Møte for samkjøringsambassadører 5. november 2012.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
Møte for bedriftskontaktene 4. oktober • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.
Litt mer om PRIMTALL.
Møte for bedriftskontaktene 28. august * Kort status * Besøk fra Team Carma * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Digital markedsføring
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Bruk av streaming og social TV ANFO Knut-Arne.
Møte for bedriftskontaktene 6. september • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.
Aktivitet/Info Tema/Innhold Mål Oktober Uke 41
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
Foreldremøte vg3 Onsdag
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
:50 Evaluering Lysvåken i Bergen domkirke menighet 1 Svarlogg.
2. Planter. Del 1 (1–4). Nivå 2. Side 19–24
Fôr til oppdrettstorsk – bruk av vegetabilsk feitt Odd Leknes Forskningsdagene 2007 Alta.
Kap 05 Betinget sannsynlighet
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
B for bibliotek Bibliotekledermøtet 26. januar 2012.
Kapittel 14 Simulering.
Lbg/RHS- Evalueringskonferanse 19. og 20. november Midtveisevaluering høst 2002 Resultater fra en brukerundersøkelse Seilet/ Molde/ 19.nov.03/lbg.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Aktivitetsskolen Ammerud periodeplan oktober-desember 2012
R ESULTATER M UNKERUD SKOLE 2012 Nasjonale prøver 5.-8.trinn 2012 Brukerundersøkelsen 2012.
Kap 06 Diskrete stokastiske variable
Innherred samkommune 1 Årsrapport og Regnskap 2007 Samkommunestyret 10. april 2008 Administrasjonssjef Ola Stene.
Årshjulet 2014 Region Øst.
SINTEF Teknologi og samfunn PUS-prosjektet Jan Alexander Langlo og Linda C. Hald 1 Foreløpig oppsummering – underlag for diskusjon på PUS-forum
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Anvendt statistisk dataanalyse i samfunnsvitenskap
1. Mathias Kolstad Holm Født: Posisjon: Målvakt
Møte for bedriftskontaktene 6. desember Teknologistatus Avslutning av høstkampanjen Julekampanje Vinterkampanje Bergens Tidende Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 2. november Teknologistatus Ambassadørnettverk Høstkampanje Møter fremover Bergens Tidende Agenda.
Ekstramøte for bedriftskontaktene 4. januar 2013.
Møte for samkjøringsambassadørene 6. desember 2012.
Møte for bedriftskontaktene 14. Mars * Status på vinterkampanjen * Veien videre * Finansiering * Kampanjevirksomhet etter påske Agenda.
Møte for samkjøringsambassadører 12. september 2012.
Møte for samkjøringsambassadørene 14. Mars * Status på vinterkampanjen * Avego – ny funksjonalitet og spørsmål Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 17. Januar Kort kampanjestatus Avego Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 14. Februar * Vinterkampanjen * Veien videre Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 30. april * Kort status * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 12. Juni * Kort status * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Møte for samkjøringsambassadørene 17. Januar 2013.
Møte for samkjøringsambassadørene 14. Februar 2013.
Møte for bedriftskontaktene 18. november * Nåværende status * Statistikk * Carma-kampanje * Veien videre: * PUST * Kampanje fra vegvesenet m.fl.
Ung i BKK 19. oktober Om prosjektet Ambassadørnettverk Høstkampanje Demo Idemyldring Agenda.
Møte for samkjørere hos Aker Solutions 19. oktober 2012.
Insentivperiode 1, 2012 Startet 26. mars Avsluttes 15. juni Krav for å delta: Fra hver bedrift skal 10 brukere samkjøre 4 ganger.
1 Sissi Karlson Født: Posisjon: Målvakt.
Statistikk teknologi Januar - Mars 2013 SYNLIGHET MULIGHETER.
Statistikk teknologi Januar - Oktober 2013 ONLINE OFFLINE.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Oktober 2010
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Velkommen! 4/4/2017.
”Jeg reiser smart”-kampanjen 16. september – 30. oktober 2010.
Virksomhetsrapport Oktober Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
Velkommen til foreldremøte på Ra ungdomsskole
Elevundersøkelsen ( ) UtvalgGjennomføringInviterteBesvarteSvarprosentPrikketData oppdatert 7. trinnVår , Symbolet (-) betyr.
Felles Tenketank for NODE-Eydenettverket April 2010 HVORFOR HVORDAN HVA NÅ Bilde: første NEW samling april 2010 (50 deltakere)
Foreldremøte Apalløkka skole høsten 2014
1 Trivsel Utvalg Trives svært godt Trives godt Trives litt Trives ikke noe særlig Trives ikke i det hele tatt Snitt Trivsel Brannfjell skole (Høst 2014)
Veivalgsanalyse etter Sørlandsmesterskapet i lang (klassisk) distanse 2004.
Idrettens kvinner og kvinners idrett: fakta og visjoner Ørnulf Seippel Institutt for samfunnsforskning Munthesgt. 31, 0260 Oslo, Norge
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Kulturnæringene i Norge - et regionalt perspektiv med Oppland som eksempel Seminar om kultur/opplevelsesnæringene 17. april 2007 Tinved Kulturhage, Verdal.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Sidene for 1935 fra bestefars første dagbok,
Skoleruta mindre grupper
Skoleruta mindre grupper
Utskrift av presentasjonen:

