Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

1 • Informasjonsmøte Lyngdal cup -2013 LYNGDAL CUP - 2013.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "1 • Informasjonsmøte Lyngdal cup -2013 LYNGDAL CUP - 2013."— Utskrift av presentasjonen:

1 1 • Informasjonsmøte Lyngdal cup LYNGDAL CUP

2 Lyngdal cup – 2013 • Avreise onsdag 31. juli klokken 12:00 fra strandahallen, oppmøte senest klokken 11:40 for de som reiser med bussen. • Om noen er påmeldt til buss, men trekker seg fra dette må det meldes til Ole Voll ( ) eller Wenche Nordbø ( ). • Alle lag må ha minimum en lagleder ved avreisetidspunkt for bussen.

3 Lyngdal cup – 2013 • Fergepenger er inkludert for de som reiser med bussen. • Bussen hjem søndag 4. august har avreise etter at siste lag har spilt ferdig. • Husk kun påmeldte til bussens hjemreise får plass i utgangspunktet, her må foreldre/eller den som har ansvar for påmeldt spiller sikre at vedkommende er med inklusiv bagasje.

4 Lyngdal cup – 2013 • Innkvartering blir som følger,,,, • Alle må ha med sovepose, liggeunderlag og toalettsaker, det anbefales også tykk/luftmadrass som underlag. • Spillerne skal være på rommet senest klokken 22:00 hver kveld, det skal være ro klokken 23:00. • 2-3 voksne skal overnatte med spillerne hver natt.

5 Lyngdal cup – 2013 • Det skal være 2-3 vakter/kontaktpersoner på dagtid, en av disse må alltid være ved innkvarteringen, de skal vite hvor spillerne er til en hver tid. • Greit å dele døgnet i 3 med tanke på vakt skifte, en eller to av de som har nattevakt følger til frokost. • Dersom det blir vanskelig å nå frokost pga. kampprogrammet, bør det handles inn noe til enkel frokost av vaktene (dette må betales av lagets felleskasse). Det går busser til og fra overnattingsplass/spiseplass.

6 Lyngdal cup – 2013 • Det serveres 3 måltider pr. dag, vakter skal alltid følge laget sitt. • Viktig at alle spillere er med på måltider. • Onsdag etter ankomst ca. klokken 17:00 må lagledere informere spillere om regler og kampoppsett. • Opptog i Lyngdal sentrum torsdag ettermiddag/kveld (starter ved idrettsanlegget). Alle spillere stiller i drakt!

7 Lyngdal cup – 2013 • Fredag arrangeres diskotek på kveldstid. • Lørdag er det grillfest for alle fra Jørpeland, inkludert slekt og venner.. • Alle lag/spillere får gratisbilletter til kino og Sørlandsbadet. Hvert lag må finne sitt passende tidspunkt for badetidspunkt i forhold til kamper. Det anbefales at det er satt opp 2-3 vakter til dette før avreise.

8 Lyngdal cup – 2013 • Alle spillere skal ha med seg 500kr (5 x hundre lapper) i lommepenger. Disse legges i konvolutt merket spillerens navn og gis ansvarlig lagleder ved avreise. Spillerne får deretter en hundrelapp hver dag i lommepenger (første hundrelapp mottas etter ankomst Lyngdal). • Alle kamper går på kunstgress/gress, alle må ha med en liten sekk med plass til fotballsko, leggbeskyttere og drikkeflaske.

9 Lyngdal cup – 2013 • Ingen spillere har lov å gå aleine til Lyngdal sentrum, de skal være minimum 3 i lag. • Man skal alltid gi melding til vakt når man går til sentrum etc. • Det finnes en badekulp i elven, her kan man kun bade i følge med voksne, kan være kaotisk, ikke ta med flere en man har kontroll over! • Ingen spillere skal ha med egne baller på reisen.

10 Lyngdal cup – 2013 • Det blir utlevert telefonliste til alle foreldre som ønsker dette ved ankomst Lyngdal. • Spillere som reiser uten foreldre; dette må være avtalt med aktuell lagleder, samtidig som det er avtalt med noen andre voksne som har ansvaret for din spiller. Ikke gi dette ansvaret til trener/lagledere da de stort sett har nok å tenke på..

11 Lyngdal cup – 2013 • Det må påregnes litt dugnad for alle foreldre i forbindelse med turneringen, respekter lagleders jobb og vaktlister som utarbeides. • G11 skal stille med 4 voksne til bussene (2 i hver). • G11 skal ha ansvar for referat til SB + lagbilder. • Grill til grillfest + tørkestativ til alle lag, G12

12 Lyngdal cup – 2013 • Grillmestere + lage salat er G11+J11 • Innkjøp av grillmat er J11 • Ta med Staal fane og vimpler er J12 • Komplett bussliste er G12 • Kontaktpersoner og hovedansvarlig i Lyngdal er Wenche og Ole (begge G12)

13 Lyngdal cup – 2013 • Alle lagledere sender sine telefonlister over alle foreldre til Wenche som lager en samleliste, både de som er i Lyngdal og de som er en annen plass i verden... • Førtehjelpsskrin med det viktigste skal være på overnattingssted, G12 • I tillegg er det jo allerede utført flere aksjoner for å gjøre denne turen mulig… • Spørsmål??


Laste ned ppt "1 • Informasjonsmøte Lyngdal cup -2013 LYNGDAL CUP - 2013."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google