Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertJakob Madsen Endret for 9 år siden
1
Filialbesøk 2002 - 2012 Hvor ofte besøker du filialen? (Prosent av befolkningen 15 år +) 9 Dagligbankundersøkelsen 2012 >
2
Tjenester som utføres i filialen Hvilke tjenester utfører du i filialen? (Prosent av de som bruker bankkontor/bankfilial) * ikke med i 2002 ** bl.a. tømme sparebøsse, gå i bankboks, innløse sjekker, opprette konto. 10 Dagligbankundersøkelsen 2012 >
3
Hvilken kanal foretrekkes? Når du skal få rådgivning foretrekker du å gjøre dette? (Prosent av befolkningen 15 år +) 24 Dagligbankundersøkelsen 2012 >
4
Hvilken kanal foretrekkes? Når du skal søke om lån eller refinansiere, foretrekker du å gjøre dette? (Prosent av befolkningen 15 år +) 25 Dagligbankundersøkelsen 2012 >
5
Tilfredshet rådgivning I hvilken grad er du tilfreds med rådgivningen du får i bankfilialen? (Prosent av de som har fått informasjon/rådgivning ved besøk av bankkontor/filial) 46 Dagligbankundersøkelsen 2012 >
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.