Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Agenda oppstartmøte Lunsj

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Agenda oppstartmøte Lunsj"— Utskrift av presentasjonen:

1 Agenda oppstartmøte 19.01.2017 11.30 Lunsj
09.15 bedreVANN- status i dag v/ Ingrid Holøyen Skjærbakken, Norsk Vann Historisk utvikling og medlemskommunenes erfarte nytte 09.30 Gjennomføring og dataflyt i oversikt Presentasjon av bedreVANN-verktøyet v/ May Rostad, Kinei AS Rapporteringsskjemaene, utskriftsfunksjon, interne Excel rapporter og åpne web rapporter 10.20 Kaffepause Gjennomføring av rapporteringen med bedreVANN v/May Rostad bedreVANN ansvarlig – ansvar og oppgaver. Fordeling av ansvar for rapportering, tilgang til passord beskyttede fagrapporter. Prinsippene for rapportering av data for eksterne anlegg. Produksjon av sammenstilte rapporter med vurderinger 11.00 Rapportering og kvalitetssikring av data v/May Rostad Vannforsyningsdata, avløpsdata, økonomidata, energidata Spesielt om endringene fra tidligere år, forskjell mellom nivå 1 og nivå 2 m.m. Tilbud om ekstra veiledning til nye kommuner/nye brukere i kommunene Lunsj Rapportering og kvalitetssikring av data - fortsettelse 13.30 Hvordan bruke bedreVANN resultatene til utvikling av tjenestene i kommunen Kinei / Norsk Vann og Sylvei Holt, Aurskog-Høland Tips til hvordan øke nytteverdien av resultatene og deltakelsen i bedreVANN Framdriftsplan for gjennomføringen i 2017 med viktige frister Avslutning


Laste ned ppt "Agenda oppstartmøte Lunsj"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google