Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Gründer - Status og måloppnåelse
Ca 70 henvendelser pr år i 2017 og 2018 23 hittil i år Generelt få spenstige prosjekter, mye levebrødsforetak Relativt få som gjennomfører - 20 fra 2017, 12 fra 2018 som er i gang Bra respons på målrettet satsing mot matgründere i samarbeid med Landbrukskontoret Begynner å bli etablert som førstelinje – rask respons og gode tilbakemeldinger Gründerdagen utvikles
2
Gründer - Videre ut året
Fokus på reiselivsgründere – samarbeid med Visit Lillehammer og Skåppå - kickoff i september – etablere et program Fokus på IKT-gründere Vi må ha klar lokkemidler – kunder, kompetanse, penger ++ Gründerdagen 24.10
3
Gründer – 1-3 år Fokus på kvaliteten, ikke kvantiteten
Fokus mot bransjer, spissing ihht næringsplan Jobbe mer målrettet mot miljøer og målgrupper
4
Håndverksmat – Status og måloppnåelse
16 som driver foredling, 17 som leverer råvarer (stort og smått). Tot 15 ganske aktive, resten små. 8 nye siste 2 år. Målet er 20 ila 2020. Fokus på håndverksmat i arrangementer – Lillehammer Live i 2018, Litteraturfestivalen i 2019.
5
Håndverksmat – Videre ut året
Mat i arrangementer videreføres Matrute Gudbrandsdal utvikles Nytt nettverks/ rekrutteringsmøte i høst Mataukfestivalen oktober
6
Håndverksmat – 1-3 år Flere som foredler
Økt bruk av håndverksmat i reiselivet Mathall/ utsalg. Innlandet blir Norges matfat – Hvilke muligheter?
7
Landbruk Håndverks-mat Reiseliv
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.