Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Ny inntaksordning - Med læring som konsekvens

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Ny inntaksordning - Med læring som konsekvens"— Utskrift av presentasjonen:

1 Ny inntaksordning - Med læring som konsekvens Elever med rett til/behov for spesialundervisning skal ikke tas inn til egne grupper, men til ordinære utdanningsprogram Vg1 Nye innsøkingsrutiner med bedre følgeskjemaer for elever som søkes inn 1. februar Kjelle og PPT samarbeider tett i forbindelse med prøveelever. Utarbeides pedagogisk rapport som PPT bruker ved sortering av søkere etter 1. februar Dersom ledig plass etter inntaket i april/mai, kan Kjelle få ordinære Vg1-elever.

2 Ny inntaksordning - Med læring som konsekvens

3 Ny inntaksordning - Med læring som konsekvens

4 Ny inntaksordning - Med læring som konsekvens 4

5 Ny inntaksordning - Med læring som konsekvens

6 Ny inntaksordning - Med læring som konsekvens

7 Ny inntaksordning - Med læring som konsekvens NB!

8

9 Ny inntaksordning Tre ulike grunner til individuell behandling:
- Med læring som konsekvens Tre ulike grunner til individuell behandling: § Karakter i mindre enn 50 % av fagene grunnet spesialundervisning. Grønt skjema § Tilsvarende omfang med spesialundervisning som punkt 1 men karakterer i flere fag enn 50 %. Grønt skjema § Behov for en spesifikk skole. Strenge krav til dokumentasjon. Blått skjema


Laste ned ppt "Ny inntaksordning - Med læring som konsekvens"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google