Møte for samkjøringsambassadører 5. november 2012

• Teknologistatus • Høstkampanje • Møter fremover Agenda

Aktiv på nettside og sosiale medier • Seat4me.no/bergenspiloten: Seat4me.no/bergenspiloten – Informasjon om prosjektet – Brukerstøtte – Topp 10 samkjørere – Eget område for bedriftskontakter og samkjøringsambassadører • Sosiale medier: – Facebook: 87 følgere Facebook – Twitter: 32 følgere Twitter – YouTube: 265 har sett video YouTube

Ambassadørnettverk • Vi har ambassadører hos følgende bedrifter, til sammen 21 stykker: – Aker Solutions – Avinor – BKK – Ceragon – Hansa Borg – Odfjell Drilling – Reinertsen – Statoil

• Mål: 200 aktive (vårkampanjen: 66) • Resultat 31. oktober: 62 aktive • Mål: 100 turer i løpet av en uke (vårkampanjen: 46) • Resultat 31. oktober: 52 turer tom. onsdag denne uken • Mål: 300 deltakere (vårkampanjen: 150) • Resultat 31. oktober: 349 Status på høstkampanjen

Status på høstkampanjen t.o.m 31. oktober

Topp 10 samkjørere

Samkjørere med minst 6 turer NavnBedriftAntall turer Ida DoksæterAibel 11 Terje KristiansenAibel 11 Arild MikkelsenAker Solutions 7 Christel ØenAvinor 12 Ingrid Sofie HelgesenAvinor 6 Laila StokkevågAvinor 11 Bertrand HuwigEkstern (Framo Engineering) 6 Wenche LarsenHansa Borg 16 Helge GjøenHansa Borg 13 Marco AmengualHansa Borg 31 Gro BjorgaasOdfjell Drilling 9 Andreas SiglenOdfjell Drilling 8 Fredrik Meyer-LampeOdfjell Drilling 7 Kristian F. L. AmlieOdfjell Drilling 30 Torgeir Hellesen NygårdOdfjell Drilling 6 Antonie JohnsenReinertsen 14 Mari HålandReinertsen 7 Vanja KvistReinertsen 9 Gisle VassendenStatoil 10 Nils Henrik EldeStatoil 15 Pål Atle SolheimsnesStatoil 6

Bedrifter med flest turer BedriftAntall turer Odfjell Drilling 69 Hansa Borg 45 Reinertsen 41 Statoil 34 Avinor 34 Aker Solutions 26 Aibel 12 Ceragon 8 BKK

Bedrifter med flest deltakere BedriftDeltakereAktive deltakere Odfjell Drilling Aker Solutions 32 6 Ceragon 26 3 Reinertsen 21 7 Statoil 19 4 Aibel 12 2 Avinor 11 4 BKK 80 Hansa Borg 4 3 Men vi har mange personer som vi ikke vet hvor jobber…

Topp tilbakemeldere

Møter fremover – foreslåtte datoer MånedDatoTidVertskap DesemberUke 50 (10-14 desember) JanuarUke 2 (7-11 januar) FebruarUke 6 (4-8 februar) • Spontanpils? 11. januar

Idemyldring – hvordan få flere til å samkjøre? • Utfordringer • Løsninger • Konkrete tiltak