Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Webinar – eWorker og eMeetings

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Webinar – eWorker og eMeetings"— Utskrift av presentasjonen:

1 Webinar – eWorker og eMeetings
For Uninett – 1.oktober Katrine Holm Espen Nergaard

2 Agenda Hvorfor mobile enheter? Introduksjon av eWorker Demo
Hva får man i modulen? Demo Introduksjon av eMeetings Konklusjon og oppsummering

3 Hvorfor mobile enheter?
Moderne og enkelt brukergrensesnitt på nettbrett og smarttelefon Bidrar til forankring hos ledere Hjelper sporadiske brukere til å ta i bruk sak- og arkivsystemet Posisjonerer virksomheten som en fremtidsrettet og attraktiv arbeidsplass Fjerner «flaskehalser» i verdikjeden Besparelse i tid og kostnader En mer effektiv hverdag Alltid tilgang til oppdatert dokumentasjon og nyeste versjoner

4 eWorker – hva får man i modulen?
Brukeren laster ned Appen og får tilgang til Public 360 gjennom sin mobile klient Oversikt over informasjon, dokumenter, saker, prosjekter, kontakter og møter, oppgaver, frister Fordeling av dokumenter Arbeidsflyt: gjennomgang, godkjenning Kommentering Papirløse møter for interne deltakere

5 Papirløse møter i 360° - overordnet konseptskisse
Produksjon & Arkiv Møte Sluttbrukere eWorker eMeetings 12:38 Leder Eksterne deltakere Ansatt Preparing the board book through a simple drag-and-drop process (performed by the corporate secretary or designates). Synchronizing the board book and other files to committee members' and board members' laptops and mobile devices (iPad, Android and phone). Supporting the reading and annotation of the files on laptops and mobile devices. Protecting the files on the remote laptops and iPads, using encryption to ensure the files cannot be lost or leaked, and providing the portal manager with the ability to remotely delete all files and data pushed down from the portal. Alternatively partner up with MDM vendors

6 Demo Helhetlig oversikt over saker, prosjekter, dokumenter, kontakter fra ditt nettbrett eller smarttelefon Fordeling av saker og dokumenter Godkjenning av dokumenter. Sende oppgaver Kommentere pågående saker Møteadministrasjon Søk og gjenfinning

7 360° Apps tilgjengelig på skrivebordet

8 Leder skrivebord

9 Fordele nye dokumenter

10 Se på detaljer

11 Se på elektronisk dokument

12 Se på avdelingens åpne saker

13 Mine åpne saker

14 Mine møter

15 Møtedetaljer

16 Oversikt over oppgaver sendt til andre

17 Mine ubesvarte dokumenter

18 Mine Åpne prosjekter

19 Søk etter saker, dokumenter kontakter eller prosjekter

20 eMeetings – hva får man i modulen?
Papirløse møter med eksterne deltakere: styrer, råd, utvalg og komiteer Tilgjengeliggjør møtedokumenter via iPad Oversikt over møter og utvalg Muligheter for markering og kommentering

21 Møteadminstrasjon i 360° - overordnet
Forberede Forberede møtedokumentasjon Gjennomgå / godkjenne Gi anbefalinger Sette agenda for møtet Møte Konsumere Vedta Fordele tiltakspunkter for oppfølging Oppfølging Vedtak Overvåke suksess Utføre tiltak eMeetings

22 Demo Oversikt over møter fra din iPad Markering og kommentering
Søk og gjenfinning Offline-tilgang

23 Apper tilgjengelig

24 Utvalg bruker har tilgang til

25 Møtedatoer

26 Agenda samt dokumenter til møte 20 mars

27 Åpne et saksdokument og få tilgang til dokumentene

28 Se på dokumentet

29 Oversikt over sidene i dokumentet

30 Merknader/Kommentarer kan påføres.

31 Merknader og understrekninger vises i filen

32 Fulltekstsøk støtte Søke i alle publiserte filer og vedlegg, i tillegg til informasjon om utvalg, agendaer, og saker

33 eWorker - Plattformer Windows 8 iOS Android Smarttelefon Nettbrett
Oversikt over informasjon i 360° Fordeling av saker og dokumenter Starte og godkjenne arbeidsflyt Offline tilgang Sjekke filer inn og ut Annoteringsmuligheter

34 Oppsummering Både eMeeting og eWorker har vært i pilot hos NHH og HiOA
Sikkerhet: to-faktor autentisering via FEIDE. Alle brukere må ha Feidebruker. Les mer om funksjonalitet på Presentasjon og eWorker videoer vil bli sendt ut i etterkant

35 Hvordan implementerer man modulene?
eWorker eMeetings Lisenskostnad: kr inkl. mva Årlig service og vedlikehold 6 195 kr inkl. mva Oppsett: 4 t teknisk installasjon Lisens- og s&v kostnad: Er allerede anskaffet i Uninettavtalen Oppsett: 4 t teknisk installasjon Send en bestilling/epost til Jorunn Næss: eller ring Espen på Dere blir deretter kontaktet for å avtale tidspunkt for implementering

36


Laste ned ppt "Webinar – eWorker og eMeetings"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google