Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Mobile muligheter. BRUKERATFERD ANNONSEMULIGHETER CASE.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Mobile muligheter. BRUKERATFERD ANNONSEMULIGHETER CASE."— Utskrift av presentasjonen:

1 Mobile muligheter

2 BRUKERATFERD ANNONSEMULIGHETER CASE

3 HVORFOR MOBIL? 3 BY 2013, MOBILE PHONES WILL OVERTAKE PC’S AS THE MOST COMMON WEB ACCESS DEVICE WORLDWIDE Gartner Group

4 4

5 102% Vekst!

6 51%

7 37% har personlig brutto årsinntekt på over

8 7 av 10 har universitet eller høyskoleutdannelse, mot 4 av 10 på landsbasis* 37% har personlig brutto årsinntekt på over

9 7 av 10 har universitet eller høyskoleutdannelse, mot 4 av 10 på landsbasis* 37% har personlig brutto årsinntekt på over % er mellom år

10 BRUKERATFERD ANNONSEMULIGHETER CASE

11

12 BRUKERATFERD ANNONSEMULIGHETER CASE

13 Kampanjeresultat 20 av 23 demobiler solgt på to uker ”Telefonlinjene nærmest gløder. Ikke bare er det mange som klikker på annonsen, de kontakter oss også. Og kjøper bil, t.o.m. usett” Marius Misfjord, Daglig leder Møller Bil Etterstad


Laste ned ppt "Mobile muligheter. BRUKERATFERD ANNONSEMULIGHETER CASE."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google