Laste ned presentasjonen
1
Konsumenter og merkevarer
En måte å involver studentene i læringsprosessen.
2
Konsumenter og merkevarer
15 studiepoeng Todelt pensum, men integrert i form av et arbeidskrav som videreføres til mappe (eksamen). Konsumentatferd fordypning innen markedsføring Merkevarebygging/markedsføringsledelse anvendelse av kunnskap om konsumentatferd
3
Forelesningsserie konsumentatferd
Plan for semesteret Forelesningsserie konsumentatferd Umiddelbart utlevert tekst for ”arbeidskrav/mappe” Grupper på 3-5 Velg en ”produktkategori” Del I av mappen: Utforskning av konsumentatferd i produktkategorien – rapport stillet til produktsjef
4
Veiledning – valg av produktkategori, og litt starthjelp!
Skriving av rapport – ca 15 sider – innlevering på Fronter Frontermapper blir opprettet for tre og tre grupper Tilbakemelding fra faglærer Tilbakemelding fra to grupper
5
Gruppe A Gruppe B FAGLÆRER Gruppe C Tilbakemelding A til B og B til A
C til A og A til C Gruppe C Tilbakemelding C til B og B til C
6
Merkevarebygging Se på en bedrift og et produkt og noe om konkurrenter Kontakt med bedrifter Analyse Innlevering PRESENTASJON Individuell eksamen….
7
Erfaring Få dårlige karakterer, da tilbakemeldinger retter opp de som er på feilspor + mye veiledning Mye arbeid for studentene – men positivt. Av og til vanskelig å få kontakt med bedriftene. For mye beskrivelse; for lite analyse
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.