Slik lykkes dere med verving i lokalforeningene NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
Verveaksjon mars starter verveaksjonen i morgenrushet på Oslo S • Øke medlemstallet med 1% årlig • 8. – 24. mars ekstra innsats • Filmsnutter.
Ta med Jordball Isopormåne Liten jordball Solomkrets Solsystemskalafil.
Hvordan vinne på auksjonene? Ingen fasit, men mange gode triks.
Litt mer om PRIMTALL.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk August 2010 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Medlemsverving og medlemspleie 2012
Andel reinnleggelser ved St. Olav per måned, Reinnleggelse definert som ø-hjelp innleggelse innen 30 dager etter forrige utskrivning Andel reinnleggelser.
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
Go`Supervisor 2010.
PERSONALET PÅ PÅ DEICHMAN I 2012 Mark Twain (1835 – 1910): «Det er tre typer løgner; løgn, forbannet løgn, og statistikk.»
Bridgetinget 5. juni 2010 Rekruttering og opplæring •Medlemsstatus •Et spill for framtiden •Vær en bridgevenn – verv en bridgevenn •Kretsens rolle i kampanjen.
7. Fysisk arbeidsmiljø Jeg er fornøyd med den ergonomiske utformingen av arbeidsplassen min Jeg er fornøyd med inneklimaet på arbeidsplassen.
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
Verveaksjon mars starter verveaksjonen i morgenrushet på Oslo S • Øke medlemstallet med 1% årlig • 8. – 24. mars ekstra innsats • Filmsnutter.
Norsk Sykepleierforbund – ditt førstevalg som sykepleier!
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Tollvesenet Tollvesenet Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Fôr til oppdrettstorsk – bruk av vegetabilsk feitt Odd Leknes Forskningsdagene 2007 Alta.
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
Drammen kommune, 7. trinn Opplevd mobbing Ikke i det heletatt2-3 ggr/mnd eller mer Er du blitt mobbet på skolen de siste månedene? Elever% % Drammen 7.
Kapittel 14 Simulering.
Foreløpige tall pr Randi Sæther
Seniorene – morgendagens arbeidskraft! 5. desember 2006 Senter for Seniorpolitikk NAV Arbeidslivssenter Akershus NAV Arbeidslivssenter Oslo.
Kap 06 Diskrete stokastiske variable
Innherred samkommune 1 Årsrapport og Regnskap 2007 Samkommunestyret 10. april 2008 Administrasjonssjef Ola Stene.
TANKESMIA AS Medieanalyse for Helse Midt-Norge Stjørdal
Verving Fagforbundet Buskerud
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Hjemmehjelp Hjemmehjelp Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Lånekassen Lånekassen Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
♥♥ Verv en bridgevenn ♥♥ Stor kampanje til høsten – vi løfter i flokk Alle verver én Trivelig å verve noen vi kjenner - sjansen øker for at de nye vil.
Diabeteskonferansen 2010 Vekst og verving. Vekst i alt vi gjør Det er ikke målet som er veien, men veien som går til målet. 2 Vi ønsker en medlemsmasse.
Vekst og Verving.
Hvordan komme i gang med treningskontakt 1:
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Timesammedag ved Risvollan legesenter(RLS) Evaluering etter 3 år. Stud.med Olav Aune Thomassen og Aage Bjertnæs Spesialist i allmennmedisin.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Oktober 2010
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Juni 2010 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
NM i prototyping - Yggdrasil 2014
Bankenes sikringsfond Revisjonskontoret
To accompany Quantitative Analysis for Management, 8e by Render/Stair/Hanna 15-1 © 2003 by Prentice Hall, Inc. Upper Saddle River, NJ Kapittel 15.
JAKT- OG FISKEGLEDE TIL ALLE - FOR ALLTID. Barn og unge Vi har tredoblet antallet barne- og ungdomsmedlemmer på 10 år! –1999 – b/u-medlemmer –2008.
SESONGEN MÅL FOR KLUBBEN HBBKs hovedmål for sesongen og for årene fremover, er rekruttering. Vi ønsker at enda flere unge skal oppdage gleden.
Østfold – ”mer en bare store gjedder og ulv!”. NJFF Østfold har gjennom et aktivt ungdomsutvalg i samarbeid med lokalforeninger oppnådd ; Medlemsvekst.
Elevundersøkelsen ( ) UtvalgGjennomføringInviterteBesvarteSvarprosentPrikketData oppdatert 7. trinnVår , Symbolet (-) betyr.
Slik lykkes dere med verving i lokalforeningene NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND.
Kjønn?Spørsmål 1: SvaralternativAntall% 1. Kvinne Mann7875 Antall svar:104 Snitt:1.75.
NJFF-Nordland Arbeid opp mot barn og unge Carine Romness NJFFs ungdomskonf
Innledning NJFF lang erfaring med utdanning av instruktører og kursledere Kursheftet utarbeidet for å gi deg informasjon og kunnskap om det å utøve veilederrollen.
1 Organisasjonsstruktur Hvordan er NJFF bygget opp? Hvordan får foreningen innflytelse? Hvor kan du og foreningen få hjelp?
Lokale Jakt- og Fiskeskoler. Hva er ei Jakt- og Fiskeskole? JOFS JOFS er et lokalt tilbud til jenter og gutter i alderen år JOFS skal gi en grunnleggende.
Sentrale vekstsatsinger 2013 NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Barnehage Barnehage Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Norwegian Ministry of Fisheries Beslutning om opprettelse av en ny gruppe I for torsk, hyse og sei for kystflåten nord for 62°N Trondheim, 1. november.
42 år med fellesskap om fysisk aktivitet på arbeidsplassen
* medlemmer * 580 lokalforeninger * Om lag 70 ansatte * Fylkessekretærer i alle fylkene * Jakt og fiske til alle – for alltid!
Idrettens kvinner og kvinners idrett: fakta og visjoner Ørnulf Seippel Institutt for samfunnsforskning Munthesgt. 31, 0260 Oslo, Norge
Utfordringer Foreldre som ressurs Tanker rundt: Engasjement Rekruttering Deltagelse.
Faksimile fra Dagens Næringsliv: AGB Sundal Collier kåres til Nordens beste meglerhus ABG Sundal Collier er kåret til Nordens beste meglerhus i en rykende.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
©TNS 1 Ferieplaner påsken ©TNS Prosjektbekrivelse 2 ProsjekttypeSyndikert på TNS Gallups panelbuss som kjøres 2 ganger per mnd FormålKartlegge befolkningens.
NORGES JEGER- OG FISKERFROBUND UNGDOMSLEDER AKTIVITETER OG TIPS.
Slik lykkes dere med verving i lokalforeningene
FORENINGS- FORDELER I NJFF
Velkommen Kongsvinger 14. mars 2018
NJFF = aktivitet Jegerprøvekurs Introfiske Fiskesommer Introjakter
Slik lykkes dere med verving i lokalforeningene
Utskrift av presentasjonen:

