Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Allmøtet 14. april 2016 Tjenestekvalitet og brukeropplevelse

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Allmøtet 14. april 2016 Tjenestekvalitet og brukeropplevelse"— Utskrift av presentasjonen:

1 Allmøtet 14. april 2016 Tjenestekvalitet og brukeropplevelse
Even Halvorsen Seksjonssjef Webseksjonen

2 Strategisk retning Tjenestekvalitet og brukeropplevelse skal være innbakt i alle leveransene av IT IT-løsningene skal ha tilstrekkelig kvalitet, kapasitet, stabilitet og tilgjengelighet IT-løsningene skal gi nytteverdi og en god brukeropplevelse

3 Målsetning Etablere et felles fundament som sikrer forutsigbarhet knyttet til nytteverdi, kvalitet og brukeropplevelse i våre leveranser  Prosessforbedring må pågå samtidig som det er fult kjør på leveranser – strukturerte endringer

4 Status på tiltak for tjenestekvalitet og brukeropplevelse
Etablere oversikt over applikasjoner med kvalitetskriterier Oversikt over applikasjoner i UAV på plass Enhetlig prosess for utvikling- og forvaltning Sjekkliste Identifisere og utvikle støttetjenester for kontinuerlig forbedring Etablere ansvaret for forvalting og videreutvikling av støttetjenestene Tydeliggjøre roller og ansvar for å ivareta kvalitetskriterier Linjeledere Gruppe for brukeropplevelse Styrke kompetansen i arbeidet med tjenestekvalitet og brukeropplevelse Øke kompetanse og kapasitet i Gruppe for brukeropplevelse Tiltak besluttet på IT-direktørmøtet 4. mars 2016:


Laste ned ppt "Allmøtet 14. april 2016 Tjenestekvalitet og brukeropplevelse"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google