Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Kommunikasjonens betydning for et godt arbeidsmiljø
Folkeskikk og uskikk på jobben // Torild Tønder // NAV Arbeidslivssenter Møre og Romsdal
2
Folkeskikk og uskikk på jobben
Hvordan etablere en god bedriftskultur og forebygge konflikter på arbeidsplassen. Bevisstgjøre på kommunikasjonens betydning for et godt arbeidsmiljø. Basert på Jan Atle Andersens bok med samme navn
3
Dagens kommunikasjonssamfunn
4
Folkeskikk og uskikk på jobben
Grunnprinsipper : Vennlighet som strategi Ord og makt Språk og ansvar Å ansvare
5
Regler for konstruktiv kommunikasjon
Jeg snakker for meg selv Jeg snakker MED- ikke OM Jeg sjekker ut tolkninger og tror på svaret Jeg sier det jeg mener og gjentar ikke argumenter
6
Folkeskikk og uskikk på jobben
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.