Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Visit Trondheim (Trondheim Aktivum) Tilreisende –Turister –Forretningsreisende –Weekend-shoppere Idrettsklubber CITY CARD.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Visit Trondheim (Trondheim Aktivum) Tilreisende –Turister –Forretningsreisende –Weekend-shoppere Idrettsklubber CITY CARD."— Utskrift av presentasjonen:

1

2 Visit Trondheim (Trondheim Aktivum) Tilreisende –Turister –Forretningsreisende –Weekend-shoppere Idrettsklubber CITY CARD

3 Salg av fordelsguide i meget høy kvalitet Svært attraktivt innhold Lettsolgt produkt Salgsmateriell Høy fortjeneste per solgte enhet Ingen risiko: – Ingen utlegg i forkant av salg – Full returrett på usolgte guider HVA KAN VI TILBY?

4 Et utvalg av noen av aktørene i 2009-guiden ENJOY TRONDHEIM CITY CARD

5 SHOPPING (-20%)

6 AKTIVITETER (-20-50%)

7 VERTSHUSET FESTNINGEN RESTAURANTER (-25%, 1-2 PERS.) Tavern på Sverresborg

8 Kjente brukersteder med høye rabatter Fordelsguide og kort i høy kvalitet Lang gyldighet på alle fordelene (31.desember 2009) Pris: kr. 200,- ENJOY TRONDHEIM

9 Foreningen tjener kr 85,- pr. solgte enhet: stk: 8 500, stk: , stk: , stk:42 500,- INNTEKT TIL KLUBBEN

10 HVORDAN SELGE? Salg gjennom foreningens medlemmer: –Venner og familie –Kollegaene på jobben –Nærmeste nabo –Mammas ”symøte” –Gi den bort i gave –Anbefalt salg per medlem: 2-5 stk.

11 Høy fortjeneste til foreningen Ingen risiko: –Ingen utlegg i forkant av salg –Full returrett på usolgte guiden Kunden får mye igjen selv –Støtter ikke bare foreningen VINN-VINN-SITUASJON

12 Informasjonsbrev til alle som skal selge Deltagelse i foreldremøter / kick-off Regneeksempel (hva sparer man ved bruk) Lister til ansvarlig SALGSHJELP


Laste ned ppt "Visit Trondheim (Trondheim Aktivum) Tilreisende –Turister –Forretningsreisende –Weekend-shoppere Idrettsklubber CITY CARD."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google