Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Bibits kundesenter 1. november 2007 Øystein Reiersen.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Bibits kundesenter 1. november 2007 Øystein Reiersen."— Utskrift av presentasjonen:

1 Bibits kundesenter 1. november 2007 Øystein Reiersen

2 Bibits kundesenter Bibits kundesenter er et elektronisk saksbehandlingssystem –Både saker du poster her og e-postmeldinger til våre fellesadresser blir til saker i kundesenteret –Når du er innlogget her, kan du følge med i dine egne saker Vi ønsker at alle saker postes i eller til kundesenteret for å kunne ha oversikt over dem –Post saken før du ringer! –Ikke send e-post til enkeltpersoner! Bruk menyen for å navigere i kundesenteret. Knappen "Hjem" tar deg tilbake til Bibits hjemmesider

3 Inngang fra Bibits hjemmesider Velg Brukerstøtte - Mine saker i menyen

4 Sjekk om du er registrert fra før Brukernavn og passord blir evt. opprettet automatisk første gang du sender en sak til  Sjekk om du finnes fra tidligere før du registrerer deg  Passordene blir da ofte lange og kryptiske, men kan endres når du er pålogget

5 Registreringsskjema Du kan registrere deg selv direkte i kundesenteret, og kan da velge passord selv

6 Logg inn

7 Kundesenteret

8 Endre brukerinfo Trykk Endre brukerinfo for å endre passord!

9 Ny sak Alternativ til å poste saken til

10 Dine saker Her får du en oversikt over alle aktive og avsluttede saker, med mulighet for å se alle aktiviteter på saken

11 Dine saker 2 Alle aktiviteter på saken vises!

12 Kunnskapsbase For ALEPH leder menyvalget kunnskapsbase til ALEPH dokportal


Laste ned ppt "Bibits kundesenter 1. november 2007 Øystein Reiersen."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google