Finans Norge 17.november Elisabeth Haug, Adm.dir SpareBank 1 Mobilbetaling/mCASH
Tid til 50 millioner brukere 10 dager 4 år 3 år ½ år 35 dager
Det handler om forbrukervaner i endring Reisevaner Medievaner Transportvaner Handlevaner
Mobilen i sentrum for nye forbrukervaner Data er nøkkelen til å forstå forbruksmønstre og skape kundedialog.
Derfor er kampen om mobil betaling er første del av kampen om den fremtidige kundeflaten Kunderelasjon Personmarked/ Bedriftsmarked Dagligbank Mobil lommebok/ betalingsformidling
Innovasjon handler ikke nødvendigvis om å være først Noen eksempler vs ? Kilde Adam Grant (Originals)
Det handler ikke om «beste praksis» men «neste praksis» ! Det handler ikke om «beste praksis» men «neste praksis»
De beste brukssituasjonene gjenstår å skape
Takk for oppmerksomheten! Elisabeth.haug@sparebank1.no