Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug ◆ Internasjonalt selskap ◆ Hovedkontor i Toronto Canada ◆ 8 ansatte i Norge ◆ Selger via partnerkanal ◆ 800 kunder.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug ◆ Internasjonalt selskap ◆ Hovedkontor i Toronto Canada ◆ 8 ansatte i Norge ◆ Selger via partnerkanal ◆ 800 kunder."— Utskrift av presentasjonen:

1

2 Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug ◆ Internasjonalt selskap ◆ Hovedkontor i Toronto Canada ◆ 8 ansatte i Norge ◆ Selger via partnerkanal ◆ 800 kunder i Norge ◆ Aktiv brukerforening

3 Trio Enterprise – for tjeneste henvendelser ◆ Contact Center og sentralbord ◆ Utvikles i Stockholm ◆ Tilpasset nordiske forhold ◆ Platform uavhengig ◆ Tilpasset alle segmenter

4 Kommunikasjon til tjenester Besvare kundehenvendelser Enkelt å implementere og sette opp køer og tjenester Håndter alle typer henvendelser E-post, SMS, chat, call back, faks, tele- marketing, voic . Kunde og ansatt informasjon Integreres med CRM og ansatt databaser. Modulbasert løsning Standard protokoller, enkelt å utvide og vokse med Trio Enterprise Profesjonell sentralbordtjeneste Sentralbord for fast og mobile ansatte. Lokasjonsuavhengig tjenester Jobb hvor du vil via remote oppkobling eller via mobil Mobil integrasjon Integrasjon mot mobiloperatør, mobilklienter Service grad Overvåkes med veggmonitorer og Windows applikasjoner

5 Trio Enterprise en komplett løsning Contact Center Sentralbord Ringegrupper Alle kanaler Call - Back Ringelister Automatikk Innspilling Statistikk

6 Henvendelser fra alle kanaler i ett system ◆ Ett system for alle type oppgaver ◆ Effektiv arbeidsfordeling ◆ God service grad ◆ Tidsbesparende ◆ Styring på kostnader

7

8 Tjenester og brukere med lik funksjonalitet Nå kan du sette fravær på tjenesten I tillegg til skjema for tjenesten. Sett direkte I klienten, koble til en Exchange bruker og fraværsmarker i kalender, automatisk åpner køen når fravær går ut. Enkelt å sette opplest fravær for køen

9 Behandle sosiale medier ◆ Fordeles på kompetanse ◆ Styres til kompetanse ◆ Prioritere forskjellig ◆ Svar direkte ◆ Monitorer og varsle ◆ Statistikk og logg

10 Ny Chat klient … … … … … … … … … …

11 Lync Fraværsmarkering som tradisjonell PBX

12 Automatisk tjenester ◆ Auto Agent ◆ Tekst til tale ◆ Kunde tilfredshets undersøkelse ◆ Automatisk kundebetjening purring/varsling ◆ Auto Attendant ◆ Stemme kontroll

13 Survey Survey report in Enterprise Statistics Display statistics per service to compare what customers think of different departments.

14 TM Management moduler for Mitel Katalog Auto command Spredenett Billing Statistikk Monitorering PBX monitorering

15 Spørsmål?

16 Kjetil Bakkeskaug Key Account Manager Mobil Direkte


Laste ned ppt "Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug ◆ Internasjonalt selskap ◆ Hovedkontor i Toronto Canada ◆ 8 ansatte i Norge ◆ Selger via partnerkanal ◆ 800 kunder."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google