Slik lykkes dere med verving i lokalforeningene NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND

Medlemstall

Fylkesoversikt, FylkeslagAnt. Bet medl.pr Ant. Bet medl.pr Antall diff%vis endring ØSTFOLD ,21% AKERSHUS ,67% OSLO ,88% HEDMARK ,87% OPPLAND ,52% BUSKERUD ,61% VESTFOLD ,77% TELEMARK ,80% AUST-AGDER ,99% VEST-AGDER ,66% ROGALAND ,18% HORDALAND ,74% SOGN OG FJORDANE ,49% MØRE OG ROMSDAL ,46% SØR-TRØNDELAG ,45% NORD-TRØNDELAG ,09% NORDLAND ,64% TROMS ,55% FINNMARK ,04% Direktemedlemmer Utland1716-5,88% SUM ,47%

 For organisasjonen  Større påvirkningskraft  Bedre økonomi  Flere kan være med å bidra  For deg  Flere jeger- og fiskevenner  Vervepremier Hvorfor verve?

 59 vervepremier i vervesortimentet  27 nyheter  Kjente kvalitetsleverandører  I tillegg «Verv en venn – kampanje»  Ny vervepremie lanseres hver måned. Vervepremier

Verv 2

Verv 3

Verv 5

 Synliggjør aktivitetene:  Bruk lokale medier  Nettsider  Aktivitetskalender  Bli Med - pakka  Lokale medlemsfordeler  Bruk pris medlem/ikke-medlem! Hvordan verve?

 Markedsmateriell for foreningene, bestående av:  Foreningsbrosjyre, 1000 stk  Aktivitetskalender, stk  Roll-up, 1 stk  Banner, 1 stk  I tillegg Jakt & Fiske og ulike typer vervemateriell  Verdi kr. NJFF sponser med kr  Bestilles enkelt via Bli med - pakka

 Skytebaner  Fiskesommer  Jegerprøvekurs  Andre kurs i regi av jeger- og fiskerforeningen  Messer og tilsvarende arrangementer Hvilke vervearenaer?

Nyttig å vite * Halvårsmedlemskap fra 1. juli * Barn gir like mange vervepoeng som voksne * Sidemedlemskap gir ikke vervepoeng * Du har dine egne vervesider på

 100 arrangementer  i stimuleringsmidler pr arrangement  Stort fokus på rekruttering under arrangementene Fiskesommer 2015

 Sammenhengende vekst 14 år på rad  God kontakt inn mot journalistene i lokalavisa  Fiskesommer og skytebanen er de viktigste vervearenaene  Tar med barnehagene på tur = godt omdømme. Eksempelforening 1 Leikanger JFL

 640 av byens 2200 innbyggere er medlem  Over 80 nye vervinger i 2012  Et godt skytebanetilbud og godt sosialt miljø  9 hytter til utlåns for medlemmer  Vervepremiene benyttes til utlodning på foreningens årsfest Eksempelforening 2 Longyearbyen JFL

 Aktiviteter  Nettsider  Mediebruk  Medlemsfordeler  Ta gjerne kontakt med NJFF!! Nøkkelen til suksess