Key takes from the CXPA breakfast meeting 19th of march 2013 Summarized by KOBRA – Full text from Post It notes available in notes 1.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
R OTARYS UTDANNINGSPROGRAM FOR UNGDOMSLEDERE. ÅRETS ARRANGEMENT.
Advertisements

BI-Stavanger Forretningsutvikling
Everyone Print Kalle Snarheim.
Ordspr./ proverbs 4,18 Rettferdiges sti er som morgenens lysskjær, det vokser til det blir høylys dag. The way of the righteous is like the first gleam.
DESEMBERKONFERANSEN Kristian Siem SS7 New Vessels
Organization and board
Régis Laurent Director of Operations, Global Knowledge Competencies include: Gold Learning Silver System Management Touch, flip and fold Håvard Haukeberg.
Gruppemedlemmer Gruppa består av: Magnus Strand Nekstad – s156159
TWN Washington Øivind Christoffersen Director General, Statsbygg (Norway) Turning customer feedback into appropriate actions and customer satisfaction.
The Trondheim Toll Ring System
Ledelsesinformasjonsystem
Jesus i Hebreerbrevet Seminar for lekforkynnere. Kjedelige prekener.
Hvem var Ellen White? • Født i USA i 1827 • Et av 8 barn • Vokste opp som metodist • Ble kristen da hun var 12 • Ble Adventist etter hvert • Fikk drømmer.
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Gitte Holten Ingerslev - DPU Tekst Forskerens og didaktikerens blik på mødet mellem tekst og læser.
Det tar år å innføre smidige metoder i store organisasjoner… english inside™ Smidig
Det er ganske underlig med disse sentrale salmene. Selv om du ikke er religiøs burde du lese dette.
Network- based Regional Specialisation in Child and Adolecent Psychiatry Making it Work Tromsø 23 september 2005 Olav Eldøen og Randi Nesje Myhr.
3D-structure of bacterial ribsoomes. Components required for protein-synthesis in E. coli.
(1) Viability performance – reporting The Hydro Way Presented by Kirsten Margrethe Hovi 2008 June 3 rd.
EQUASS Assurance - en fordypning ”Å dele er å forbedre”. (”To share is to improve”). ERFA-konferansen i Trondheim nov
Forum Produktutvikling og Design Temadag om Mekatronikk og produktutvikling Johan Rusaanes FMC Kongsberg Subsea.
Men hva mener de som har klart det? Børge Haugset (NTNU&SINTEF)
Når ble pragmatisk slukt av Smidig ? Joachim Haagen Skeie, Smidig 2011.
Hva er Interaksjon Design?
1 Information search for the research protocol in IIC/IID Medical Library, 2013.
Microsoft for akademia Rune Zakariassen Fagansvarlig for forskning og høyere utdanning Microsoft Norge.
WHY WE’RE STRENGTHENING ROTARY. OBJECTIVES  Clarify what Rotary stands for, how it’s different and why people should care  Elevate awareness and understanding.
Ny-Ålesund, Sea Ice site 2b, ; Hammre B., Gerland S., Gallet J.C. Conditions: see pictures Soft Surface: 12:52 to 12:56 local time albedo Rough.
Triggere Mutasjoner i basen. Triggers Triggers are stored procedures that execute automatically when something (event) happens in the database: : data.
Økonomiske forutsetninger Gullfaks landsbyen 2007.
EU-program Gjennom EØS-avtalen, bilaterale avtaler og nasjonale tiltak er Norge en aktiv partner i flere samarbeids- og utvekslingsprogrammer innen EU-området.
RM – Online Thon Hotels Director of Revenue Management - Jorunn Svidal
Trondheim 6. mars 2014 Mørke skyer i horisonten?.
Stjørdal Misjonskirke. Sommeren 2014  Det er ikke gudstjenester i Misjonskirka i sommer  Første gudstjeneste etter ferien er søndag 10. august kl. 11.
Hvorfor IKT? 1.Samfunn og kultur 2.Kommunikasjon og globalisering 3.Kunnskap og læring.
Project Fusion The power of combining resources. L y s b i l d e u t f o r m i n g : ” M / L O G O ” // V e l g b l a n t m a n g e l y s b i l d e o.
Publisering i åpne kanaler Anne Storset Institutt for mattrygghet og Infeksjonsbiologi.
Planning and controlling a project Content: Results from Reflection for action The project settings and objectives Project Management Project Planning.
Engelsk mal: Startside The Ageing Society – current situation, challenges and opportunities Steinar Barstad Warszawa 25th November 2014 Specialist Director.
Internprising F. Zimmer V06.
The Thompson Schools Improvement Project Process Improvement Training Slides (Current State Slides Only) October 2009.
Primary French Presentation 10 Colours L.I. C’est de quelle couleur?
NUAS Programme for Leaders in Administration. Mål for møtet Avklare hva innholdet i presentasjonen skal være Se på sammenheng mellom de forskjellige bidrag,
Digital læring for publikum og bibliotekansatte
Radio listening in Norway
Find Fraud B4 it Finds You!
Oppfriskning av engelskferdigheter
Digital bestillingsprosess for Armering, direkte fra modell
Title: «How to use different tools and/or machines in the workshop»
Citation and reference tools for your master thesis
Citation and reference tools for your master thesis
CAMPAIGNING From vision to action.
Using nursery rhymes and songs
Citation and reference tools for your master thesis
Weeks 3-6 STORYLINE Nursery Health Centre.
Welcome to an ALLIN (ALLEMED) workshop!
Course PEF3006 Process Control Fall 2017 Sequential control
The Gains from International Trade
Fra idé til forskningsprosjekt Hilde Afdal & Odd Tore Kaufmann
MEDLEMSKAP OG KLUBBUTVIKLING
Course PEF3006 Process Control Fall 2018 Split-range control
Course PEF3006 Process Control Fall 2017 Split-range control
Sustainability as practice
LO2 – Understand Computer Software
Kaveet Patel – Education Officer
A Roadmap to Upa Yoga Facilitator Training
Developing an Educational Web Application for Student Training in Geographical Information Systems (GIS) Derek Morris Jr. , Edsel Norwood , Disaiah Bennett.
LCM API Evolution – El Alto ARCHCOM, April 9, 2019
Utskrift av presentasjonen:

