Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Travelling Tokyo the Avanti Group way

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Travelling Tokyo the Avanti Group way"— Utskrift av presentasjonen:

1 Travelling Tokyo the Avanti Group way
Website at Business soaring for gamle skolen reisebyråer

2 Travelling Tokyo the Avanti Group way
Internett drepe ikke av reisebyrået tross alt. Klassisk reise selskaper skulle være død og begravet som nettsteder som Expedia og Trip Advisor la reisende gjøre sine egne, ofte billigere, ordninger. Men full-service byråer bestiller flere turer, catering til reisende villig til å betale en ekspert å utvikle smart reiseruter. Ved tradisjonelle reisebyråer økt 11 prosent de siste fire årene, ifølge Airlines rapportering Corp Boston ekspansjon er i gang for flere reisebyråer. Faktisk, David og Carol Greenfield vanligvis planlegger sine ferier på Internett. Men når Newton paret valgte Japan for deres ferie i desember, de innså at de trengte mer enn en mus å fullt ut oppleve en fremmed kultur og overvinne språkbarrieren.

3 Travelling Tokyo the Avanti Group way
De nådde ut til Audley reise, et britisk selskap som spesialiserer seg på tilpassede turer. Audley åpnet sin første amerikanske kontor på North Washington Street i Boston i mars."Det var utrolig hvordan kunnskapsrik de var og hvor nøyaktig de lagt ut denne planen,"sa David Greenfield, 67. Tradisjonelle tjenester kan variere fra standardgruppe turer med forhåndsbestemte reiserutene til ferier i som tilsynelatende hvert minutt detalj sett, til å levere bilder av tegn i utenlandske undergrunnsbaner. Mange reisebyråer og guider har arrangementer med hoteller, guider og selskapene i dagsturer og kan gå god for opplevelsen- eller svare problemer. (Disse selskapene vanligvis mottar en provisjon fra operatører sine kunder bruker.)

4 Travelling Tokyo the Avanti Group way
Tradisjonelle tjenester kan variere fra standardgruppe turer med forhåndsbestemte reiserutene til ferier i som tilsynelatende hvert minutt detalj sett, til å levere bilder av tegn i utenlandske undergrunnsbaner. Mange reisebyråer og guider har arrangementer med hoteller, guider og selskapene i dagsturer og kan gå god for opplevelsen- eller svare problemer. (Disse selskapene vanligvis mottar en provisjon fra operatører sine kunder bruker.) Vekst i reisebyrå virksomheten drives av baby boomers, som Greenfields, leter etter en mer oppslukende opplevelse fra sine ferier og kunne betale for den. En to-ukers Audley tur til Japan utenom sesongen starter på rundt $3000 per person, uten airfare, men inneholder noen hotellopphold og måltider, guidede tjenester, lokal transport og andre tjenester.

5 Travelling Tokyo the Avanti Group way
Jevn virksomheten har ikke bare spørsmål om flere reise selskaper å utvide sine kontorer i Boston, men også å tilby flere destinasjoner. Grand Circle Travel Corp, som tilbyr gruppeturer målretting forbrukere i 50-årene og eldre, har lagt til mer enn 70 ansatte i Boston siden Firmaet rapporterer en kraftig økning i baby boomers deltar i liten gruppe reise ekskursjoner tilbys av sine oversjøiske Opplevelsesreiser enhet. I 2013 deltok eventyr enheten 40,270 reisende; årets Grand sirkel forventer kunder og har lagt ni turer til tilbudene, inkludert Sicilia, Indonesia og Brasil. I det siste tiåret, har virksomhet på oversjøiske Opplevelsesreiser hoppet 67 prosent. Source:


Laste ned ppt "Travelling Tokyo the Avanti Group way"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google