Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertArvid Arntzen Endret for 9 år siden
1
E-handel i Norge – en sammenligning med resten av verden
Norwegian e-commerce – a comparison with the rest of the world Oppgave 23. Henrik Fraas Kranstad, Christoffer Palm Franzén
2
Hvem er vi Bachelorprosjekt Henrik Fraas Kranstad
Christoffer Palm Franzén E-handel i Norge – en sammenligning med resten av verden
3
Valg av oppgaven Hvorfor denne oppgaven? Tilnærming
E-handel i Norge – en sammenligning med resten av verden
4
Problemstilling Problemstilling Utfordringer Statistikk kilder
Rask utvikling B2C uten B2B? E-handel i Norge – en sammenligning med resten av verden
5
Nøkkelpunkter OECD USA Hvilke land er interessante?
Hvorfor? Kulturelle forskjeller og språk Teknologisk infrastruktur E-handel i Norge – en sammenligning med resten av verden
6
Analyse Talldata Demografisk data Psykografisk data Andre faktorer
E-handel mot tradisjonell handel E-handel i Norge – en sammenligning med resten av verden
7
Resultat Norge i verdenstoppen Utenfor EU Bredbånd til folket
Norske holdninger som grobunn for vekst Finanskrise skremmer ikke nordmenn på nett E-handel i Norge – en sammenligning med resten av verden
8
Videre arbeid Staten en viktig brikke i fremtiden Etableringshindre
Toll Teknologi E-handel i Norge – en sammenligning med resten av verden
9
Avslutning Takk til Thor O. Olsen Juan Sebastian Fernandez
E-handel i Norge – en sammenligning med resten av verden
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.