Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertCharlotte Ellingsen Endret for 9 år siden
1
Velkommen til SoMe forum! #someoslo
2
www.visitoslo.com Velkommen til SoMe-forum, ved Katrine Mosfjeld, Avdelingsleder medier og kampanjer Kraften i sosiale medier, ved Christian Kamhaug, Rådgiver fra Gambit HK Innholdsmarkedsføring, ved Martine Cecilie Vik, Buzzmaker i VisitOSLO Påfyll av kaffe, sjekke mail, etc :) VisitOSLO (og Oslo) i sosiale medier, ved Tord Baklund, Buzzmaker i VisitOSLO Innspill og diskusjon om SoMe-forum #someoslo
3
Kan Oslo bli den byen som «tar mest plass» i sosiale medier? #someoslo
4
Og hvorfor skal vi det, egentlig? #someoslo
5
www.visitoslo.com Kilde: Nielsens global trust in advertising and brand messages report 2013.
6
www.visitoslo.com #someoslo
7
Formål 1: kompetanseheving i bransjens bruk av sosiale medier #someoslo
8
Når bransjen blir bedre kanVisitOSLO gjøre en bedre jobb for bransjen. #someoslo
9
Formål 2: Koordinere tiltak for Oslo i sosiale medier #someoslo
10
Viktigst: #someoslo
11
Delbare øyeblikk. #someoslo
12
FOBO #someoslo
13
Hva kan vi få til med sosiale medier? #someoslo
14
www.visitoslo.com #someoslo
15
www.visitoslo.com
16
Instawall #someoslo
17
www.visitoslo.com #someoslo
19
Hva skal vi drive med i SoMe-forum? #someoslo
20
Varighet og hyppighet på møtene #someoslo
21
Tema det er ønske om å ta opp #someoslo
22
Befaringer og testing i praksis; «walkshops» #someoslo
23
Casepresentasjoner vs profesjonelle foredragsholdere? #someoslo
24
Fysiske møteplasser – hos nettverksdeltakere? #someoslo
25
Inspirasjon og muligheter vs kurs #someoslo
26
Digital møteplass Lukket gruppe på Facebook. #someoslo
27
Følg med! blogg.visitoslo.com Visitoslo.com/bransjeweb #someoslo
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.