Innowalk Brukerundersøkelse 2009.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kommunalt omdømme – beslutningstaker Nordmøre (ORKíde) November 2010.
Advertisements

Tautdanning.no Publikumsundersøkelse Våren Metode og gjennomføring • Undersøkelsen er gjennomført med personlige intervju av besøkende ved ulike.
Nye internettsider for Høgskolen i Østfold Resultat fra brukerundersøkelse.
Rapport av markedsundersøkelse
Vi får Norge til å gro! Fornying av Norges Bondelag – på hugget Uttalelse fra Nordland.
”Jeg reiser smart”-kampanjen 26. april – 12. juni 2010
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Plan- og bygningskontoret Plan- og bygningskontoret Innbyggerundersøkelsen.
Eksempler, eksperiment
Kundetilfredshets-undersøkelse postalt, juni 2008
m arkedsføringshuset HalvBirken 1 Evaluering HalvBirken 2010.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Tollvesenet Tollvesenet Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Resultater Kundesenter
1 Eiendom og drift Arbeidsmiljøundersøkelsen ved NTNU 2009 Drift og Eiendom Et verktøy for utvikling av arbeidsmiljø ved NTNU Utviklet internt i NTNU for.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Questback 2012 Questbacken er basert på svar fra de som har vært til veiledning ved Karrieresenteret i Nord- Trøndelag. Det var ca. 325 som svarte i 2012,
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Fastlege Fastlege Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Skolefritidsordning Skolefritidsordning Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Den norske kirke Den norske kirke Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Sykehjem Sykehjem Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Helsestasjon Helsestasjon Innbyggerundersøkelsen 2013.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Statens vegvesen Statens vegvesen Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Hjemmehjelp Hjemmehjelp Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Universitet Universitet Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Høgskole Høgskole Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Skatteetaten Skatteetaten Innbyggerundersøkelsen 2013.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Legevakt Legevakt Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN NAV NAV Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel Grafikkrapport.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Lånekassen Lånekassen Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Omsorgsbolig Omsorgsbolig Innbyggerundersøkelsen 2013.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Politiet Politiet Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Hvordan redusere ventetiden for time hos fastlegen?
Brukerundersøkelse Klikk Helse (antall respondenter: 439) Gjennomført i perioden 17. septmeber til 29. oktober 2008 Av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck.
KLIKK SAMLIV Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
KLIKK FRILUFT Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Januar 2009.
KLIKK REISE Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
Brukerundersøkelse av Trivselsprogrammet Høst 2013 (utdrag)
Ungdomsundersøkelsen i Setesdal 2012 FAKTA OM UNDERSØKELSEN: Tidspunkt: Uke 41 – 42 Klassetrinn: 8. – 10. klasse + VG1 – VG3 Antall: 275 (US) / 336 (VGS)
PROFILUNDERSØKELSE APRIL Datainnsamling: Telefonintervju Utvalg: Tilfeldig, representativt utvalg på 500 personer 15 år+ ble intervjuet i Møre&Romsdal,
Medlemsundersøkelse for NAFO
LVSH Konferanse 8-9 april 2010 For styret i LVSH Anita Ihle Steen
Brukerundersøkelse for Etat for byggesak og private planer
LMU Studiebarometeret. Ny nasjonal studentundersøkelse Første nasjonale undersøkelse som måler studentenes tilfredshet med studiekvaliteten.
Brukerundersøkelse gjennomført for Bergen kommune Foresattes tilfredshet med kommunens barnehager © TNS Gallup – Politikk & samfunn Avdelingsleder.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Barnehage Barnehage Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Kapittel 2 oppgave c Preteritum eller perfektum?
Trivselsundersøkelse 2014 Brukerundersøkelse høst 2014 (utdrag) Skoler som ble kontaktet Alle 882 trivselsskolene som var aktive høsten Besvart av.
m arkedsføringshuset Birkebeinerrennet 1 Evaluering StafettBirken 2010.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Folkebibliotek Folkebibliotek Innbyggerundersøkelsen 2013.
Brukerundersøkelsen 2010 Bergen. NAV, Side 2 Brukerundersøkelse Bergen uke Respondenter (fjoråret i parentes) Totalt antall besvarelser:
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen NAV NAV Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Hjemmesykepleie.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Helsestasjon.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Fastlege Fastlege.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Plan- og bygningskontoret.
Ungdata-undersøkelsen i Hareid 2013 Svarfordeling FAKTA OM UNDERSØKELSEN: Tidspunkt: Uke 42 – 43 Klassetrinn: 8. – 10. klasse Antall: 176 Svarprosent:
Undersøkelse om bruk av proteinshaker og proteinpulver blant barn og unge Gjennomført november 2015.
Klikk for å redigere undertittelstil i malen OM – AV – FOR MANGFOLDIGE MUSUMSBRUKERE ved professor Anne-Britt Gran Oppdragsgivere: Kulturhistorisk Museum,
Bruk av transportmidler i hverdagen Totalrapport.
Brukerundersøkelse Det flerspråklige bibliotek. Om undersøkelsen Undersøkelsen er gjennomført på web i perioden 19. oktober – 8. november Sendt ut til.
BRUKERUNDERSØKELSE I BARNEHAGEN INFORMASJON TIL STYRERE DATAINNSAMLING I denne presentasjonen finner du viktig informasjon om hvordan du kan bidra til.
Kommuneundersøkelsen vår 2015 For NHO juni INNSIKT SOM BRINGER DEG VIDERE Bakgrunn OppdragsgiverNHO KontaktpersonPer Øyvind Langeland HensiktFormålet.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2013 Innbyggerdel Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Legevakt Legevakt Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Personbrukerundersøkelse 2017
Lokal brukerundersøkelse for NAV-kontorene i Hordaland
Innbyggerundersøkelse 2018
Brukerundersøkelsen 2018 Har du deltatt?
Utskrift av presentasjonen:

