Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Effektiv markedsføring i sosiale medier Case: Boken “Effektiv nettskriving” Ove Dalen.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Effektiv markedsføring i sosiale medier Case: Boken “Effektiv nettskriving” Ove Dalen."— Utskrift av presentasjonen:

1 Effektiv markedsføring i sosiale medier Case: Boken “Effektiv nettskriving” Ove Dalen

2

3 Strategien bak

4 Likevel noen dogmer  Aldri kjedelig pressemeldingsaktig skryt  Aldri salg på tradisjonelt vis – ”Løp og kjøp”…  Være personlig  Være målgruppens beste hjelper  Ta kritikk på alvor  Bruke den kollektive kunnskapen til produktutvikling  Dyrke entusiaster

5

6 Gartnerkunst Dyrke samtaler og møteplasser

7

8 En liten samtale

9 Som ble større

10

11 Tre enkle steg Lytte, svare og utvikle

12 1. Lytte

13 2. Svare

14 3. Utvikle

15

16

17

18 Tilstedeværelse Samtalen foregår over alt

19

20

21

22 Trumfkortet Et skrivende brorskap

23

24

25 Status  Solgt like mye bøker på 6 måneder som den forrige gjorde på 2 år  Allerede solgt 1000 bøker  Veldig gode anmeldelser i bloggosfæren og Twitter  35 forespørsler om kurs og foredrag etter lansering  Ingen markedsføring i tradisjonelle medier  Utelukkende markedsført i sosiale medier og gjennom nettverk

26 Boksalg sammenliknet med aktivitet

27 web: twitter: epost: Kontakt meg gjerne på Takk for meg!


Laste ned ppt "Effektiv markedsføring i sosiale medier Case: Boken “Effektiv nettskriving” Ove Dalen."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google