Elektroniske gavekort

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kjøpte produkter - Rabatter - Budsjett 3 moduler som er integrert i SuperOffice Påfølgende bilder vil vise en enkel forklaring og noen skjermdumper om.
Advertisements

Automatic Delivery Rewards Hovedtrekk. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards (ADR) er et program hvor en distributør eller kunde kan.
Fra segment til individuell markedsføring Fra multikanal til Omnikanal
KITING SOM EN DEL AV NSF. BÅT OG SAMFUNN: NSF arbeider mot myndighetene for å sikre områder/vannspeil å seile i. På lik linje vil vi kunne jobbe for områdene.
NMBU 2014 Praktisk informasjon
9/19/11 Webbdagarna 2011 | Betala med mobilen | Copyright 2011 PayEx Betaling 2.0 -Er betalingsløsningene så viktige ?
BankID i Vital Forsikring ASA
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
Velkommen til SMB-dagen 2004!
Betaling i alle kanaler: kundecase Elkjøp Nordic
CarWEB Pluss  forhandleren i fokus!  markedets beste løsning for adminsitrasjon av markedsaktiviteter  alltid i forkant av markedet  valgfrihet gjennom.
Uni Eiendom FDV Veien videre
Nyheter visma business
Regnskap hos Econ AS.
Tradebroker reiseseminar okt
AutoPay - helautomatisert betalingsformidling
Egiro innbetaling/CREMUL
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
29.aug.2011 Klyva. Fra gutterom… TIL GRÜNDERDRØM! • Gjennombruddet: ”Rørlegger Bergen” • MaxResultat.no i des • Skreddersydde nettløsninger og strategier.
24-timers bytte-service for Norge. Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus.
Truls Heiberg Kristoffersen
BIT-programmet, EFFEKTMÅLING Statens nærings- og distriktsutviklingsfond Effektmåling i utvalgte bransjer, november 2001.
POINT OF INTERACTION E-RETAIL 2013, PÅL ANDRÈ FREDRIKSEN.
VELKOMMEN TIL WEBINAR Visma bankavstemming og autopay DATO:
Lag og foreninger Dynamisk nettløsning og kalendermodul for foreninger i Steinkjer Kommune, utviklet med PHP og MySQL. Hovedprosjekt HiST våren av.
Digitaliserer papirflyt
Kortløsning for offentlig sektor -sosialklientkort
Presentasjon av konsept og løsning
Velkommen til Handelsspillet
ØKONOMISKE RUTINER.
Uni Micro AS Uni Micro AS Etablert i 1986 Hovedkontor i Modalen kommune Avdelingskontor i Haugesund, Bergen og Oslo Over 50 ansatte.
Marked / vekst Jørn Skjærlund Gjensidige Forsikring
Relansering av eFaktura B2B. Nord Europas ledende meldingsformidler Itella leverer elektroniske informasjons- løsninger og -tjenester i ti nordeuropeiske.
Farlig avfall 2010 Nye krav til farlig avfallsbransjen og andre viktige budskap til de frammøtte 14. September 2010 Rica Nidelven Hotel i Trondheim Harald.
Navn på FIRMa eller produkt HER SNAKKER DERE LITT OM DERE SELV. PKT 1 I LISTEN.
Gavekort, Kampanjekort, Bonussystem, Database
Gavekort, Kampanjekort, Database, Bonussystem
Lojalitetssystem, Database
Svensker i Norge - Kampanje.
Medlemsnett enklere og smartere hverdag for lag og foreninger
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADR) Den enkle måten å handle produkter på, med levering hver måned. Du har fordelen av en rabatt på 5.
Våre kunder: butikk-kjeder
Elektronisk signering av leiekontrakter for studenthybler.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Nordea Bank Norge - kortinnløsning
Nye porteringstider gjeldende fra 1.mars Nye porteringstider fra 1 mars 2013 Fra og med innføres nye regler for minste porteringstid.
IGive.no.
31. Januar 2008 T. Foshaug 1 Orientering for samarbeidspartnere Prosjekt ”Fellesskap” Booking av fiskekort på Internett Nettstedet
Elektroniske Betalings Systemer
November 2015 AF/SSD FS og studentbetaling ved UiO Rutinen for semesteravgift og privatistgebyr Avdeling for fagstøtte / Seksjon for studieadministrative.
Med nettbank har du full kontroll! Nettbankkurs. Kundene våre sørger for en digital revolusjon dnb.no Facebook 12 mill på dnb.no pr månedChat – raskest.
M&L2 Kap. 8 Distribusjonsstrategier Oslo, januar 2010.
Registrering i Digipost steg for steg. Kort om Digipost  Digipost ble lansert i2011  Digipost er utviklet av Posten Norge som et sikkert digitalt alternativ.
Kapittel 11. Budsjetter Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1 Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1. Lærer: Roar Bjerkeli.
Regnskap og regnskapsrutiner
Rekommunalisering eller en entreprise?
Driftsbudsjett og regnskap
ADR & SCANNERKORT.
Teknisk beskyttelse.
Enkel brukerveiledning
Intro: Det finansielle systemet
Verktøy til kundeklubb
Aktivitetsappen Utvidelser :45 1.
Aktivitetsappen Presentasjon :28 1.
Utskrift av presentasjonen:

Elektroniske gavekort fra XPonCard AS

Fakta om XPonCard 30 års erfaring med kortløsninger Markedsleder i Norden 50 % av alle kort i Norden leveres fra XPonCard Børsnotert på Stockholmsbørsen Omsetning på 650 MSEK i 2003 Ca. 400 ansatte Produkter : Bankkort, SIM-kort, Medlemskort, Lojalitetskort, Elektroniske Gavekort mm.

Fremtidens gavekortløsning er blandt annet levert til; Ica Norge, Elkjøp, Lefdal, Free Record Shop, COOP, Interflora, Bohus, Bjørklund, Oslo City, Paleet, GlasMagasinet, Byporten, CC Mart’n, samt kjøpesenterkjeder som Steen & Strøm, Olav Thon Gruppen, Amfi og Sektor for å nevne noen.

Hvorfor elektroniske gavekort ? Et sterkt markedsføringsverktøy Administrative besparelser Økt sikkerhet Økonomiske fordeler

Et sterkt markedsføringsverktøy Synliggjøring, merkebygging Følge med i tiden Kundevennlig løsninger Mulighet for å knytte tettere relasjoner med deres kunder Min 2, gjennomsnittlig 3-4 besøk per solgte kort Mulighet for økt omsetning for butikkene Alltid i lommeboken

Administrative besparelser Forenklet administrasjon Mulighet for lavere administrative kostnader Avregning mellom butikker gjøres elektronisk vha BBS Lett å tilslutte nye butikker Løsningen er kompatibel med de nåværende bank-axept terminalene, da det elektroniske gavekortet benyttes som et vanlig bankkort

Økt sikkerhet Gavekortene må aktiveres gjennom utvalgte bank-axept terminaler før de kan brukes Alle transaksjoner blir registrert i en database Daglig avstemming av terminaler i butikkene gir mindre muligheter for svindel Extranett gir online- oversikt over salg og bruk av gavekortet Den elektroniske infrastruktur er identisk med det eksisterende system som bank-axept terminalene benytter seg av

Administrasjon av elektroniske gavekort Butikk A Butikk B BBS Gavekortet kan innløses i en hvilken som helst butikk innenfor gruppen. Saldo blir oppdatert når kortet brukes og er tilgjengelig i bank-axept terminalene Benyttes som et helt vanlig bankkort XPonCard får beskjed gjennom bank- axept terminalene Butikkene mottar penger vha direkte remitering Gavekortets beløp fastsettes Innbetaling av penger Utstedelse av gavekort BBS får beskjed gjennom bank- axept terminaler Gavekort-omsetningen blir overført til en sentral gavekortkonto vha autogiro XPonCard AS Hovedkontor Inn- og utbetalinger blir kontrollert, styrt og sendt til BBS All salg og bruk av gavekort blir registrert i kundens database med ubenyttet saldo mm fastsettes Regler for gavekortet og hva som skjer Mottar månedlig statistikk med oversikt over gavekortomsetning og bruk av gavekortet Tilgang til extranett med mulighet til å overvåke salg og bruk av gavekortet online

Saldosjekk : Steen & Strøm, Norge www.steenstrom.no

Saldosjekk : Steen & Strøm, Norge www.steenstrom.no