Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Oppsummering StedAnt.konfirmanterAndre ungdommer Vefsn76 8 Mo30 Sjona/ Nord Rana33 Gruben20 Nevernes14 Røssvoll14 6 Sandnessjøen/ Leirfjord24 Dønna 7 Grane15.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Oppsummering StedAnt.konfirmanterAndre ungdommer Vefsn76 8 Mo30 Sjona/ Nord Rana33 Gruben20 Nevernes14 Røssvoll14 6 Sandnessjøen/ Leirfjord24 Dønna 7 Grane15."— Utskrift av presentasjonen:

1 Oppsummering StedAnt.konfirmanterAndre ungdommer Vefsn76 8 Mo30 Sjona/ Nord Rana33 Gruben20 Nevernes14 Røssvoll14 6 Sandnessjøen/ Leirfjord24 Dønna 7 Grane15 Saltdal28 Hemnes5829(+24u.ledere/artister) Sum:31097

2 Deltagere * Forslag til forbedringer: Fotball, vanndunk m/ kran, soveplasser, isposer, mer tid i bassenget.  103 av 383 deltagere (27%) har levert evalueringsskjema  96 prosent synes Hemnesnatta er OK å være med på og ønsker at den skal arrangeres flere ganger  Ruben, aktivitetene, volleyball-turneringen og sumobryting var alt sammen godt likt

3  40 vakter/ ledere leverte evaluerings  Alle syntes Hemnesnatta var OK å være med på. De fleste (3 svarte nei) kan tenke seg å være med flere ganger Vakter/ ledere  Vel halvparten (23)syntes informasjonene var OK, 17 mente den burde vært bedre  Tips til forbedringer: Infotavler, cup-oppsett på forhånd, bedre lyd-anlegg i kirka, gudstjenesten, relax-rommet, kortere varighet, bedre planlegging, sted for oppbevaring av saker og ting, sted for lystenning og bønn/ stille rom, skrive/ tegne om tro, lengre tid i bassenget, Gunnar og gjengen.

4 Kateketsamling i Korgen 2.mars09  Gudstjenesten. Intensjon og ide er god, men for lang, mye uro. Felles sanger bør ledes av forsanger, dårlig lyd, merking av benker, mindre liturgi, bedre muligheter for å delta – sangene må være synlige, ulike meninger om å ha nattverd, men uheldig med nattverd v/ utgangen, ønskelig med sang av kor eller solist under nattverden.  Alle syntes Hemnesnatta var OK å være med på og kan tenke seg å være med flere ganger  Ønskelig at alle de ulike steder/ menigheter presenteres f.eks på åpningsshowet  Flere fordeler med å ha gudstjenesten i aulaen, bedre og enklere mtp lyd, lettere for alle å se/ være delaktig – særlig om en bygger opp en ”catwalk”

5 Evalueringsmøte med AU Menighetshuset i Korgen kl Til stede: Anne Drøpping, Anne-Grethe Hind, John-Henry Lifjell Oldernes, Harold Holtermann, Harald Horgen og Kari Økland Konklusjoner: •Kantine: Bedre merking og utplassering av depot-stasjoner for søppel, bokser og flasker. Utplassering av drikkevann v/ kortenden på kantinedisken og i resepsjonen. BURN selges ikke før etter gudstjenesten. Milk-shake og yoghurt settes på menyen, mer tacoboller, nudler, og sjokolade. Oversikt over forbruk legges inn på data. Deltagerne må selv betale for seg (må slippe å føre opp hva den enkelte handler for). Reglene om hvem som skal ha gratis kaffe og evt. mat må respekteres av alle. Må ha vakt-reserver i bakhånd. •Vakthold: Bør bruke både band + stempel for å unngå blindpassasjerer. Tilreisende ledere registrerer og henter armbånd til hele sin gruppen samlet, sjekker evt. sekker før inngang. Tilreisende ledere får gratis inngang mot å ta på seg oppgaver. Må være vakter v/ samtlige dører. Bedre instruering og styring av vaktene – gjerne en overordna på ulike steder, hovedansvarlig i resepsjonen. Ungdomsledere bør være sammen med en voksen. Noen må ha ansvar for scene-riggingen. Single ungdommer må forevise legitimasjon og medbragte sekker v/ inngangen. Fakkelbokser må samles inn umiddelbart etter gudstjenesten. Evt. avtaler med ”natteravnene” må være klare og avtalt på forhånd. •Informasjon: Info-tavler (laminerte?) m/ bilder fra fjorårets aktiviteter rundt omkring. Opplys om bruk av alko-meter og sjekk av sekker i forhåndsinformasjonen. For å unngå kollisjoner med andre arrangement for aktuell aldersgruppe, sendes melding om dato for neste Hemnesnatt februar 2010 til kulturktr.på Helgeland. •Aktiviteter/ show: Ønskelig med presentasjon av de ulike menighetene/ stedene under åpningsshowet. Max 2 sanger/ kor. Cup-oppsett må være klart på forhånd – begrenset antall lag kan delta – først til mølla? Vannaktivitetene bør foregå over minst 2 økter. Oksen etterlyses – mer artig? Gudstjenesten og tekniske forhold i kirka må jobbes mye med – kan evt. søke om støtte til lydanlegg og storskjerm/ prosjektor hos Sparebank1. Relax-rommet må rendyrkes – trenger flere klasserom for tilreisende/ artister. •Annet: Aktuelt å gjøre noen innkjøp hos agenturfirmaet Sjule? Høstens konfirmantforeldre kan velge mellom kjøkkentjeneste, vakt, rigging el. rydding. Undersøk retningslinjene for bruk av alko-meter. Isposer bør anskaffes.


Laste ned ppt "Oppsummering StedAnt.konfirmanterAndre ungdommer Vefsn76 8 Mo30 Sjona/ Nord Rana33 Gruben20 Nevernes14 Røssvoll14 6 Sandnessjøen/ Leirfjord24 Dønna 7 Grane15."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google