Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Noen nye tall om søkemotorer 2008/2009 Kilde: iProspect, www.iprospect.comwww.iprospect.com.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Noen nye tall om søkemotorer 2008/2009 Kilde: iProspect, www.iprospect.comwww.iprospect.com."— Utskrift av presentasjonen:

1 Noen nye tall om søkemotorer 2008/2009 Kilde: iProspect,

2 Merkevarebygging 39 % av brukerne tror nå at de aktørene som har best organisk oppføring er de sterkeste merkevarene innen sine områder Bare 19 % mener at det ikke er noen sammenheng mellom organisk rangering og merkevarestyrke

3 Klikker på første side 68 % av brukerne som har søkt klikker på et treff på første side 91 % av søkerne klikker på et treff på første, annen eller tredje side Brukerne blir mer og mer utålmodige: Tallet for de som klikket på første side var 60 % i 2004 og 48% i 2002.

4 Forandrer søk 49 % av brukerne som ikke finner relevante treff på første søketreffside forandrer søket, eller skifter søkemotor før de søker på nytt Dette er også en tiltagende trend. Samme tall var 40 % i 2006, 42 % i 2004 og 28 % i 2002.

5 Se hele studien dy_apr2008_blendedsearchresults.pdfhttp://www.iprospect.com/premiumPDFs/researchstu dy_apr2008_blendedsearchresults.pdf


Laste ned ppt "Noen nye tall om søkemotorer 2008/2009 Kilde: iProspect, www.iprospect.comwww.iprospect.com."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google