Mål for perioden: Sos: Lytte etter beskjeder. Ha hender og føtter for deg selv. No:. Kunne framføre replikker fra et skuespill. Lære ord med o i stedet for å. Ma: Kunne posisjonssystemet med Kunne skrive tall på utvidet form ( 3852= ). Kunne addere med tall under hverandre. Eng: Kunne beskrive en person, f.eks. ‘ I have blue eyes’. Kr.d.: Disippelen Johannnes Samf:.Vite at 6. februar er samenes dag. Kjenne igjen sameflagget. Na.fag: Vite at en meteorolog finner ut hvordan været skal bli. 1. – 5. februar Fokus på: Gavmild Ut på tur i lag med 5. klasse.
Til hjemmet: Denne uka har vi reflekskonkurranse. Kravet er at elevene skal ha minst et refleks i klærne ( ranselen teller ikke). Det er fint om dere signerer målprøven slik at jeg vet at dere har sett den. Engelsk-leksa bør leses hver dag – det er slik vi blir flinke. Skolens nettsider finner du på minskole.no/sorp Å.P. mob
mandagtirsdagonsdagtorsdagfredag 1.Saml/noStasjonerMate NoFelles- saml- 2. ‘’ GymSamf.Ma/no 3.Ma LesNoMaMålprøve/ Ukeslutt 4.EngmaK&H EngStasj. 2.kl 5.Samf No/samf. div.musKr.d. Uke 5 Samarbeid i lag med 5. klasse – oppsummering etter skattejakten.
Til tirssdag: Lesebok s Sp.arb.b. s. 22. Ma: oppg.b. s. 5. Den nederste oppgaven er valgfri. Eng: Les hver dag s. 37. Husk å oversette. Velg ut minst 3 gloser å øve på. Til onsdag: Lesebok s Les arb.b. s.48. Ma: oppg.b. s. 6 gjøres ferdig til torsdag. Eng. se mandag Til torsdag: No: Lesebok s. 84 og 86. Les arb.b. s. 49. Ma: se onsdag. Eng: les og oversett s. 37. Gloser må være skrevet minst en gang. Til fredag: Lesebok s. 88. Skriv diktaten. Øv på måloppnåelse – se første side på planen. Ma: Ark Hjemmearbeid uke 5. Dette skal du kunne skrive: boks, vott, tolv, sokker, kopp. Gloser - velg minst 3 som du øver godt på: our - vår, straight – rett, world – verden, curled - krøllet, skin - hud