BookNorway – adm. dir. Roy Jacobsen, BookNorway

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Samiskopplæring i Nordland
Praktiske tips i DIPS Jon Even Sandvei Seniorkonsulent
Fremtidens IKT-løsninger i plan og byggeprosessen en demonstrasjon.
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
Litt mer om PRIMTALL.
C O N N E C T I N G B U S I N E S S & T E C H N O L O G Y Jobs to be done Bli bedre på Product Backlog prioritering.
Content Management på en ny måte Stian Danenbarger Creuna as.
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
1 Hvordan bli bookbar på visitnorway.com? En presentasjon av utviklingsprosjektet Nasjonal Booking Switch Hva – når – hvordan og hvem? Pr Solastranda.
BankID i Vital Forsikring ASA
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Destinasjon Norge Regjeringens reiselivsstrategi.
Det er ikke lenger størrelsen det kommer an på!
Norwegian i sosiale medier Fra kampanjeside på Facebook til omdømmebyggende aktiviteter i flere kanaler.
MyPack Hent der du handler
Klima10 Torød – en plass med ca 1800 innbyggere i Nøtterøy kommune Folkemøte TORØD Klima10.
Teknologiledelse 1 Hvordan utvikle produkter med høy designfokus Kristine Holbø SINTEF Teknologiledelse.
Dialogtorg i Kristiansand
BookNorway Torsdag 13. januar kl – Dag Tveterås, Saga Management/BIT Reiseliv Elisabeth Heyerdahl-Jensen, BIT Reiseliv Budsjett-tallene er.
1 BookNorway Hva skal selskapet være og for hvem?.
Sentrum og byutvikling: balansens dilemma
Løpstur til Barcelona oktober 2011 INVITASJON FRIIDRETTSGRUPPEN HAUGESUND.
1 Hvem har plyndret Tanzania for gull, og hvor er det gjemt?
1 Hvem har plyndret Tanzania for gull, og hvor er det gjemt?
Kundekrav og restordrer. LOG530 Distribusjonsplanlegging 2 2 Vi endrer litt på kundeønskene i eksempel 8, og bruker kapasiteter og etterspørsel fra eksempel.
1 Norgesturneen Velkommen, presentasjonsrunde og formål med samlingen Nasjonal Booking. Hvor langt er vi kommet med teknologiutvikling og etablering av.
MAL MEMORYOPPGAVER Eksempel fra kurset! 1.Rød 2.Svart 3.Black 4.Grønn 5.Green 6.Gul 7.Yellow 8.Hvit 9.White 10.Rosa 11.Pink 12.Lilla 13.Purple 14.Blå 15.Blue.
Rådmannen Bruker- og medarbeiderundersøkelser Resultater 2007.
Figur 3.2 Faste kostnader pr. Enhet ved ulike aktivitetsnivåer
NORSK EKSPORTBAROMETER Nasjonal konkurranseevne: mer enn kroner og øre! Foredrag av Carl Arthur Solberg Handelshøyskolen BI Trondheim 6. Februar 2003 SINTEF’s.
1 Hvordan bli bookbar på visitnorway.com? Status det nasjonale bookingprosjektet Pr. mars 2011 Solastranda - Foto: CH/innovasjon Norge.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Fjernvarmeutbyggingen i Tønsberg, HORTEN OG SKIEN
Revisjon Enklere i bruk Bedre redigeringsmuligheter. Tilpassing til egne behov Ståstedsanalysen sammen med resten av verktøyene i Skoleporten utgjør et.
Bygg og funksjon – å bestille et bygg – roller i en byggeprosess
Kapittel 1 oppgave b Sett inn adjektivene i riktig form
Asylinstituttet Direktør Ida Børresen, UDI 2. april 2011.
GRØNNALGER BRUNALGER RØDALGER
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
1 Anna-Brita Bakken, Kommunal- og regionaldepartementet Valgforum 1. – 3. mars 2010 i Trondheim Designprosjekt – utprøving av nytt valgmateriell ved valget.
UL stølen og dansebutikken swing it I samarbeid med first hotel marin.
1 Newcastle Senhøsten 2001 ble det arrangert golftur til Newcastle, med avreise og retur Vi var 9 ivrige golfere som reiste for å spille.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Behov Figur 4 Behov.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
1 Nasjonal Booking Switch - Status November 2009.
RM – Online Thon Hotels Director of Revenue Management - Jorunn Svidal
Steglyd.
Åpne en luke hver dag og få en gave
LEDIGE LOKALER TIL LEIE PÅ VÆRSTE-OMRÅDET
Jørn Tore Persen Agenda Nøkkeltall Hva er nytt på web i 2009? Hva gjør VisitOSLO for å bygge trafikk til sine sider? Hvorfor annonsere.
Samdata 2012 Somatikk.
Telemarksforsking-Bø Figur 1: Utvikling av folketallet i Innherred. Data fra SSB.
Konkurrenceevne og globalisering 10. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Nasjonal Booking Switch Torsdag 13. januar kl – Elisabeth Heyerdahl-Jensen, prosjektleder BIT Reiseliv Kjell Galstad, prosjektleder Nasjonal.
Neste års PETS og Distriktskonferanse:
Janej
Inflation og produktion 11. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Grenland Arena, 26. februar 2015 Virkemidler for satsing i helsesektoren.
VM i Sportsdrill 2010 Bergen 31. juli - 9. august.
HARSTAD KOMMUNE Bergseng Skole 1 Nasjonal Erfaringskonferanse - BMS.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Produktion og udbud 4. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Basisgrupper en nær professoren-opplevelse Knut Kaasen Nordisk institutt for sjørett Det juridiske fakultet Knut Kaasen 1.
Vefsnakonferansen 2016 Tanker om norsk reiseliv 3. mars 2016, Gunnar Almlid.
”Veien videre for reiselivet i Verdensarvområdet”
Utskrift av presentasjonen:

