Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertOliver Ødegaard Endret for 9 år siden
1
Alle n 2012=1003; 2011=1004 Om Norsk Finansbarometeret 2012 Norsk Finansbarometer er en syndikert undersøkelse gjennomført av TNS Gallup i samarbeid med FNO (Finansnæringens Fellesorganisasjon) innenfor markedene bank, skadeforsikring og livsforsikring. Hvert år vil undersøkelsen fokusere på aktuelle problemstillinger i Finans-Norge. Finansbarometeret 2012 omfatter 3033 intervju gjennomført i uke 1 og uke 2 2012, blant befolkningen 18 år +. Denne rapporten tar for seg det norske bankmarkedet. Tilsvarende undersøkelse er gjennomført hvert år siden 2004. Norsk Finansbarometer 2012 fokuserer på: –Kundens bruk av sin bank. –Bankens betjening av kunden. –Evaluering av kunderelasjonen. –Bankenes profil i markedet.
2
Alle n 2012=1003; 2011=1004 Har du en fast kunderådgiver? Total base: 2012 n=3033; 2011 n=3024
3
Alle n 2012=1003; 2011=1004 Hvor fornøyd er du med din kunderådgiver? Total base: 2012 n=1668; 2011 n=1504 Indeks*) Differanse mellom helt eller delvis enig (5 og 6) og helt eller delvis uenig (1 og 2) 48-3,0 Indeks*)2012 vs 2011 Har fast kunderådgiver
4
Alle n 2012=1003; 2011=1004 Fakta Dagligbankundersøkelsen 2012 1003 intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen Finansnæringens Fellesorganisasjon 125697 | © TNS Gallup
5
Alle n 2012=1003; 2011=1004 Tilfredshet hovedbank Hvor fornøyd er du samlet sett med hovedbanken din? (Prosent av de som har hovedbank) 45 Dagligbankundersøkelsen 2012 >
6
Alle n 2012=1003; 2011=1004 Tilfredshet rådgivning I hvilken grad er du tilfreds med rådgivningen du får i bankfilialen? (Prosent av de som har fått informasjon/rådgivning ved besøk av bankkontor/filial) 46 Dagligbankundersøkelsen 2012 >
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.