Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Konsumenter og merkevarer

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Konsumenter og merkevarer"— Utskrift av presentasjonen:

1 Konsumenter og merkevarer
En måte å involver studentene i læringsprosessen.

2 Konsumenter og merkevarer
15 studiepoeng Todelt pensum, men integrert i form av et arbeidskrav som videreføres til mappe (eksamen). Konsumentatferd fordypning innen markedsføring Merkevarebygging/markedsføringsledelse anvendelse av kunnskap om konsumentatferd

3 Forelesningsserie konsumentatferd
Plan for semesteret Forelesningsserie konsumentatferd Umiddelbart utlevert tekst for ”arbeidskrav/mappe” Grupper på 3-5 Velg en ”produktkategori” Del I av mappen: Utforskning av konsumentatferd i produktkategorien – rapport stillet til produktsjef

4 Veiledning – valg av produktkategori, og litt starthjelp!
Skriving av rapport – ca 15 sider – innlevering på Fronter Frontermapper blir opprettet for tre og tre grupper Tilbakemelding fra faglærer Tilbakemelding fra to grupper

5 Gruppe A Gruppe B FAGLÆRER Gruppe C Tilbakemelding A til B og B til A
C til A og A til C Gruppe C Tilbakemelding C til B og B til C

6 Merkevarebygging Se på en bedrift og et produkt og noe om konkurrenter Kontakt med bedrifter Analyse Innlevering PRESENTASJON Individuell eksamen….

7 Erfaring Få dårlige karakterer, da tilbakemeldinger retter opp de som er på feilspor + mye veiledning Mye arbeid for studentene – men positivt. Av og til vanskelig å få kontakt med bedriftene. For mye beskrivelse; for lite analyse


Laste ned ppt "Konsumenter og merkevarer"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google