BookNorway – adm. dir. Roy Jacobsen, BookNorway BookNorway er planlagt å være butikken for ALT Norsk reiseliv kan by på, på et sted. Hva skal til for at BookNorway når sine mål og næringens forventninger?

Visjon BookNorway skal gjøre VisitNorway bookbar gjennom en enkel og kostnadseffektiv bestillingsløsning med det mest komplette tilbud av norske reiseopplevelser. Tillit til BookNorway som en enkel og kostnadseffektiv distributør skal bidra til at et økende antall produkteiere vil bidra med bookbare produkter.

Forretningskonsept BookNorways eksistens er basert på en «Switch» som muliggjør online bestilling av et bredt tilbud av norske reiselivsprodukter. BookNorway blir en internasjonal distributør som sammen med sine kunder, (Visitnorway og andre reiselivsportaler), vil nå et stort nasjonalt og internasjonalt marked. Private BookNorway Multikanal Tilbydere Turoperatør

Vår plassering i verdikjeden Vår eksistens er basert på en switch og her er vår plassering i verdikjeden

Hvordan henter vi «destinasjonsprodukter» www.VisitNorway.com BookNorway Dest. selskap Hotell Pensjonat Hytte Akt.lev Leligheter

Hvor står vi i dag? (ca. 450 hoteller)

Hvor står vi i dag? (500 flyselskap)

Hvor står vi i dag? (5 bilutleieselskap)

Hvor står vi i dag? (3 fergerederier)

Hvor står vi i dag? (over 2000 hytter)

Hurtigruten

Hva nå? Økt dybde og bredde i overnattingstilbudet Aktiviteter http://online3.citybreak.com/744600337/no/no/se-og-gjore Jernbane/NSB og annen innenlands transport White label/API løsning Pakkeløsning Mobiltilpasset booking Salgsfokus!

Tripadvisor intergrasjon

Tripadvisor intergrasjon

Fjordtours kommer med på BN

Økt salgsfokus God og sentral plassering på Visit Norway.

NordNorge.com

Nye kategoriforsider lansert nå..

Facebook

Takk for oppmerksomheten! Roy Jacobsen, adm.dir BookNorway