Innowalk Brukerundersøkelse 2009

Om undersøkelsen Formål – kartlegge tilfredsheten med Innowalk som produkt, bruken og effekten samt oppfølgningen fra EO-Funktion. Datainnsamling – e-post med link til online spørreskjema. Terapeuter og foresatte til 42 bruker av Innowalk er forespurt. Alle bruker har hatt Innowalk ut over 4 uker. Tidsperiode – datainnsamling er gjort i perioden 25/11 – 14/12. Det ble sendt en invitasjon og 3 påminnelser. Spørreskjema - finnes på denne linken. Utvalget – bestod av 73 e-postadresser og fra disse fikk man 64 svar, altså 87,6% svar. Ansvarlig – for undersøkelsen er Rikke Damkjær Moen, Fagansvarlig i EO-Funktion.

Relasjon til bruker Hvilken relasjon har du til barnet som bruker Innowalk?

Bruk av Innowalk ukentlig Hvor ofte bruker barnet vanligvis Innowalk? Gjennomsnitt 5,2 ganger ukentlig

Bruk av Innowalk ut over 7 ganger ukentlig Barnet bruker Innowalk mer enn 7 ganger ukentlig. Vennligst spesifiser antall ganger: 6 respondenter krysset av på mer enn 7 ganger ukentlig og 5 respondenter spesifiserte antall ganger Målsetting er to ganger dagleg, så ca 10 gg i veka. 2 ganger daglig 1-2 ganger daglig Han går tre til fire ganger om dagen.... 4-6 dager / uke x 2 ganger x 30 min

Tid pr. gang i Innowalk

Innowalks innflytelse på barnet Hvor enig eller uenig er du i følgende utsagn? 6 For dette spørsmålet er skalaen 1 – svært uenig og 6 svært enig

Tilfredshet med Innowalk Alt i alt hvor fornøyd eller misfornøyd er du/dere med Innowalk?

Oppfølgning fra EO-Funktion Hvor uenig eller enig er du i følgende spørsmål? For dette spørsmålet er skalaen 1- svært uenig og 6- svært enig

Tilfredshet med EO-Funktion Alt i alt hvor fornøyd eller misfornøyd er du/dere med oppfølgningen fra EO-Funktion på Innowalk?

Årsak til videre bruk av Innowalk Hva er årsaken(er) til at du/dere valgte å beholde Innowalk etter utprøvningsperioden?