satsing i helsesektoren.
Østlandet. Hvem er CONNECT? Hvorfor oppsto CONNECT? Hva er spesielt med CONNECT? Hva kan dere bruke CONNECT til?
Gruppeundervisning / Innleveringer Obligatoriske innleveringer: –Leveres til gruppeleder. Innlevering 1: Uke 10 ( ) –Markedsanalyse.
Det norske radiomarkedet er underutviklet både lytter og annonsemessig *Metode for innhenting av data kan variere fra land til land **Norsk Gallup oppgir.
Gruppeundervisning /
NetCom kutter surfeprisene i Europa
Prai en taxi En kort presentasjon av den nye digitale løsningen.
EU Den europeiske union.
NorLense sin erfaring med det offentlige som innkjøper av Kurt Johansen.
Tariffkonferanse YS-Spekter Om lønnsoppgjøret 2008 Viseadm. direktør Anne-Kari Bratten Forhandlingssjef Stein Gjerding Tariffkonferanse i YS-Spekter.
Bergensregionens innstilling til Hav 21, hotell Neptun 20/2.
AKTIV KAPITAL 1. kv Hovedtrekk 1. kvartal 2002  Fortsatt vekst i alle tre virksomhetsområder  Kjøp av tre porteføljer:  Arsenal:
LINK MOBILITY LINK Mobility er den største tilbyderen av verdiøkende mobile tjenester i det nordiske markedet. LINK Mobility leverer komplette løsninger.
Markedsføring.
Målsetning Gi innkjøpere bedre kunnskap i bruk av innkjøpsportalen by.choice som gir Choice økt lojalitet til leverandører, bedre statistikkgrunnlag for.
Brukermanual for iZettle
Fakta om MobilePay   Etablert i Danmark i 2013 Lansert i Finland i 2014 Lansert i Norge i 2015 Nordens ledende mobilbetalingstjeneste med Tilstedeværelse.
En sammenlikning av viktige tall Hvorfor er ting slik de er?
Veiservice i Norden NCC Roads Holding AB
Forbruker- & Finanstrender 2018
1.
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Nordisk samarbeid om klauvhelse
Verktøy til kundeklubb
Utskrift av presentasjonen:

Kristine Helander Marketing Manager Internet Nordic

Elkjøp Nordic Internet Norge: www.elkjop.no www.lefdal.com Finland: www.gigantti.fi Sverige: www.elgiganten.se www.pccity.se Danmark: www.elgiganten.dk

Electroworld: Tsjekkia, Polen, Ungarn PC City: Sverige Kotsovolos: Hellas UniEuro: Italia

Elkjøp Nordic AS Nordens største foretak innenfor forbrukerelektronikk Omsetning 12 milliarder 04/05 Nettbutikk: 4% Mål: Største nettbutikk for forbrukerelektronikk i hvert marked

Utvikling

Resultat brukerundersøkelse 05 Bruksmønstre: kampanjer og tilbud (ca. 80 %), produktinformasjon og priser (ca. 55 %) sammenligne varer (ca. 40 %) kjøpe bestemt vare (ca. 35 %) få oversikt over vareutvalget (ca. 35 %) Tilbud- og kampanjefokus (Produkt-) søkbarhet Kundeveiledning

Kampanje- og tilbudsfokus ”ukens tilbud” Anbefalt produkt Kunde-rangering Mest solgt

Produktsøk FAST søkemotor

Kundeveiledning Hjelpe kunden i kjøpsprosessen Nytt interaksjonsdesign Filteringssøk

Versjon 1 1 2 3 Osv.

Versjon 2