Kvadrat Kvadrattal Den første kvadratsetning (a + b) 2 (x + 3) 2 =

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
1 Sannsynlighetsregning Gjenfinningssystemer og verktøy II Jon Anjer.
Advertisements

Gjenfinningssystemer og verktøy II
2. Algebra 2.1 Bokstavregning og parenteser:
Oppsummering til tentamen
Vi har lært å bestemme: - Nullpunkter (y=0)
Kapittel 11 Rekursjon Å tenke rekursivt Rekursjon er ein programmeringsteknikk der ein metode kallar seg sjølv for å fullføre ei oppgåve For å kunne.
Læreplaner i matematikk
DRAKE SIRKEL PARALLELLOGRAM AREALFORMLER REKTANGEL TRAPES.
Bygg en ”Påskeby” Av Kristin & Silje.
”Bygg en by i 2.klasse” Dette er et prosjekt som skal gå over 1 uke.
Formelmagi Målsetting Å få struktur på formelapparatet:
Formelmagi 30-1 Avledet formel/ grunnleggende sammenheng
Formelmagi 27-1 Litt matematikk før vi går løs på superposisjon Sum og integrasjon: Når en sum har et stort antall ledd, kan det kan lønne seg å summere.
Trekanter med vinkler på 30, 60 og 90 grader
Fra Euklid til CABRI En geometrisk reise.
STRÅLEFYSIKK - STRÅLEVERN DEN INVERSE KVADRATLOV
Lysåpning og senteravstand
Michael F. AtiyahIsadore M. Singer Om Atiyah-Singer Indeks-teoremet Professor John Rognes Universitetet i Oslo.
Nummer 8-10 H. Aschehoug & Co Sehesteds gate 3, 0102 Oslo
Geometri Areal, omkrets, volum, overflate
Algebra Vår 2009 = 72∙41 A1A/A1B.
Om Kunnskapsløftet Gjennomgåande opplæring. ”Grunnopplæringa”.
Emne C: Praktisk bruk av matematikk Klepp ungdomsskule.
Statistikk og sannsyn Analysere statistiske data og vise kjeldekritikk Drøfte ulike dataframstillingar og kva inntrykk dei kan gje Kjelde: Den norske foreininga.
MAT0100V Sannsynlighetsregning og kombinatorikk Ørnulf Borgan Matematisk institutt Universitetet i Oslo Kombinatorikk Ordnede utvalg med og uten tilbakelegging.
GEOMETRIGEOMETRI fjerde kveld med familiematematikk.
EFFEKT 1.Kva er måleininga for effekt? 2.Kva er effekt eit mål på? 3.Korleis kan vi rekne ut effekt?
DEN ELEKTRISKE VERDA Elektrisk energi: Kor mykje vi bruker Korleis vi kan spare energi Korleis vi kan bruke elektrisk energi på ein sikker måte Korleis.
Proporsjonale storleikar -finne og utnytte eigenskapane til proposjonale, omvendt proposjonale, lineære og kvadratiske funksjonar og gje døme på praktiske.
Tverrfaglig oppgave TIP/Matte. TIP KompetansemålMatte Kompetansemål  måle trykk, temperatur og mengde i forhold til en arbeidsoppgave og vurdere måleresultatet.
3.KLASSE VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE. VAKSNE I KLASSEN: Renate Furenes: Kontaktlærar Norsk, matematikk, engelsk, Andreas Mikalsen: Gym Anne Molla: Musikk.
Geometri. Det vakre… Kva er vakkert? – Det kjem an på auget som ser…eller…er det nokre reglar? – Vi ser alle om eit ansikt er for langt eller kort, om.
Vi flaskar til! -med brøk  Rik oppgåve!. MÅL Rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk. (Repetisjon/ aktivere forkunnskapar)
REKNINGREKNING med heile tal, brøk, prosent, desimaltal og bokstavar.
Økonomi Gjere berekningar om forbruk, bruk av kredittkort, inntekt, lån og sparing Setje opp budsjett og rekneskap ved å bruke rekneark og gjere greie.
Regneark Ressurs Regneark del 1:
FamiliematematikkFamiliematematikk ”Verda er full av matematikk”
Plan for 1.klasse Uke mai Verdiord for mai: Hensynsfull.
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE. VAKSNE I KLASSEN: Ann Helen Tveit: Kontaktlærar Norsk, matematikk, engelsk, naturfag, samfunnsfag, KRLE, musikk, gym. Andreas.
En modell for å undersøke spørsmål som stilles i klassesamtalen i matematikk Ida Heiberg Solem Inger Ulleberg Hva spør lærere om?
Bilde inn Forslag til justerte læreplaner for 1P, 1T, 2P og 2T.
Hva spør lærere om? En modell for å undersøke spørsmål som stilles i klassesamtalen i matematikk Ida Heiberg Solem Inger Ulleberg.
Minikurs: Introduksjon av algebra
Kortslutning Ein snarveg for elektrona
Funksjoner Kapittel 2.
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
Opplæringsplan i basiskunnskap matematikk
Kompetansemål Energi – ting skjer
Celler er så små at vi bruker mikroskop for å undersøke dei.
Geometri 2.
Økt 3 Lyspæra.
Standardform: = 0, = Utvida form med tiarpotens: 3567,87=
Kompetansemål Energi – ting skjer
Heile tal, side Du skal lære kva siffer, tal og talsystem er
Oppgåve 7 Lotte kjøper ein telefon til 5000 kr inklusive 25 % meirverdiavgift. Kor mange kronar utgjer meirverdiavgifta? Kryss av for rett svar.   250.
Brøkbegrepet Brøk er ikke no spøk! Samling uke 44
TALSYSTEM Kunne skrive tal på standardform og utvida form
Spegle geometriske figurar ved hjelp av koordinatsystem
Prosentregning vol. 2.
Litt om firkantar Ein firkant er ein geometrisk figur med fire kantar og fire vinklar. Summen av dei fire vinklane i ein firkant er alltid 360 grader.
TRIVSELSVEKA 1.TRINN VEKE 39
Bygg- og anleggsteknikk
Nokre døme på aktivitetar i matematikk 1-4.kl.
4 forskjellige måter å løse 2-grad likning
Utforskende undervisning i matematikk B – Samarbeid
Utforskende undervisning A – Forarbeid
Utforskende undervisning i matematikk B – Samarbeid
SIV : Regresjon Kapittel 13 17/01/2019 Fred Wenstøp.
Gjere greie for hovudsyn og argumentasjon
Matematikk vg1 1T.
Utskrift av presentasjonen:

Kvadrat Kvadrattal

Den første kvadratsetning (a + b) 2 (x + 3) 2 =

Kvadratsetningane 1. (a + b) 2 2. (a - b) 2 3. (a + b) (a - b)

Setje tal inn i formlar rekne med formlar og uttrykk

Formelen for arealet A av ein trekant med grunnlinje g og høgd h A= g = 8 cm h = 9 cm

Viss x = 3 og y = 5, så er: 6x – 2y =

a)Set a = 3 og b = 2 inn i uttryket og rekn ut. 2a – b + 3a b) Trekk saman uttrykket i oppgåve a, og set deretter a = 3 og B = 2 inn i svaret.

Arbeidstid Individuelt eller i par -Arbeidsro -Ved samarbeid må begge bidra Oppgåve 48, 49, 50, 51, 52 s. 34 – 35 Treng du meir utfordring, byter du med stjerneoppgåve eller oppgåve i oppgåveboka.