Key takes from the CXPA breakfast meeting 19th of march 2013 Summarized by KOBRA – Full text from Post It notes available in notes 1

«It is great fun to be part of an integrated VoC committment» Key takes from DNB presentation Fra KTI til eventbasert kundeoppfølging «In these few years our customer satisfaction reviews has moved from key tool to a tactical survey performed yearly :-)» Tidligere så man på KTI som fasiten. Vi kjører fremdeles KTI, men med lavere frekvens og den blir en stadig mindre viktig del av innsiktsmiksen. CX at C-level «Our burning platform helped bring CX KPIs to the C-suite» … og tvang analytikere og markedsfolk til å stille helt nye spørsmål Command and control «It is key to have control over all contact points with customers – including surveys» I en verden med vanlige KTI undersøkelser, event baserte undersøkelser, prosessdreven oppfølging og touchpunkt drevet oppfølging må logikken være regelbasert og sentralstyrt. Innholdet må være desentralt. Involve customers «The next level will be to involve the customers not only in functional improvement but in core process innovation» Kunden har en ”plass i rommet” i innovasjonssatsningene våre, men neste nivå blir at vi bruker våre crowdsourcing kanaler til å involvere kundene direkte i prosessinnovasjon. Ingenting avslører en dårlig prosess bedre enn å teste den på kunden

«Give employees a voice – involve them as a primary source of insight» Key takes from Confirmit presentation Voice of the Customer «Technology, integration and methodology is becoming a commodity. About time!» I 2013 er metodikk, prosess og teknologi for kundeundersøkelser blitt så at det ikke finnes noen unnskyldning for å bruke mesteparten av ressursene på dette. En reell Voice of the Customer satsning fokuserer på anvendelse av innsikten for å skape bedre kundeopplevelser Lyttende, lærende «Listen to your customers to learn, not to improve functionality» Kobling til effekt «A key to success is to link VoC findings to business objectives» Toppledere krever at VoC funn kobles til konkrete forretningsmål - redusere churn, forbedret evne til kryssalg, attraktivitet for nye kunder, prosessforbedringer, compliance, livstidsverdi osv Hele organisasjonen «Involve everyone – deciders and doers» Voice of the Customer forutsetter aksept fra toppledelsen, engasjerte CX evangelisert og «empowerment» av alle ansatte for å skape ønsket (og forventet) effekt